2024-11-05, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spliffblandarn
Användarnamn. Kanske andra eller tredje resultatet ger fulla namnet, ålder och ort.
Ah okej.
Citera
2024-11-05, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Hon gjorde helt rätt. Kvinnoboxare ska inte få ha sin frihet.

Ja var kommer det ifrån? Plötsligt börjar det talas om fosterhem också med stor intensitet och det blir väldigt stressigt i tråden.

Smutskastningen mot Julia tar ännu mer fart.

Vad är det som händer?

Jullan gjorde helt rätt.

Fosterhem har inte varit på tapeten, så varför det dyker upp är anmärkningsvärt.

Oklart vad som händer, men en högre växel las i för att smutskasta Jullan.
Att hennes ex som sitter bakom lås bom tas upp är rent av löjligt.
Barnet har vistats hemma hos Kräftan och L, där L har uppgett att våld förekommit under en längre tid. De valde att prioritera sin relation istället för barnets säkerhet och välbefinnande.
Oansvarigt och egoistiskt.
Citera
2024-11-05, 18:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jullan gjorde helt rätt.

Fosterhem har inte varit på tapeten, så varför det dyker upp är anmärkningsvärt.

Oklart vad som händer, men en högre växel las i för att smutskasta Jullan.
Att hennes ex som sitter bakom lås bom tas upp är rent av löjligt.
Barnet har vistats hemma hos Kräftan och L, där L har uppgett att våld förekommit under en längre tid. De valde att prioritera sin relation istället för barnets säkerhet och välbefinnande.
Oansvarigt och egoistiskt.

Det finns absolut ingen anledning att ta upp exet som är inburad. Det var modigt av Julia att anmäla för många kvinnor gör inte det.

Våldet som skett inför barnet hos Chrippa är däremot relevant om det överhuvudtaget ska vara tal om att hon skulle bo där. Chrippa verkar ha en enastående förmåga att skylla ifrån sig och leta ingångar för att förtala Julia.

Det handlar om ett barns hälsa!

De valde sig före barnet och det spelar ingen roll vad andra säger som är av motsatt åsikt.

Det skulle vara intressant att veta hur mycket och vad för narkotika som hittades hos dom.

Jag undrar fortfarande vad som ska ske på torsdag.
Citera
2024-11-05, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, du har rätt - diabetiker skall inte ha barn såklart... Eller andra med tillstånd som kräver medicinering med spruta.
Det är mycket lämpligare att barnen då bor hos någon med våldsam partner - absolut.

Din dumma äckliga hamster. Hur fan kan du ens jämför någon som tar insulin för sin diabetes i magen med någon som olovligen tar steroider framför sitt barn? Du är så fruktansvärt jävla lågbegåvad och jag rekommenderar alla att göra det jag ska göra nu, MUTE. Allt du skriver är ta mig fan verklighetsfrånvänt.
Citera
2024-11-05, 19:02
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Micro som planterar trådsanningar.
Det är ju du som sprider trådsanningar totalt utan bevis.
Detta är lite av den skit du hunnit spy ur dig på 3 dagar

Du säger att Linnea tar droger, men du kan inte bevisa det (kom inte med "man ser det i videon", för det finns vissa andra youtubers som blivit anklagade för att folk tycker dem ser påverkade ut, och jag tror inte du skulle gilla om man spred information att man vet att dem tar droger baserat på videosarna)
Du säger att Linnea spenderat massor med tid på psyk, så mycket att hon växte upp där.
Du säger att barnet är/var skyddsplacerad hos Julia. Bevis? För när Chrippa säger samma sak då är det en lögn enligt dig?
Du påstår att Chrippas pappa har problem med alkoholen. Bevis?
Du påstår att Chrippas pappa har sexuella avvikelser. Bevis?
Du påstår en massa skitsnack om hur Linnea agerat vid överlämningarna. Inge bevis för det du säger.
Du påstår att Linnea gjorde soc anmälningar för att bli av med lilla C. Inga bevis.

Du kastar ur dig så mycket skit dagligen, som om det vore sanning. Och du bevisar aldrig någonting av det du påstår.
Citera
2024-11-05, 19:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag fattade aldrig varför hon åkte, hon visste att det skulle bli bråk. Din teori om att hon åkte dit för att spela in bråket och lägga ut online var en intressant teori.

Från inspelningen hos Anjo

Här skriver han att du får träffa C under uppsikt, du får absolut inte ta henne härifrån.
Du kommer få mer information om det här imorgon. Jag ska prata med socialen om hur vi ska lägga upp det.

Varför åkte hon dit ändå

Från inspelningen

Julia - Men då tyckte både Jocke, Angelika + ohörbart (Felicia ?)- att jag skulle åka själv. Och visa vart jag står någonstans.

Anjo – Att du menar allvar

Julia – precis att jag inte lallar runt liksom. Utan jag kommer dit för att hämta min dotter punkt
Citera
2024-11-05, 19:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
Din dumma äckliga hamster. Hur fan kan du ens jämför någon som tar insulin för sin diabetes i magen med någon som olovligen tar steroider framför sitt barn? Du är så fruktansvärt jävla lågbegåvad och jag rekommenderar alla att göra det jag ska göra nu, MUTE. Allt du skriver är ta mig fan verklighetsfrånvänt.
Nej, du är ett lågbegåvat mongo om du tror en treåring vet skillnaden på lagligt och olagligt - medicinskt eller eget bruk
Citera
2024-11-05, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Kan någon förklara vad allt det här handlar om. Det har ingenting med den 29 dec att göra längre, utan är helt sjukt både här på flashback men definitivt på youtube och andra plattformar, Det är en häxjakt utan dess like och det kommer sluta med ett katastrof. Jocke som drivit på detta från dag ett har totalt tappat kontrollen och alla hans utvalda knektar, drängar och sektmedlemmar har gått helt bananas
Jag tror på Karma och fy fan vad Karma kommer slita er alla i stycken

Intressant. Ett ödesdrama med andra ord. Kan du berätta om vilka Karma ska slita i stycken? Är det folk här inne eller utanför här? jag blev så nyfiken på hur kan gå!
Citera
2024-11-05, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag fattade aldrig varför hon åkte, hon visste att det skulle bli bråk. Din teori om att hon åkte dit för att spela in bråket och lägga ut online var en intressant teori.

Ja det kan ha varit så att hon visste. Chrippa brukar ju skrika och leva om. Det är hans problem, han började bråka och säga olämpliga saker till barnet, Så ja hon kan nu visa vad hon har att göra med i ett försök till samarbete.
Citera
2024-11-05, 19:25
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ja det kan ha varit så att hon visste. Chrippa brukar ju skrika och leva om. Det är hans problem, han började bråka och säga olämpliga saker till barnet, Så ja hon kan nu visa vad hon har att göra med i ett försök till samarbete.
Vad sa han för olämpligt till barnet?
Kan du tidsstämpla det?

Dock är ju inte videon till Julias fördel vid en vårdnadstvist eller hos soc. Julia var ju inte en lugn förälder som ville samarbeta, med dotterns bästa i fokus i inspelningen.
Citera
2024-11-05, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, du är ett lågbegåvat mongo om du tror en treåring vet skillnaden på lagligt och olagligt - medicinskt eller eget bruk

Ett 3 årigt barn fattar ifall en pappa är hög som fan eller inte, ja.
Citera
2024-11-05, 19:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa

Jag förstår att du blir arg. Oavsett om flickan inte förstår varför hennes pappa tar en spruta i röven så vet vi ju att det tillsammans med massa annat pågår något barn ska få slippa ha i sin närhet.

Diabetes är en helt annan sak och ska inte på något sätt jämföras med annat.
Det handlar om att överleva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in