2024-11-05, 02:22
Medlem
HyperboreanCREW-14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyckertca150st
Sedan har du wokekapitalism på andra sidan.
Två rätt pissiga alternativ den amerikanska röstaren har.
Ja den amerikanska kulturen är ju skräp oavsett hur man vrider och vänder på den.
2024-11-05, 02:23
Medlem
Republikanerna vinner valet och President Trump blir President igen #45, #47!
2024-11-05, 02:26
Medlem
Kl snart 21 over there? När stänger vallokalerna.
2024-11-05, 02:27
Medlem
Hade jag varit tillräckligt rik hade jag hjälpt alla på jorden som har tillräckligt lite egna pengar med deras tanvårdsräkningar. Att vara fattig och ha tandvärk är för jävligt.

Särskilt om man måste sitta och lyssna på någon jävla feministhäxa som drar in hundra lax i månaden om hur förtryckt hon är av patriarkatet.

Det är det som är hela problemet med diskussionen.
Det behövs återgång till klasskamp.
Avstängd
Kedoxs avatar
Något som oroar med Trump är att han mer och mer verkar intagit "gammal orkeslös gubbe"-stadiet.
Ni vet det han anklagar Bidén för med all rätta.

Han är äldre så det är väl fullt förståeligt men han verkar fan sliten även om man försöker dölja det. Det är inte samma pondus längre. 2016 kändes han så mycket starkare. Nu tillochmed börjar han låta gaggig på rösten.

Så illa som Sleepy Joe är det ju inte. Men lite oroande att se dessa tecken redan nu. Är väl tänkt att han ska sitta 4 år till.

Kan man slänga in en peng på att Eric Trump ställer upp som kandidat nästa val nånstans redan nu?
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Tycker fri tandvård är bra. Känns dumt att folk skall gå med tandvärk när det finns andra som köper Lamborhginis i olika färger.

Jo vänstern tycker att mycket ska vara gratis. Vilka som betalar brukar ni inte bry er om.
2024-11-05, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Jo vänstern tycker att mycket ska vara gratis. Vilka som betalar brukar ni inte bry er om.

Det är väl bra om alla får hjälp med smärtande tänder nu när det är så dyrt. Alla fattiga är inte det för att de är lata.
En del är det för att de vill arbeta men är arbetslösa, för att de arbetar hårt, men inte får rimlig lön för sitt arbete osv.
Men du kanske tycker att feministdrottningen med fet mellancheflön som mest sitter och fiser hela dagarna inte skall betala lite till de som bär upp samhället. Äh sätt på dig en pussyhat så är cirkeln sluten.

Jag ser mig inte som vänster eftersom den vänster jag gillade inte existerar längre.
2024-11-05, 02:36
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Det är väl bra om alla får hjälp med smärtande tänder nu när det är så dyrt. Alla fattiga är inte det för att de är lata.
En del är det för att de vill arbeta men är arbetslösa, för att de arbetar hårt, men inte får rimlig lön för sitt arbete osv.
Men du kanske tycker att feministdrottningen med fet mellancheflön som mest sitter och fiser hela dagarna inte skall betala lite till de som bär upp samhället. Äh sätt på dig en pussyhat så är cirkeln sluten.

Jag ser mig inte som vänster eftersom den vänster jag gillade inte existerar längre.

Varför är det bra att illegala får tandvård? Det är ett typiskt vänster argument som har härjat i Sverige.
2024-11-05, 02:36
Medlem
Pungsvings avatar
Det ska blir skönt när Trump vinner så problemen i USA kan redas ut. Skönt att se alla vänsterfjollor och rasister få ångestattacker i månader framöver.
2024-11-05, 02:37
Medlem
Godnatt, ses imorgon kväll. Blir spännande att se om man får sätta på sig dumstruten men det tror jag inte. Låt oss slippa våld och annat skit bara
2024-11-05, 02:37
Medlem
Vi hade ett fantastiskt välfärdssystem i Sverige och de flesta svenskar hade inga problem att betala en måttligt hög skatt så länge det gick till att hjälpa grannens gamla sjuka far som hade jobbat hela livet...

Hade det landet funnits kvar hade vi kunnat ha "fri" tandvård för svenskar också.
Men nu har vi pissat bort det på massinvandring och satsningar på prideparader, feministisk snöröjning och andra galenskaper.

Tack för att ni röstade...
2024-11-05, 02:38
Avstängd
Kedoxs avatar
Citat:
Sedan har du wokekapitalism på andra sidan.
Två rätt pissiga alternativ den amerikanska röstaren har.

Man ska inte säga att det är skrivet i sten men wokekapitalism måste ju typ vara en extremt utstuderad avledningsmanöver signerat globalisterna.

Tänk råttfångaren från Hameln.

Liksom, vad i helvete skulle en übersionist, globalist, kapitalist som t.ex Soros ha för personligt intresse i radikalfeminism och övrigt woketrams. Likförbannat pumpar han och dylikar in miljoners miljoner till rörelserna. Lär ju handla om att söndra och härska. Ställa grupper mot varann, hålla ett infekterat krig på markplan så man kan jobba relativt ostört uppifrån.
Samtidigt som globalismens målbild samtidigt petas in i wokerörelsen bakom dessa skal av identitetspolitik.
Öppna gränser? Inga gränser, centralstyrt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in