2024-11-02, 12:03
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Hahahaha, say whuuut! Har han dumpat Josefin Ottosson och direkt gått till hennes ärkefiende, Paow? Dessa jävla bottenskrap till människor!

https://postimg.cc/d7tWSGcV
Ser inget tecken på att det skulle vara något mellan dem i den här bilden?
Citera
2024-11-02, 12:11
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallebrogen
Ser inget tecken på att det skulle vara något mellan dem i den här bilden?
Han är ändå på samma hotellrum som Paow och med tanke på vilken lösaktig sköka Paow är så tar hon naturligtvis tillfället i akt och strör ännu mer salt i såren på Josefin.
Senast redigerad av Treschow 2024-11-02 kl. 12:40.
Citera
2024-11-02, 18:04
Medlem
Till Johannes; Man är bara ensamstående när den andre föräldern inte finns med i bilden

Haha den ena mer korkad än den andre
Citera
2024-11-02, 18:06
Medlem
Har paow nån instagram förresten?
Citera
2024-11-02, 22:55
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Han är ändå på samma hotellrum som Paow och med tanke på vilken lösaktig sköka Paow är så tar hon naturligtvis tillfället i akt och strör ännu mer salt i såren på Josefin.
Han står en bit bakom henne, med två andra personer i bilden också. Du skulle nog kunna hitta liknande bilder på de flesta, utan att något liggande förekommit.
Citera
2024-11-20, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Haha. Fan vad naiv du är.
Inte speciellt egentligen. Spelar det någon roll om jag tycker han verkar helt okej? Inte så att jag kommer träffa herren ifråga och inte du heller😅
Citera
2025-02-18, 06:45
Medlem
Treschows avatar
Vad är hans nuvarande förvärvsarbete? Han höll tidigare på med någon form av saneringsjobb, men det verkar han inte hålla på med längre.

Inte lätt med jobb när man har ett belastningsregister.

Dagdrivare?
Senast redigerad av Treschow 2025-02-18 kl. 06:50.
Citera
2025-02-18, 20:26
Avslutad
Citat:
Vad är hans nuvarande förvärvsarbete? Han höll tidigare på med någon form av saneringsjobb, men det verkar han inte hålla på med längre.

Inte lätt med jobb när man har ett belastningsregister.

Dagdrivare?

Han gör onlyfans med Josefin Ottosson, det är hans huvudsakliga försörjning. Han är 30 år och saknar körkort, fullständiga grundskole och gymnasiebetyg.
Citera
2025-02-18, 20:33
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerkerAlfredsson
Han gör onlyfans med Josefin Ottosson, det är hans huvudsakliga försörjning. Han är 30 år och saknar körkort, fullständiga grundskole och gymnasiebetyg.
Ja, OnlyFans kände jag till. En fanatisk pappa, med andra ord. Han går säkerligen en ljus framtid till mötes.
Citera
2025-02-18, 21:11
Avslutad
Citat:
Ja, OnlyFans kände jag till. En fanatisk pappa, med andra ord. Han går säkerligen en ljus framtid till mötes.

Hahahaha verkligen Snubben behärskar inte ens sitt eget modersmål utan snackar som en hobbieblatte. En riktig jävla nolla.
Citera
2025-02-18, 21:22
Avslutad
Citat:

Tror att han är fruktansvärt svagbegåvad IQ 70-79.
Citera
2025-02-18, 22:14
Medlem
Sitter och hypear Leo "Kinesen" i sin senaste pod. Säger ju endel...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in