2024-11-01, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Han är från Libanon, talar bra svenska och uppför sig väl. Hur kan du få det till något negativt eller rasistiskt? Tror du inte att människor från andra länder kan vara lugna och civiliserade? Du verkar vara en riktig rasist med dina fula ord!
Nä men tycker att man måste vara på ett sätt för att bli ansedd som "bra invandrare" konstigt. Varför kan du inte bara se folk som individer? Du tänker inte så när du ser en etnisk svensk eller ens kommenterar på de viset
2024-11-01, 19:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Nä men tycker att man måste vara på ett sätt för att bli ansedd som "bra invandrare" konstigt. Varför kan du inte bara se folk som individer? Du tänker inte så när du ser en etnisk svensk eller ens kommenterar på de viset
Man kan vara bra i relation till en dålig invandrare men i lika hög grad till en dålig svensk. Det är att se människor som individer. Det är du som ser invandrare som en grupp fri från ansvar. Omvänd rasism.
2024-11-01, 21:46
Medlem
Molnet88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Man kan vara bra i relation till en dålig invandrare men i lika hög grad till en dålig svensk. Det är att se människor som individer. Det är du som ser invandrare som en grupp fri från ansvar. Omvänd rasism.

Men alltså Alva ... Jag blir galen!? Har hon ingen tunga? Är hon döv?, Utvecklingsstörd? Lesbian? Eller allt sammantaget? Anmärkningsvärt är det ...

För övrigt hade jag örfilat Nabaz upp till månen för flera dagar sen – vilken ur-bög-finne. Största dramaqueen sen Robinson-Carola. Vilken jävla fjant...
2024-11-01, 22:37
Medlem
Känns som att Thomas är en typ man sett rätt många gånger, i alla länders versioner:

”Bla bla bla manipulera psykologi spela speeelet moa ha ha...”
(åker ut i första bästa omröstningen)

Vad betyder ens hans ledord ”lojaaal, ööödmjuk, konsekvänt”? Lojal med vem? Knappast med laget i alla fall...
2024-11-02, 11:22
Medlem
Crapmagics avatar
Thomas refererar till sig själv i tredjeperiod hela tiden, och vad säger den inre rösten då?
säger den "Jag" eller säger den "Thomas", det är det som är det avgörande

Ramia är avslöjad med silikon under immunitetstävlingen misstänker jag
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-02 kl. 11:28.
2024-11-02, 12:41
Medlem
Solklart silikon på Ramia, alldeles för späd kropp för de brösten.
2024-11-02, 13:06
Medlem
S.O.Stolps avatar
Gränslandet har väl varit sådär, med mycket tjat om dueller, men nu blir det drag i Gränslandet!

Gollum kommer dit, laddad med negativ energi och mer snack än verkstad.
2024-11-02, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Gränslandet har väl varit sådär, med mycket tjat om dueller, men nu blir det drag i Gränslandet!

Gollum kommer dit, laddad med negativ energi och mer snack än verkstad.
Yes Gollum kommer suga ut all energi de har i gränslandet och sakta förgöra dem.
2024-11-02, 18:58
Medlem
Ramia är snyggast, finns inte många att ta
Thomas och Nabaz skapar bra tv
Lenas röst orkar jag inte me
Alva är den coola i Robinson
Patrik börjar bli jobbig
Tommy är en riktig pajas
Tove är underhållande
Elsa borde åka hem
2024-11-02, 22:32
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Agreed!
Tror hon kommer gå riktigt långt. Seg, stark och verkar bra på att vara lagom i gruppen.
Ramia är dessutom sjukt jäkla trevlig. En av de trevligaste människor jag träffat.
2024-11-03, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Hon ser vältränad ut i elitstyrkans hemligheter. Hur kommer det sig?

Petra har inte sett vältränad ut dom senaste åren. Kort, sjukligt fet och ful som stryk. Hatar hennes dialekt också.

Harald Treutiger var helt okej när han ledde Robinson. Paolo också.
2024-11-03, 09:47
Medlem
Sur-Lenas dialekt och röst låter som en blandning mellan bitter jämtlänning och en skeptisk gävlebo. Usch! Till och med hennes mungipor har fastnat nedåt. Operera käften eller försök le nån gång!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in