2024-11-01, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Så TEH holder ikke på med kokain da?

Det kan ikke jeg svare på.
Citera
2024-11-01, 12:19
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen

Du skriver: "Dersom sporene er knyttet til forsvinningsssaken, tenker jeg det er åpenbart at han er eller har vært mistenkt."

Betyr det at du mener at TEH driver med kokain?
Citera
2024-11-01, 12:26
Medlem
Citat:

TEH ble selvsagt innlagt på rusklinikken Tyrili for sin avhengighet av blomster og ikke alkohol og narkotika som alle de andre innlagte 🙃🫠🙃
Citera
2024-11-01, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolony
TEH ble selvsagt innlagt på rusklinikken Tyrili for sin avhengighet av blomster og ikke alkohol og narkotika som alle de andre innlagte 🙃🫠🙃

Opium fremstilles vel av valmuer, så blomster er ikke til å spøke med.
Citera
2024-11-01, 12:38
Medlem
Tror barnen mår fruktansvärt dåligt nu när de väl förstår vad grundlurad innebär.

Med tanke på TEHs inblandning skulle det inte vara första gången i historien som någon försöker inkriminera en närstående för att rädda sig själv.

De har bara inte den riktiga EQ kompetensen och tror de är så smarta att ingen förstår vad de gör. De tar bara lite längre tid att finna ut.

Har funderat över vilken TEHs roll egentligen är på S4 när TH ringde dit honom. Det återkommer ständigt till någon form av alibi i min bok.

En fundering är att TH blir chockad över hur stökigt det är i S4 efter slagsmålet och mordet på AE, något TH absolut inte kalkylerade med. Faktum är att det kan se ut som TH själv är ”on hands” GM.

TH blir klart lite stressad
och snabbt tvungen att finna ut en rimlig förklaring innan han kontaktar polisen. Här kommer då TEH in (och ut lika hurtigt).

Sen vet nog alla vid detta laget att TEH ljuger för polisen om badkarshändelsen på 2:a etage som snarare är en mordplats med det vi vet idag.

TEH får alltså troligen agera som något slags nödlösningsalibi för TH.
Samtidigt kan det inte uteslutas att TEH gör sig av med någon ting/-er från S4 på THs begäran.

Barnen skulle kunna kontakta polisen och redogöra för sin del. Det skulle inte göra någon skillnad för fallet i stort men lätta på eget samvetet är guld värt.
Och polisen skulle fortsatt vara tyst och bara bekräfta vad de redan själv varit inne på.

Idag förstår omvärlden vad det innebär att växa upp i dysfunktionella och våldsamma miljöer som det uppenbarligen stundom varit mellan TH och AE.
Citera
2024-11-01, 12:39
Medlem
Citat:
Du skriver: "Dersom sporene er knyttet til forsvinningsssaken, tenker jeg det er åpenbart at han er eller har vært mistenkt."

Betyr det at du mener at TEH driver med kokain?

Grunnen til mistanken ville være evt usikkerhet rundt badekarhistorien. Det er forresten på tide at du tar medisinen din.
Citera
2024-11-01, 12:47
Medlem
Citat:

Sen är det stor skillnad på uppåttjack som kokain eller nedåttjack.

Gissar inte TEH gick på kokain utan mer lugnande stimulantia men vad vet jag.
Citera
2024-11-01, 13:08
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Grunnen til mistanken ville være evt usikkerhet rundt badekarhistorien. Det er forresten på tide at du tar medisinen din.

Jeg registrerer at du ikke kan svare på et ganske så enkelt spørsmål.
Hvis du ikke forstår spørsmålet, så får det være med det.
Citera
2024-11-01, 13:09
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolony

Står det i media at TEH har vært innlagt for rusavhengighet?
Citera
2024-11-01, 13:22
Medlem
Citat:

😎
Citera
2024-11-01, 13:43
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Står det i media at TEH har vært innlagt for rusavhengighet?

Kun Bolony og et par andre brukere som har lansert TEH som pleietrengende narkoman.
Fins overhodet ikke noe dokumentasjon på at han er rusavhengig. Kan godt være han er
det, det ville ikke forundre meg om han behøver sterkt beroligende midler med en slik far.
Citera
2024-11-01, 14:11
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Kun Bolony og et par andre brukere som har lansert TEH som pleietrengende narkoman.
Fins overhodet ikke noe dokumentasjon på at han er rusavhengig. Kan godt være han er
det, det ville ikke forundre meg om han behøver sterkt beroligende midler med en slik far.

Ja, kan godt hende at han bruker det. Ofte går det dårlig hvis man har en tyrann som far. Det er jo bakgrunnen til de to tidligere beryktede torpedoene Hans Petter Marthinsen og Sven-Eirik Utsi, som begge har snakket ut i media om deres oppvekst.
Men det blir jo det som man kan kan kalle en trådsannhet. Men det er pussig med at trådsannheter som ikke peker mot TH, men i andre retninger, er helt troverdige for TT. Såkalte trådsannheter som at TH har løpt etter sin bror med kniv, blir stemplet som løgn, av brukere som Havhest og Lorentsen.
Det ble skrevet at TEH hadde narkotikaproblemer og stor gjeld.
First.Spring skreiv jo dette om TEH, at han var innlagt og at han hadde rømt fra senteret, og at politiet leitet etter han osv, men han er jo beviselig en løgner. Han skreiv at det var 13 siktede i saken. Kort tid etterpå kom det i media at det bare var 3 siktede. Etter det har han ikke skrevet et ord mer i denne tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in