2024-10-31, 13:54
  #83461
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Dumpen får ge sig med dessa uthängningar av uppenbart svagbegåvade. #503 är bara en i raden där Dumpen istället borde ha skjutsat hem jättebabyn och tagit ett snack med den där jävla morsan. Saras myndiga stämma hade garanterat gjort susen.

Blir ingen Lex Sara om dessa freakshows fortsätter.

Han är ju för fan DÖMD för sexualbrott mot barn. VAD, exakt vad, skulle bli bättre med att skjutsa hem honom och ta ett snack med morsan?
Tror du inte morsan ha tagit ett snack med honom efter domen eller?

Häng ut svinet bara!
Citera
2024-10-31, 14:34
  #83462
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Han är ju för fan DÖMD för sexualbrott mot barn. VAD, exakt vad, skulle bli bättre med att skjutsa hem honom och ta ett snack med morsan?
Tror du inte morsan ha tagit ett snack med honom efter domen eller?

Häng ut svinet bara!

Ska han inte misshandlas av ett gäng kriminella nazister? Är inte att hänga ut honom lite mesigt?
Citera
2024-10-31, 14:53
  #83463
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Han är ju för fan DÖMD för sexualbrott mot barn. VAD, exakt vad, skulle bli bättre med att skjutsa hem honom och ta ett snack med morsan?
Tror du inte morsan ha tagit ett snack med honom efter domen eller?

Häng ut svinet bara!

Man hänger inte ut funktionsnedsatta och det behöver inte ens diskuteras. Dumpen har säkert hängt ut minst 15 st och fler lär det bli. Lågvattenmärke upphöjt till 100.

Helt obegripligt att det ens är tillåtet. Med Dumplingarnas bakgrund så kan man väl nånstans förstå att dom vill men man låter ändå bli om man har nån jävla moralkompass.

Dumpen verkar trivas som fula ankungen i mediesvängen och gör om samma misstag hela tiden.
Citera
2024-10-31, 15:12
  #83464
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
Finns det en reell risk att dumpen eller PS stoppas?
Hur nära har det varit med rättegångarna?

Indraget utgivningsbevis?

Om rehabilitering döms för bedrägeri etc och PS anses de facto jobba för dem och får näringsförbud typ?

Om en gädda tar livet av sig vid en konfrontation?

Har de det juridiska på det torra?


”Skitfiske!” – Ett klassiskt och informellt sätt att önska lycka till på fisket. Det betyder faktiskt ”lycka till” och är populärt bland sportfiskare.
jurister har dom allt
Citera
2024-10-31, 15:15
  #83465
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tatueraren
jurister har dom allt
Nån bra vet jag inte
Citera
2024-10-31, 15:21
  #83466
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Man hänger inte ut funktionsnedsatta och det behöver inte ens diskuteras. Dumpen har säkert hängt ut minst 15 st och fler lär det bli. Lågvattenmärke upphöjt till 100.

Helt obegripligt att det ens är tillåtet. Med Dumplingarnas bakgrund så kan man väl nånstans förstå att dom vill men man låter ändå bli om man har nån jävla moralkompass.

Dumpen verkar trivas som fula ankungen i mediesvängen och gör om samma misstag hela tiden.

Ten är nog pedofil. Om man inte är pedofil vill man givetvis inte hänga ut någon, utan inkapacitera dessa barnvåldtagande monster.

Det är rimligen nästa steg. Först rättssamhälle, sen förtal & skam, sen lynchningar. Och så vidare.

Käftar man emot är man nog också våldtäktsman och ska ha stryk.
Citera
2024-10-31, 15:28
  #83467
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Man hänger inte ut funktionsnedsatta och det behöver inte ens diskuteras. Dumpen har säkert hängt ut minst 15 st och fler lär det bli. Lågvattenmärke upphöjt till 100.

Helt obegripligt att det ens är tillåtet. Med Dumplingarnas bakgrund så kan man väl nånstans förstå att dom vill men man låter ändå bli om man har nån jävla moralkompass.

Dumpen verkar trivas som fula ankungen i mediesvängen och gör om samma misstag hela tiden.

Ni som tycker synd om #503 är ju fan patetiska.
Tyck synd om den då 11-åriga flickan som blev utsatt istället. Här har Dumpen GARANTERAT räddat barn från förövare!
__________________
Senast redigerad av ten 2024-10-31 kl. 15:30.
Citera
2024-10-31, 15:47
  #83468
Medlem
Impalers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Ni som tycker synd om #503 är ju fan patetiska.
Tyck synd om den då 11-åriga flickan som blev utsatt istället. Här har Dumpen GARANTERAT räddat barn från förövare!

Tycka synd om en fiktiv 11-åring?
Citera
2024-10-31, 15:54
  #83469
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Ni som tycker synd om #503 är ju fan patetiska.
Tyck synd om den då 11-åriga flickan som blev utsatt istället. Här har Dumpen GARANTERAT räddat barn från förövare!

Men skammen förhindrar väl inte framtida övergrepp?

Nog måste nån göra slag i saken och döda honom eller kastrera honom?
Citera
2024-10-31, 15:58
  #83470
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Men skammen förhindrar väl inte framtida övergrepp?

Nog måste nån göra slag i saken och döda honom eller kastrera honom?
Vad tycker du att man ska göra?
Citera
2024-10-31, 16:05
  #83471
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Vad tycker du att man ska göra?

Jag tycker inte att man ska hänga ut människor som man "groomat".

När det gäller faktiska fall finns det mycket jag tycker man kan och bör göra.

Är man dömd för våldtäkter mot barn bör väl medicinering som slår ut sexdriften vara ett krav för frisläppande.

Längre straff är preventivt.

Alla verksamheter med barn bör förstås vara helt fria från dömda individer (alla former av kriminalitet bör i princip förhindra möjligheten att arbeta med barn). Så är det knappast idag.

Vill man gå längre kan man vidga detta till arbete inom socialtjänst, sjukvård m.m. SIS-hemmen framstår som rena skämten idag.

Att överlåta rättsskipningen (även om det verkligen är en förskönande omskrivning av vad man sysslar med) åt narkomaner (om än före detta?) med försänkningar i organiserad kriminalitet (som utan tvekan sysslar med bl.a trafficking) känns osunt.

Vad tycker du själv? Är det inte lite pedofilt att stanna vid uthängningar?
Citera
2024-10-31, 16:26
  #83472
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Jag tycker inte att man ska hänga ut människor som man "groomat".

När det gäller faktiska fall finns det mycket jag tycker man kan och bör göra.

Är man dömd för våldtäkter mot barn bör väl medicinering som slår ut sexdriften vara ett krav för frisläppande.

Längre straff är preventivt.

Alla verksamheter med barn bör förstås vara helt fria från dömda individer (alla former av kriminalitet bör i princip förhindra möjligheten att arbeta med barn). Så är det knappast idag.

Vill man gå längre kan man vidga detta till arbete inom socialtjänst, sjukvård m.m. SIS-hemmen framstår som rena skämten idag.

Att överlåta rättsskipningen (även om det verkligen är en förskönande omskrivning av vad man sysslar med) åt narkomaner (om än före detta?) med försänkningar i organiserad kriminalitet (som utan tvekan sysslar med bl.a trafficking) känns osunt.

Vad tycker du själv? Är det inte lite pedofilt att stanna vid uthängningar?
Det är mycket som behöver göras.
Dumpens arbeta är en del i det hela.
Det ena behöver inte utesluta det andra.
Tvångskastreriing med läkemedel är ett bra förslag. Enligt Dr Rahm så är denna behandling det enda som hjälper i längden.
Att poliser och civilanställda får fiska gäddor vore nått.
Är övertygad om att Dumpen har en viss avskräckande effekt. Man märker oron över Dumpen bland gäddorna. Finns säkert några som därför avstår att söka barn och unga i sexuellt syfte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in