Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Ännu en 5 åring i vuxenkropp som "vunnit diskussionen"
Alltså var kommer ni ifrån? Jag säger som Stig-Britt, hur tar såna som du sig ens till jobbet på morgonen?
Ja, jag hittar ju inte på i alla fall vilket du och andra manshatande feminister gör däremot:
Citat:
Ursprungligen postat av
Trollkarlspelle
Läs
Problemet med er är att ni är idioter för ni har enormt självförtroende fast det inte backas upp av varken kvalifikationer, smart resonerande eller något annat. Detta visar på att du har en mental störning för du förstår dig inte på hierarkier.
När du börjar rätta mig gång på gång på gång på gång på gång på gång på gång så är du välkommen att även du vara arrogant. Men tills dess, så kan du bara hålla käften för du är en okvalificerad nobody.
Har jag behov av att ha rätt? Nej, enbart när det gäller de manshatande feministerna för ni förpestar FB och ni vågar inte ens försvara era ord eller det ni länkar till. Varför? För ni vet att i en ärlig match-up så är ni chanslösa.
Det finns inget att respektera. Jag känner professorer. Och vet du vad? När de gör ett slarvfel eller tänker fel så erkänner de det på en gång. Detta är ett tecken på ödmjukhet och kompetens. Men ni själva som inte kan ett skit? Ja, ni kan aldrig erkänna att ni har fel.
Bittra, misslyckade, manshatande nollor. Så jävla patetiskt

.