2024-10-28, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigHail
Nä men nu fungerar inte vårat rättssamhälle eftersom dom där äcklen kan härja runt på nätet och då är det bra att det finns folk som tar hand om dom här svinen.
Det är nog många som tänker efter både en eller tre gånger innan dom tar kontakt med barn på öppna sociala medier.

Äntligen någon med hjärnkapacitet!
Citera
2024-10-28, 12:55
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det kanske varit en del fixering kring Sara men det beror på att hon lever ett sådant spännande liv i mångas ögon även om det varit motgångar senaste tiden.
Dumpen kommer rulla vidare oavsett vad.
Sara har naturligtvis inget emot uppmärksamheten som A-kändis.

Sara behöver verkligen muntras upp så en utskrivningspresent skulle passa perfekt. Måste dock vara något väldigt fint för hon är värd det bästa, idéer?
Jag har faktiskt hunnit med min research och hunnit kolla med iaf 15 av Saras volontärassistenter och de var överens om att den här vinterkappan var det hon ville ha. Passar ju superbra med vintern i intåg. Jag påpekade att många kan tänkas ha åsikter om att bära en sån kappa, men volontärerna var helt eniga i att S faktiskt har förtjänat det. Gissa om jag höll med. Jag frågade om det var något annat och det enda de visste att S ville ha var elva chihuahuor, men det är ju uteslutet ur allergisynpunkt på sjukhuset.

Jag har fått in 43000:- i nuläget (någon är populär tror jag) *smiley hjärta*
Citera
2024-10-28, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vnc-
Det bästa hade nog varit bäst att försöka förmå den ertappade att söka hjälp, och bevisa att det blivit av, i utbyte mot att inte sprida filmen.

Nu har personen i fråga blivit av med både jobb och sitt sociala umgänge(med största sannolikhet). Vad gör det med en människa? Personligen tror jag inte det är långt borta att då gå till alkohol och droger, samt bara agera på sina begär och lustar. Den här personen blir ännu farligare än tidigare.

Helt kontraproduktivt, Patrik Sjöberg tycks mest villa framhäva sig själv i detta. Tragiskt.

Varför kan inte människan tänka till innan den planerar att göra övergrepp, våldta ett barn?
Man är ett barn när man är under 15 även om jag skulle vilja höja den åldersgränsen.
Varför dras man till barn? Varför vill man ligga med dom, våldta dom? Göra saker man gör med vuxna?
Låt barn vara barn och leta efter en vuxen kvinna istället.
Varför går man igång på dessa hemska filmer där t.o.m spädbarn utnyttjas? Tänk vilka skador både fysiska och psykiska de får, ingen tänker längre än sina sjuka lustar!!
Ni gnäller över Patrik och Sara, gör något vettigt istället!!
Skriv till politiker att lagen ska ändras och att straffen ska bli hårdare.
Ni känner säkert nån peddo, anmäl dom innan de gör mer skada med Våra barn, istället för att tycka synd om dom stackarna som "hängs ut"
Varför tänkte dom inte till innan de förstörde allt för sin familj och med risken att deras barn blir retade av andra dumhuvuden!
Det är aldrig barnens fel, varken att ha föräldrar som våldtar barn eller att vara barnet som blir våldtaget.
Barnen är vår framtid, en dag ska dom ta hand om oss. Dom som blir skadade av en peddo, ja, vem vet om dom tar hand om oss.
Vakna upp till verkligheten istället för att leva i en drömvärld där alla män och kvinnor är snälla.
Citera
2024-10-28, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Ett hett tips är att gäddorna gjort är att chatta med en vuxen... inte olagligt.

Hur vet man som gädda om det är ett barn eller någon från Dumpen man chattar med?
De har "hängt ut" 500 pedofiler, tror ni att någon av dem är oskyldig??
Tänk hur många till det finns där ute, är inte det skrämmande?
Hur många av dem känner du/ni???
Citera
2024-10-28, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbenabbe
För att det i majoriteten av fallen inte är rättsligt relevant information.

Hur tänkte du där???
Citera
2024-10-28, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Oskyldig? Nej, inte i allmänhetens ögon.
Gjort är gjort, vill man knulla barn så ska man visas upp!

Hear hear!!
Citera
2024-10-28, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurre71
Varför visas inte alla upp då ? Varför lät man grisen som nyligen kom upp på sidan gå omkring i 9 månader ? Hade dom koll i alla månader så han inte våldtog något barn ? Varför vänta 9 månader ? Ut med dom.

Han var självmordsbenägen och man får vänta tills dom är lite stabilare i psyket. Annars blir det Dumpens fel att puckot tog livet av sig.
Citera
2024-10-28, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdolfHimler
Haha
Varför kommer dessa påhittade historier från "överlevare " VARJE gång der blåser kring Dumpen. Vem försöker de lura?

Påhittade?? De är fan inte påhittade!!!
Jag är en överlevare och har berättat min historia där. Om någon historia skulle vara falsk så skulle jag märka det pga mina "erfarenheter"
Fy fan säger jag bara, ni bör ha respekt för alla och lite mer för oss som gått igenom ett helvete med både fysiska och psykiska skador.
Varje gång någon berättar sin historia så får man flashbacks av sin egen, man kan ju aldrig glömma!!
Sedan att du skriver påhittade gör ju inte att man mår bättre, tack ska du ha!!!!!!!!!!
Jag önskar inte någon att gå behöva råka ut för detta men för de som skriver som du, lite grann skulle inte skada för att röra om i din hjärna... 🥺
Citera
2024-10-28, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
120 000 för ett års förskjutning av publiceringen är väldans dyrt, undra om de tänkt detta hela gäddans framtida liv? Tänkt att de ska leva på svältgränsen resten av livet?

Fråga Impulskollen om det, det är de som får betalt, inte Dumpen.
Ni får ju läsa på lite bättre o hålla er till fakta.
Citera
2024-10-28, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdolfHimler
Man tar sig för pannan. Tror de grönhåriga vänstertanterna och de särskrivande bidragstagarna att det är riktiga personer som skickar in dessa hittepå-storys? För mig som är normalbegåvad känns det helt otroligt hela den här missären som kallas för dumpen.

Hitte på storys?
Lever du I skyddad verkstad?
Jag har skrivit min story där och det skulle du aldrig vilja råka ut för, jag lovar dig....
Citera
2024-10-28, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Ni diskuterar som om det redan är ett faktum att Dumpen i detta nu går under pga "avslöjandet" osv., men det finns väldigt lite som tyder på det. Förvisso brukar en söndagsgädda dyka upp och det har inte hänt än, men troligast är att det tar någon månad innan man ser om swish och sponsorer övergett Dumpen, vilket lär innebära akut brist på likvida medel. Annars rullar de ju vidare. Ett alternativ är förstås att de skalar ned och bara fiskar i sitt närområde framöver, så slipper de lägga tusentals kronor på hotellnätter och bensin varje fisketur.

Dumpen kommer inte att läggas ner!
Dom som tror det, glöm din dröm.
Om ni läser noga om allt som skrivs så finns det inget som tyder på det, allt som ni skyller Dumpen för stämmer inte.
Impulskollen har sagt att Dumpen har enbart fått betalt för reklamintäkter, inget annat. Finns inget som tyder på att de fått betalt för att inte lägga upp en profil.
Robert får allt visa upp det han påstår sig kunna bevisa om det. Men han kan inte det??? För att det inte har hänt helt enkelt.
Citera
2024-10-28, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Om Dumpen inte längre existerar så är det åter fritt fram att grooma barn på nätet. Vill ni verkligen ha det så? Ska det inte finnas något som avskräcker detta vidriga beteende?

Politikera gör ju inte vad de bör.

Bra fråga!!!
Killarna här tycker nog det är bra...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in