2024-10-26, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nujaevlarihavet
De som sier at han ikke er opptatt av penger kan ikke ha fulgt med på en flekk.
Han er jo totalt sykelig opptatt av penger. Det er jo endeløse bevis på det.
Politiet har hatt rett hele tiden. Riksadvokaten har bare blafret fort gjennom papirene, og gir ikke noe inntrykk i det hele tatt av å ha fulgt med.

Det er ikke fysisk mulig å lese de mange tusen sidene så fort. Han bare tok et standpunkt og skar igjennom. Ferdig snakka.
Men nattesøvnen til TH har vel uansett fått seg en smekk, med tanke på alt, og ikke minst den forfalskede ekteskapskontrakten.

Hun hadde ikke sjans den dagen hun bestemte seg for å skilles. Det er det visst veldig vanskelig å forstå for noen.

Ja det er jo beskrevet at alt fra han var barn så begynte han å samle på penger.

Altså samle, ikke spare.
Citera
2024-10-26, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Ja. Han kom tilbake etter en stund, og så har han forlatt igjen. Det var vel Olavsgaard han dro til.

Moderselskapet til Losby Golf. Men merkelig at noen konkluderer med forlatt for godt når GHH beviselig returnerte til Futurum etter ansettelsen ved Olavsgaard og selvfølgelig kan gjøre det igjen. Eller kanskje ikke. Tiden får vise.
Citera
2024-10-26, 18:19
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Du står altså utenfor huset i Sloraveien og spionerer?

Hva er teorien din om at TH brente ned huset til datteren basert på, bortsett fra fri fantasi?

Jeg har ikke noen bekreftelse eller avkreftelse på om jeg bor i området.
Hvorfor forsvarer du en psykopat av en konemishandler? Det kan jo virke som at det ligger noe personlig bak.
Citera
2024-10-26, 18:21
Medlem
Citat:
Mener at VE tok over for GHH. Dette skjedde rett før drapet. Men GHH skal ha kommet tilbake igjen etter noe tid borte. Virker på meg som at TH har et psykisk grep rundt GHH. Et psykopatgrep som er vanskelig å komme ut av. Mange som er i et slikt grep ser det ikke engang selv, det er jo det som er det verste.
Det er så mye rart med denne VE også. AE sluttet å gratulere han med dagen på Facebook, slik hun hadde brukt å gjort hvert eneste år. Så i 2017 fikk han ikke noen gratulasjon. AE og mellomste datteren ble også tatt ut av styret rett før drapet. Så det er nok mye rart som har foregått bak kulissene før drapet. VE var økonomisjef i Polaris, og hadde god lønn der, men så gikk han tilbake til TH som han hadde sluttet hos for lenge siden.

Hvem som har grep om hvem i dette opplegget vingler jeg litt frem og tilbake med. Men ikke den minste tvil om at det var flere endringer i noe som virket solid fundamentert gjennom år kun kort tid før planleggingen av dette drapet tok til.
Citera
2024-10-26, 18:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Skjønner👍 Men har har vel ikke trampet med uteskoene (de han hadde på seg på jobb den dagen) i stua i flere 10 år. Ja, det kan være tull det med telefonen. Men jeg må bare forhålde meg tid det jeg leser. Uansett må vi slippe denne fisken nå, TH er renvasket fra anklagene. Ikke noe vits i å diskutere han.
Enig i at det er bare å slippe. Det skjer så mye nå, og ingen vits i ha ocd på det. Bare vent til saken om P Diddy kommer opp, for de som er interessert i oppklaring av saker, selv om det er lenger unna.
Citera
2024-10-26, 18:47
Medlem
Det er jo merkeligere enn merkelig at Telia og onecall har samme adresse på Lørenfaret som det direktoratet som GHH jobber på, eller har jobbet på.

Lørenfaret 1.

Tilfeldig? Ja det er mulig.
Citera
2024-10-26, 18:48
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Hvem som har grep om hvem i dette opplegget vingler jeg litt frem og tilbake med. Men ikke den minste tvil om at det var flere endringer i noe som virket solid fundamentert gjennom år kun kort tid før planleggingen av dette drapet tok til.

Det kan virke som at hun i 2016 hadde bestemt seg for alvor for å skilles. Når hun ble 67 kom alderspensjonen. TH skal ha vært helt jævlig å ha med å gjøre for de ansatte ved Futurum i tiden før drapet. Alderspensjonen kom. TH tok kontroll over hennes bankkort. Vingeklipte henne. Hun måtte betale strøm selv. Hun var den som måtte betale for oppussingen. Huset skal ha vært i dårlig forfatning. Når det regnet, så lekket det vann inn gjennom taket. Når politiet skulle ha rekonstruksjon kom det vann inn på det badet i andre, og som kom videre ned i peisestuen. Det var overledning eller jordfeil, så de kunne merke at det var strøm i vannet i badekaret. Tenk hvor gnien det egentlig går an å være. Vannskader vil jo koste mye mer enn det koster å legge nytt tak. Det var jo en annen historie i tråden husker jeg, helt i begynnelsen. TH hadde en vaktmester som ville at det skulle legges nytt tak i en utleiegård. Det dryppet vann inn. TH nektet, men denne vaktmesteren skjærte igjennom og fikk lagt nytt tak. Han fikk oppsigelse mener jeg, men fikk tilbake jobben etter litt. Og så var det det Monaco-huset, og der fikk TH pålegg om å vedlikeholde bygget. Han fikk dagsbøter til at det var utbedret. Dårlig vedlikehold er noe som går igjen ved mange av THs bygg. Hotellet på Kvitfjell, som omtales mer som en brakkerigg er jo også et eksempel på det. Man kan se på omtalene av hotellet på Google review, og det går igjen med omtale om råte, mugg, skittent, lytte rom osv. Middagsbuffeen skal også være av dårlig standard. Mye klager.
Citera
2024-10-26, 18:53
Medlem
Citat:
Det kan virke som at hun i 2016 hadde bestemt seg for alvor for å skilles. Når hun ble 67 kom alderspensjonen. TH skal ha vært helt jævlig å ha med å gjøre for de ansatte ved Futurum i tiden før drapet. Alderspensjonen kom. TH tok kontroll over hennes bankkort. Vingeklipte henne. Hun måtte betale strøm selv. Hun var den som måtte betale for oppussingen. Huset skal ha vært i dårlig forfatning. Når det regnet, så lekket det vann inn gjennom taket. Når politiet skulle ha rekonstruksjon kom det vann inn på det badet i andre, og som kom videre ned i peisestuen. Det var overledning eller jordfeil, så de kunne merke at det var strøm i vannet i badekaret. Tenk hvor gnien det egentlig går an å være. Vannskader vil jo koste mye mer enn det koster å legge nytt tak. Det var jo en annen historie i tråden husker jeg, helt i begynnelsen. TH hadde en vaktmester som ville at det skulle legges nytt tak i en utleiegård. Det dryppet vann inn. TH nektet, men denne vaktmesteren skjærte igjennom og fikk lagt nytt tak. Han fikk oppsigelse mener jeg, men fikk tilbake jobben etter litt. Og så var det det Monaco-huset, og der fikk TH pålegg om å vedlikeholde bygget. Han fikk dagsbøter til at det var utbedret. Dårlig vedlikehold er noe som går igjen ved mange av THs bygg. Hotellet på Kvitfjell, som omtales mer som en brakkerigg er jo også et eksempel på det. Man kan se på omtalene av hotellet på Google review, og det går igjen med omtale om råte, mugg, skittent, lytte rom osv. Middagsbuffeen skal også være av dårlig standard. Mye klager.

Ser man på Google review på elkraft og TH eiendom så er det også mye negativ omtale.
Citera
2024-10-26, 19:26
Medlem
Citat:
Jeg har ikke noen bekreftelse eller avkreftelse på om jeg bor i området.
Hvorfor forsvarer du en psykopat av en konemishandler? Det kan jo virke som at det ligger noe personlig bak.

Jeg ønsker at riktig GM blir tatt, og håper du også ønsker det. Nå ble TH nylig fullstendig renvasket etter en svært omfattende etterforskning, og det viste seg at vi som har blitt kalt TT har hatt rett hele tiden.

Jeg registrerer at du ikke ønsker å svare på hvorfor du sitter og fantaserer om TH kan ha brent ned huset til datteren.
Citera
2024-10-26, 19:33
Medlem
Citat:
Jeg ønsker at riktig GM blir tatt, og håper du også ønsker det. Nå ble TH nylig fullstendig renvasket etter en svært omfattende etterforskning, og det viste seg at vi som har blitt kalt TT har hatt rett hele tiden.

Jeg registrerer at du ikke ønsker å svare på hvorfor du sitter og fantaserer om TH kan ha brent ned huset til datteren.

Skjer jo hele tiden det at saker blir henlagt og gjenopptatt, så det endrer i grunn ikke på så mye.
Citera
2024-10-26, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Hvem ønsket henne død tenker du? Og hvorfor?

Mest sannsynlig TH. Hvorfor...vanskelig å vite. Må være sammensatt. Men dette lar seg ikke bevise, de har prøvd i 6 år nå. Å da må en heller gå etter andre. En bestilte, andre utførte. Det er godt gjort å få til alt dette, uten å legge igjen spor noen plass. Spor er det vel, men alle spor ender i en blindvei. Jeg tror hu er kidnappet / bortført for å drepes ett annet sted. Derfor tror jeg Ås observasjonen var AE.
Citera
2024-10-26, 19:48
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:

Jeg registrerer at du kommer med et ledende spørsmål, og jeg registrerer at du ikke vil svare på hvorfor du forsvarer TH. Å forsvare TH og ønske at man skal finne det som du mener er riktig gjerningsmann er to forskjellige ting.
Jeg blåser meg ikke opp om noen mener at bakmannen er Ezazi f.eks. eller THs sønn TEH. Det er helt greit om de mener det, selv om jeg mener at bakmannen er TH. Så da kan det virke som at ditt forsvar av TH er personlig. Jeg kan heller ikke se at du har noen person som du mener er GM.
Når det gjelder Riksadvokaten så vil jeg si at Politiet kjenner bedre til saken enn han. De landet som kjent på samme henleggelseskode som statsadvokaten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in