Citat:
Ursprungligen postat av
Free12
Guldet fick dom serverat i stort sett. Säsongerna efter så har dom bara gjort det sämre och sämre för varje match som gick.
Tror många skulle gjort det bättre efter det att pengar och förutsättningar var mycket bättre än tidigare och dom totalt misslyckades med nästan allt.
Dom behandlade spelare dom inte tyckte om skräp och hade tappat hela omklädningsrummet. Fanns inget annat val än att sparka dom och få in glädje i truppen igen.
Guld tar man det får man inte.
Sen är det klart att om guld varje säsong är kravet då är det klart underkänt men ni har inte haft bäst trupp eller mest pengar nån gång så det kravet kan jag tycka är lite väl hårt.
Guld vart 5-e år och Europa spel typ 3 av 5 år borde vara någonstans runt kravbilden.
Sen håller jag med dig i att deras problem ligger i relationerna och kommunikationen. Därför är det nog bäst att sparka i nuläget, sämre tränare på att behålla bra relationer till truppen är nog svårt att hitta däremot är de riktigt bra fotbollstränare det tycker jag ändå de bevisat så helt inkompetenta är de verkligen inte.