2024-10-24, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
De har nog varit på många fler.
Det är definitivt sjukt när ni gör vågen åt Jocke och blir rena dyngspridarna när Chrippa gör liknande...

Du projicerar lika duktigt som Chrippa.
Citera
2024-10-24, 17:24
Medlem
Från matmissbrukarens lajv + stories i morse:
https://pixeldrain.com/u/eJbebMS4
Citera
2024-10-24, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evelines75
Vetat om ja .. men döljt JA
Står han skriven på denna adress - nej

Och slutligen .. Kryp tillbaka under stenen du kom från

Förstår du inte hur psykiskt störd Anjo är. Chrippa är eventuellt lite ekonomiskt lurig enligt svensk lag, Anjo är helt efterbliven som står där och fotar och spejar och ler.

Slutligen, ingen är förvånad att någon utan inkomst med stora utgifter får besök av dessa omnämnda myndigheter. Utom Anjo då förstås som i sin fantasi tror att han satt dit någon maffiaboss.
Citera
2024-10-24, 17:33
Medlem
- Imorgon ska jag nog ta ta sovmorgon...!

Haha, helt sjukt vad han valde fel dag att ligga och dra sig!
https://pixeldrain.com/u/J1c9KXfy
Citera
2024-10-24, 17:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Varför måste du dra in andra? Först Rask utan att han var nämn och nu är det Jocke som ska dras in.
Dessutom är den jämförelsen du gjorde nu helt sjukt skev.

Därför att den här härvan handlar om andra - och därför att du och andra manifesterar en så skenhelig dubbelmoral.

Citat:
Det är ju en rätt rejäl skillnad mellan dessa. då utgångsläget för barnen är rätt olika. Jockes barn har ju ett lugnare liv normalt sett och de har HEM med föräldrar som är enade och funkar bra tillsammans samt dessutom flertalet andra vuxna som är trygga runt sig och på det vänner från förskolan resp. skola.
Jag tror inte en sekund på att Jockes barn har det lugnare än Chrippas barn när hon är hos Chrippa.
Jockes barn växer upp en starkt onaturlig situation där det är folk runt dem hela tiden och de skall agera i olika produktioner.
Dessutom har de olika "hem" som de lallas runt mellan - och reser mycket ...

Citat:
Chloe har varit i en jävla karusell sen Chrippa och Julia gjorde slut om inte längre. Hon har flyttat flertalet gånger bara med Chrippa och Linnea, flyttat runt med Julia, reser hit och dit ur Chrippas intresse, hon har väldigt begränsat nät av trygga människor runtomkring sig, om knappt någon.
Nej, det är ni som har svårt att tåla att Chrippa erbjuder lyx och upplevelser - hon har haft sina föräldrar hela tiden. Till och med när Jocke lyckades få igång en utredning med sina följare som innebar att man utan skäl begränsade umgänget mellan pappa och barn så upprätthöll han kontakten.
Citera
2024-10-24, 17:42
Medlem
"Skuldrådgivarn" på YT om fallet:
https://pixeldrain.com/u/zhAuokRw
Citera
2024-10-24, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal

Tack för dagens asgarv

Chrippa fick sig ett eget morgon eko
Citera
2024-10-24, 17:51
Medlem
Anjo Banjo Chipstutte! Hur ska du nu tjäna pengar om Chrippa sitter? DU lever ju på honom.

Satt själv 2.6 år. Det var faktiskt skönt.

Detta kommer göra Chrippa gott. Komma bort från allt.
Citera
2024-10-24, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Varför måste du dra in andra? Först Rask utan att han var nämn och nu är det Jocke som ska dras in.
Dessutom är den jämförelsen du gjorde nu helt sjukt skev.

Det är ju en rätt rejäl skillnad mellan dessa. då utgångsläget för barnen är rätt olika. Jockes barn har ju ett lugnare liv normalt sett och de har HEM med föräldrar som är enade och funkar bra tillsammans samt dessutom flertalet andra vuxna som är trygga runt sig och på det vänner från förskolan resp. skola.

Chloe har varit i en jävla karusell sen Chrippa och Julia gjorde slut om inte längre. Hon har flyttat flertalet gånger bara med Chrippa och Linnea, flyttat runt med Julia, reser hit och dit ur Chrippas intresse, hon har väldigt begränsat nät av trygga människor runtomkring sig, om knappt någon.

Psykologen Noclue90 har uttalat sig.

Chloe har haft det bättre än vad dina barn har det. Pajas.

Jockes barn kommer böra missbruka tidigt. Outa dem så här på youtube kommer inte sluta bra.
Senast redigerad av blaha95 2024-10-24 kl. 17:56.
Citera
2024-10-24, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal

Fick ett effektivt uppvaknande iallafall.
Citera
2024-10-24, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Va i helvete, är alla kompletta idioter?
Lilla C blir väckt och tagen ifrån sin pappa av soc, återförenas med sin mamma, lämnas med Lisen och Anjo medans Julia är på förhör, och nu ska hon enligt Angelica ha träffat sina kusiner.
Kan det stackars barnet bara få lugn och ro?

Det känns som att lilla C kommer kastas runt igen, ingen kommer bry sig om att ge barnet lugn och ro, hon kommer användas som en bricka i deras spel.

Jag blir så arga att ingen någonsin verkar bry sig om lilla C

Är det inte nu den fina stora brodern Jocke ska erbjuda sig att ta över vårdnaden av henne?

Nä, juste. För han själv är den största pajasen av dem alla.
Citera
2024-10-24, 18:01
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
JAG VET att dom rest, men finns vissa andra här i tråden som sägs att dom setts och träffat sina kusiner idag.. därav min fråga..

Haha, lugn nu. Jag vet att du vet på sättet du skrev, mitt inlägg var mer för att stämma in i det. Det är kärringarna i tråden som är de som svamlat sen dag 1.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in