2024-10-24, 09:18
Medlem
talcsofts avatar
Varför sätter Lag syd en fransk twink på att dra kärran i tävlingen

Vad äckligt det är att folk ska säga att saker känns eller är "piss".
Senast redigerad av talcsoft 2024-10-24 kl. 09:22.
2024-10-24, 10:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DroppingIT
Vad som händer under torsdagens avsnitt, vem som blir utröstad och vem som vinner immunitetstävlingen.

Du hade helt rätt! Det här skrev du 22/10. Klart att det är svårt att lita på folk här inne med alla troll som ska göra sig lustiga. Jag iallafall kommer att ta din info på större allvar nu
2024-10-24, 11:17
Medlem
Är det någon som vet vad för typ av e-handel Viktor Widlund driver? Jag såg ett litet klipp där han filmade hemifrån och blev nyfiken på vad han sysslar med. Någon som har koll?
2024-10-24, 12:10
Medlem
Om inte Thomas vinner hela skiten eller blir diskad, är det väl odds 1.02 att han blir nästa säsongs utmanare
2024-10-24, 12:32
Medlem

SLUTA SPOILA FÖR HELVETE
2024-10-24, 12:43
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentalKristid

SLUTA SPOILA FÖR HELVETE
Reglerna som gäller i tråden är att man får skriva om ett avsnitt samma dag som det har släppts på TV4 Play (kl 00:00). Så det är t.ex fritt fram att prata om utgången i örådet, även fast det inte har visats på kabel-tv än. Vill du inte bli spoilad, så får du undvika tråden fram tills att du sett avsnittet.
2024-10-24, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Reglerna som gäller i tråden är att man får skriva om ett avsnitt samma dag som det har släppts på TV4 Play (kl 00:00). Så det är t.ex fritt fram att prata om utgången i örådet, även fast det inte har visats på kabel-tv än. Vill du inte bli spoilad, så får du undvika tråden fram tills att du sett avsnittet.

Du har helt rätt, my bad. Blev förbannad för det skrevs typ 1,5 timme efter tv4 släppt både avsnitt 9 å 10. Trodde inte att nån hunnit se å dessutom hunnit skriva. Får hålla mig borta från tråden helt enkelt.
2024-10-24, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lefty`
Om inte Thomas vinner hela skiten eller blir diskad, är det väl odds 1.02 att han blir nästa säsongs utmanare
Thomas måste gå långt.
Bästa sedan Farmen Sebastian.
2024-10-24, 15:33
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShadoX
Är det någon som vet vad för typ av e-handel Viktor Widlund driver? Jag såg ett litet klipp där han filmade hemifrån och blev nyfiken på vad han sysslar med. Någon som har koll?
Något han kör svart i så fall, då inget registrerat bolag finns. För det kan inte vara företaget som han är skriven på tillsammans med en tjej, med tanke på deras blygsamma omsättning, https://www.ratsit.se/5593004756-ALVII_AB

Mest troligt är det hans mammas företag det handlar om, särskilt med tanke på de rosa rosetterna på paketen. Hennes företag håller på med skönhetsvård, https://www.ratsit.se/810709NYEH00002-Wida_clinic

Det stämmer väl med den bild man fått av Viktor att han gärna kallar det som att "han har ett företag".
2024-10-24, 15:58
Avstängd
Har Hormanda åkt ut ännu?
2024-10-24, 16:02
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Förvånad över vad män ser hos olika kvinnor. Hade jag varit man så hade jag tänt på Ramias fasta kropp, inte Lenas med fett under armhålan och mjuk mage. Jag själv har numera Lenas kropp och jag känner mig allt annat än sexig.

Kvinnor ska inte vara smala som pinnar enligt mig, ser bara äckligt ut.
2024-10-24, 16:03
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Bondlurken Tommy pratar om att finnen Nabaz är korkad och att 'hissen inte går hela vägen upp'. Själv är han snickare och kan inte ens konstruera ett vettigt läger som inte faller sönder första natten.

Ja, Lena ser faktiskt bäst ut bland tjejerna. Bland boyzen står det nog mellan Viktor och Alva.

Misstänker Alva är riktigt kåt på Amanda, ibland ser man henne sitta med öppen mun och kolla på henne med en kåt blick

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in