2024-10-24, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Nej. https://youtu.be/WtgT_EggEvs?si=SpqRwyQHou68uySD Från minut 17:00

Där snackar Jocke om skattebrott och om han skulle få 5-7 år för det att han inte skulle klara av det, och Chrippa säger då at nej det skulle han inte klara av.

Ledsen att säga det... Men micor kommer inte köpa detta som bevis.
Kommer komma ett inlägg som han inte har bevis för..

Kul att följa denna tråd och se hur mycket den mannen argumenterar emot. oavsett vilka bevis som läggs fram.. När man lägger fram bevis, så stämmer det ändå inte.

Återstår att se om Chrippa är ute i eftermiddag och postar på ig att dom drar till spanien osv. Kommer storma rejält på internet idag.
Citera
2024-10-24, 10:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Nej, det var om eko skulle komma och knacka på och han skulle få sitta för det som detta uttalande gällde.
Jag har lyssnat.
Det är om eko hade kommit in när han satt häktad (igen) och sagt att det blir mellan 5 och 7 år.

Bla bla .. Jocke eldar på att Chrippa skall nätkriga och Jockes avundsjuka för att Linnea är hos Chrippa - eller tvärtom -- lämnar dregelspår i hela samtalet...

Jocke mal och mal och mal .. och Chrippa vill mest ha tyst på honom ..
Så det uttalandet från Chrippa handlar inte om hur självmordbenägen han skulle bli - utan att få Jocke att sluta mala.

Lyssna själv.
https://www.youtube.com/watch?v=nlShv4LwuOI&t=657s

Jocke
"Jag vet på riktigt inte om du lever om ett år, det skrämmer livet ur mig...
Jag är livrädd för att du sätter dig nu och bara åker rakt utför
Och jag vet inte om du hade klarat att bli häktad igen och som säger .. nä nu är det skattebrott, kommer Nickos in och säger nu är det 5-7 år de vill ha ..
Jag är livrädd för att du hade gett upp då ..

Chrippa
Ja, det hade jag ..då hade jag gett upp, om han sa att jag skulle sitta sju år för det ..
[..]
Jag älskar henne ..

Dessutom lite pissig reklam för Jocke som försökt få dit Chrippa för eko brott samtidigt som han hävdar att han är så "rädd" för att Chrippa då skulle ta livet av sig .. det är broderligt.
Senast redigerad av micro113 2024-10-24 kl. 10:57.
Citera
2024-10-24, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Undra vem som ska ge honom ny lur nu när kronis tar den Joakim lånade ut till honom som han aldrig gav tillbaka.

"Man har alltid två mobiler"
Tror säkert han har en mobil gömd någonstans.
Citera
2024-10-24, 10:56
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Nej. https://youtu.be/WtgT_EggEvs?si=SpqRwyQHou68uySD Från minut 17:00

Där snackar Jocke om skattebrott och om han skulle få 5-7 år för det att han inte skulle klara av det, och Chrippa säger då at nej det skulle han inte klara av.

Skulle precis länka samma sak… men det spelar ingen roll för ”jag har alltid rätt” kommer att vända o vrida på det så att det enl h*n ändå handlar om misshandel… trots ljudfil.
Citera
2024-10-24, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Tror tyvärr det bara är att sitta lugn i båten!! Myndigheterna kommer köra sitt race där i lägenheten nån timme, senare i eftermiddag kommer en Live från Chrippa där han stolt basunerar ut att:
- HAHA ni trodde ni hade mig men så är det inte!! Titta här är jag nu fortfarande ute o lever livet!!

Han är så bränd i hela jävla huvudet att han inte fattar när allt rasar runtomkring honom förens han sitter inlåst ”på riktigt” o avtjänar ett ev straff… en normalfuntad människa hade brutit ihop för länge sedan o tagit tag i sitt liv!
HAHAHA, ja ungefär så kan det gå till. Skulle inte bli förvånad. Vaselin i svångremmen.

Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Skulle precis länka samma sak… men det spelar ingen roll för ”jag har alltid rätt” kommer att vända o vrida på det så att det enl h*n ändå handlar om misshandel… trots ljudfil.
Ja. Det tog 7 minuter.
Senast redigerad av frason 2024-10-24 kl. 10:59.
Citera
2024-10-24, 11:07
Medlem
Citat:
Sen vad som händer sen får vi se, Anjo får ju videos från någon granne som skickar

Den grannen lär inte få det lätt, om de släpps..
Citera
2024-10-24, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Chrippa kommer fly som vanligt om han får möjlighet, som den råtta han är.
https://ibb.co/8KVwBxM
Senast redigerad av frason 2024-10-24 kl. 11:12.
Citera
2024-10-24, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag har lyssnat.
Det är om eko hade kommit in när han satt häktad (igen) och sagt att det blir mellan 5 och 7 år.

Bla bla .. Jocke eldar på att Chrippa skall nätkriga och Jockes avundsjuka för att Linnea är hos Chrippa - eller tvärtom -- lämnar dregelspår i hela samtalet...

Jocke mal och mal och mal .. och Chrippa vill mest ha tyst på honom ..
Så det uttalandet från Chrippa handlar inte om hur självmordbenägen han skulle bli - utan att få Jocke att sluta mala.

Lyssna själv.
https://www.youtube.com/watch?v=nlShv4LwuOI&t=657s

Jocke
"Jag vet på riktigt inte om du lever om ett år, det skrämmer livet ur mig...
Jag är livrädd för att du sätter dig nu och bara åker rakt utför
Och jag vet inte om du hade klarat att bli häktad igen och som säger .. nä nu är det skattebrott, kommer Nickos in och säger nu är det 5-7 år de vill ha ..
Jag är livrädd för att du hade gett upp då ..

Chrippa
Ja, det hade jag ..då hade jag gett upp, om han sa att jag skulle sitta sju år för det ..
[..]
Jag älskar henne ..

Dessutom lite pissig reklam för Jocke som försökt få dit Chrippa för eko brott samtidigt som han hävdar att han är så "rädd" för att Chrippa då skulle ta livet av sig .. det är broderligt.

Ja jag skulle precis skicka detta till dig https://youtu.be/WtgT_EggEvs?si=vSTUSZqbNxcUY6U9 (från 3:00min in) men bra att du fick till dig det ändå och hört att du hade fel kring att det gällde misshandel. Omständigheterna sa jag inget om, enbart att det gällde eko.

Vill du ha mer att lyssna på kring Chrippa så kan du ju lyssna igenom denna också https://youtu.be/nlShv4LwuOI?si=ST2JiYxAFcQz1zxt . Fräsch kille att svära på sin dotter om att han absolut inte skulle ha Linnea i lägenheten om Jocke fixade den (han säger ju inte emot det liksom) och så kan du ju lyssna på hans lögner om hur länge hon hade varit där då.

Nejdu, du är en vuxen person och nu börjar det bli extremt pinsamt hur du håller på när detta nu kommit fram. Varför inte bara stå för att du hade fel?
Citera
2024-10-24, 11:23
Medlem
EdwardStenhards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Äsch! Det är väl inget de skulle bry sig om. Det är ju ingen hemlighet vad som har hänt.
Citera
2024-10-24, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Kollade lite på Streamern från igår, där säger Chrippa att dom skulle åka till Marbella idag. Nu blir det en resa till en Cell med galonmadrass istället 😂

Då var de därför dom plockade honom kl 6 på morgonen . Jag tror han får sitta kvar där , då han nog är flykt benägen 😂🥳
Citera
2024-10-24, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evelines75
Då var de därför dom plockade honom kl 6 på morgonen . Jag tror han får sitta kvar där , då han nog är flykt benägen 😂🥳

Man skall veta att
Eko sitter säkert här inne.. Sitter säkert i hans stream också.
Osv osv.

Han är inte direkt oförsiktigt med vad han säger och gör i stream osv.

Om han hade varit helt tyst om resan överallt så hade det kanske inte tagit honom idag. Ibland så finns det anledningar till varför span pågår länge.
Kan vara för att komma åt mer än en person. kan vara för att nysta upp ett nätverk osv..
Hade lika bra kunnat vara att dom lät han flyga, för att ta honom med kontanter osv.
Eller slog det till idag. För att rolex kanske var hämtade och skulle säljas för pengar någonstans osv.

Vem vet, svårt att veta, svårt att dela med sig av allt.

Men till en annan sak..
Alla ni som försvarat chrippa..om att han är en bra pappa osv osv osv...

Tror ni inte detta kommer sätta spår i Chloe?
Citera
2024-10-24, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Man skall veta att
Eko sitter säkert här inne.. Sitter säkert i hans stream också.
Osv osv.

Han är inte direkt oförsiktigt med vad han säger och gör i stream osv.
Självklart gör man det. Det är bara att läsa random FUP kring ekonomisk brottslighet. Man har 100% koll på ALLT som rör individen och eventuellt inblandade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in