2024-10-23, 15:29
Medlem
Igår kom jag på att jag varit vaken i 4 dagar. I måndags låg jag 5-6 h på att försöka sätta den på mig själv. Vid 05 fick jag svar och sköt. Tog nya svar typ 2-3 ggr för att vara säker
Stack mig väl kanske 200 ggr på olika ställen på kroppen. Mest i armarna, handleder. Vilkdn hemsk fix ide!
Igår tog jag en promenad och gick hem till en vän för att röka lite.

Tungan började små krampa och känn sig konstig.
På tungan finns ju små små blåsor eller prickar. Alla dessa började känna sig elektriska. Efter ca 10 min av detta började allt fler nerver i överkroppen typ krampa. Till sist började nerver,vener och blodådror krampa och dra ihop sig i mina armar. Jag blev så otroligt rädd och kändea som jag skulle dö. Jag stog upp och hade händerna utsträckta på en köks stol. Kändes som att rushade som det görnär man skjuter. Men der här pågick i 15-20min.
Försökte byta ställning men då krampade det ännu mer.

Tänkte att detkan vara blodsocker eller nåt så jag halsar en liter mjölk. Sen tar jag en nozinan 100 mg då jag tror jag fått psykos pch min kompis föraöker prata lungt med mig. Är aå otroliyt rädd aå jag säger till min kompis att jag måstw gå ut från din lägenhet så inte du får knas när jag dött här. Så tragglar mig på med ryggsäcken och hållerhårt i armvecken. Tog mig hem,drack ett glas sockervatte och la mig i sängen. Hadelite ontmes kramperna släpptemer och mer. Har sovitoch ätit. Ingen mer kramp men vad fan hände?

Jag har slängt verktyg och lagt undan doset. Ingen alkohol och inget. Ska ta en paus nu om omvärdera mitt liv. Jag vill verkligen leva.
Citera
2024-10-23, 15:45
Medlem
CrustyOldAR-10s avatar
Stack du dig själv 200ggr med en kanyl? Låter som en riktig mardröm.

Ge fan i droger om du verkligen vill leva, särskilt intravenöst där man kringgår så många av kroppens skyddsmekanismer...
Citera
2024-10-23, 15:49
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Det mesta snurrar och hallucinationerna är ett faktum efter fyra dygns pundvaka! Du upplevde nog bara en panikångestattack.

Och förmodligen är du snart på't igen! Var i din sits i många år.
Citera
2024-10-23, 16:49
Medlem
Duger inte intag genom näsan eller att äta det alls efter det börjats skjutas eller? Varför sådan desperation över att få sätta in en till efter tio, femtio, hundra, 200(!) försök..
Citera
2024-10-23, 17:01
Medlem
Airwave92s avatar
Fyfan. Jävla skitdrog.
Citera
2024-10-23, 17:36
Medlem
Strodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jochanan
Igår kom jag på att jag varit vaken i 4 dagar. I måndags låg jag 5-6 h på att försöka sätta den på mig själv. Vid 05 fick jag svar och sköt. Tog nya svar typ 2-3 ggr för att vara säker
Stack mig väl kanske 200 ggr på olika ställen på kroppen. Mest i armarna, handleder. Vilkdn hemsk fix ide!

På tungan finns ju små små blåsor eller prickar. Alla dessa började känna sig elektriska. Efter ca 10 min av detta började allt fler nerver i överkroppen typ krampa. Till sist började nerver,vener och blodådror krampa och dra ihop sig i mina armar. Jag blev så otroligt rädd och kändea som jag skulle dö. Jag stog upp och hade händerna utsträckta på en köks stol. Kändes som att rushade som det görnär man skjuter. Men der här pågick i 15-20min.

Tänkte att detkan vara blodsocker eller nåt så jag halsar en liter mjölk. Sen tar jag en nozinan 100 mg då jag tror jag fått psykos pch min kompis föraöker prata lungt med mig. Är aå otroliyt rädd aå jag säger till min kompis att jag måstw gå ut från din lägenhet så inte du får knas när jag dött här. Så tragglar mig på med ryggsäcken och hållerhårt i armvecken. Tog mig hem,drack ett glas sockervatte och la mig i sängen. Hadelite ontmes kramperna släpptemer och mer. Har sovitoch ätit. Ingen mer kramp men vad fan hände?

Jag har slängt verktyg och lagt undan doset. Ingen alkohol och inget. Ska ta en paus nu om omvärdera mitt liv. Jag vill verkligen leva.

Gör dig av med betalningsmöjligheter. som Swish och dylikt. Byt telefonnr och radera nr till dina vänner som också tjackar. Radera dina sociala medier om du har vännerna där. Köp hem mängder av go mat & snacks & skit, bryt sen ditt kort. Nörda ner dig i något spel. Om du tar upp kontakten med någon icke missbrukande vän så var inte jobbig och fokusera på "åå jag håller på att sluta punda" för det orkar ingen höra på. Prata om annat. Sluta knarka-snacket tar du med någon supportergrupp. Flashback är inget bra alternativ heller för du får dylika svar som från PatrickEkwall.
Citera
2024-10-23, 18:54
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Nej, nej, nej - är såklart inte drogerna, måste vara något medfött eller förvärvat, medicinskt fel! Ja, "blodsockret" var ju troligt - har inget med ditt drogäventyr att göra, my god!
Citera
2024-10-24, 08:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jochanan

Du har lyckat få en så kallad ledis.
Smuts i venerna från kanylen. Kroppen reagera och vill bli av med det. Blir mycket konstigt då.
Vill du fortsätta leva ett ok liv så sluta iallafall skjuta tjacket.

https://www.google.se/search?q=ledis+flashback&client=safari&sca_esv=85d d7771fb44bccf&channel=iphone_bm&biw=390&bih=660&sx srf=ADLYWIIXSTDNphdgam8vW-vqjyi9RGqFmA%3A1729750199360&ei=t-QZZ8fPFfaawPAPpaaPoQ8&oq=%C2%A0ledis+fl&gs_lp=EhNt b2JpbGUtZ3dzLXdpei1zZXJwIgrCoGxlZGlzIGZsKgIIADIFEC EYoAEyBRAhGKABMgUQIRigATIFECEYoAFInjFQnR JYwilwA3gAkAEBmAGJAaAB-AOqAQMxLjS4AQHIAQD4AQGYAgegAv0DwgIKEAAYsAMY1gQYR8I CBBAjGCfCAggQLhgHGAoYHsICBh AAGAcYHsICChAAGIAEGEMYigXCAgcQLhiABBgKwgIHEAAYgAQY CsICCBAAGIAEGMsBmAMAiAYBkAYIkgcDMy40oAf-HA&sclient=mobile-gws-wiz-serp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in