2024-10-23, 09:32
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Troligtvis för att han inte är en pedofil. Av de 499 "gäddor" man nu publicerat så hör denna mannen till topp 3 i vad jag anser vara mest troligt oskyldig. Det finns ju folk som jobbar på just det här sättet, att kontakta för att sedan varna. Eller tror folk att det endast är Sara och Sjöberg som slåss för barns rättigheter? Varför skulle 499 vara så ihärdig och följa efter när han vet att publicering sker ändå? Ska man tro på nyheterna så har han också blivit erbjuden en lösensumma, men han står uppenbarligen på sig. Att bara skrika idiot vilt omkring sig istället för att lyssna ger inte särskilt mycket tyngd i argumenten. Bara min åsikt.

1. #499 är icke borttagen
2. Varför skulle någon som "vill varna" skicka kukbilder?
3. Vilka är de andra på din topp 3-lista?
Citera
2024-10-23, 09:34
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrido
Vad säger pojkvännen Xx?

Mig veterligen så har det inte framkommit att de har en relation. I chatten pratas om en inneboende och jag har inte sett uppgifter som säger att de två är ett par. Varken här, i sociala medier eller i grupper som diskuterar i det dolda. Var du fått din information om deras relation? #494
Citera
2024-10-23, 09:39
Medlem
Skurhinkens avatar
Typisk blatte som bara maler på. Så jävla pinsam. #499
Citera
2024-10-23, 09:41
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Typisk blatte som bara maler på. Så jävla pinsam. #499

Nå, det är väl ändå rätt typiskt för många av gubbarna oavsett ursprung.
Citera
2024-10-23, 09:58
Medlem
PROLIFICs avatar
#499 - Bigone

Jag tycker inte att han skriver så dålig svenska. Det finns inhemska gäddor som skriver och stavar betydligt sämre. Ganska kort chatt, han säger initialt att hon är för ung (13) men det struntar han ganska snabbt i och börjar prata om sex och vill träffa henne. Han verkar gilla sin kuk väldigt mycket. Han har förhudsförträngning och gissningsvis den sortens penis som har ett ollon med mindre omkrets än skaftet - som ett ålhuvud. Det är därför den ser ut på det där viset.

Skulle tro att han jobbar på en pizzeria. På en av bilderna han skickar så ser man pizzakartonger uppe i hörnet. På en hylla nära taket, så som det brukar vara bakom disken och jag tycker att han står lite för nära för att vara en vanlig gäst. En annan bild har pizzerialiknande interiör (typ låtsastegel) och på en bild står han i nåt som skulle kunna vara ett bakre rum/skafferi/förråd/disk i en restaurang. Det ser lite ut så i taket - det är åtminstone inte hemmiljö.

Annat noterbart är att kläderna är ganska slitna. Alpha Industries-tröjan är noppig och loggan är söndertvättad och sprucken. På den ljusblåa jackan har en knapp lossnat.

Det råder ingen tvekan om att han vill träffa en 13-åring för sex. Han vill ta hennes oskuld och skickar "busiga" porrklipp som anspelar på just det. Han pratar om sin "stora" kuk och hennes lilla snippa. Han tycker såldes om att hon är ung och liten. Äcklig jävel - han säger till barnet att det inte bara är han som gör fel. Det gör även hon.

Gulligt att fiskaren försöker få honom att lämna sin hund (valp, 7 mån) hemma när de ska ses. Så att hunden inte ska utsättas för obehag.
Citera
2024-10-23, 10:09
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
#499 - Bigone

Jag tycker inte att han skriver så dålig svenska. Det finns inhemska gäddor som skriver och stavar betydligt sämre. Ganska kort chatt, han säger initialt att hon är för ung (13) men det struntar han ganska snabbt i och börjar prata om sex och vill träffa henne. Han verkar gilla sin kuk väldigt mycket. Han har förhudsförträngning och gissningsvis den sortens penis som har ett ollon med mindre omkrets än skaftet - som ett ålhuvud. Det är därför den ser ut på det där viset.

Skulle tro att han jobbar på en pizzeria. På en av bilderna han skickar så ser man pizzakartonger uppe i hörnet. På en hylla nära taket, så som det brukar vara bakom disken och jag tycker att han står lite för nära för att vara en vanlig gäst. En annan bild har pizzerialiknande interiör (typ låtsastegel) och på en bild står han i nåt som skulle kunna vara ett bakre rum/skafferi/förråd/disk i en restaurang. Det ser lite ut så i taket - det är åtminstone inte hemmiljö.

Annat noterbart är att kläderna är ganska slitna. Alpha Industries-tröjan är noppig och loggan är söndertvättad och sprucken. På den ljusblåa jackan har en knapp lossnat.

Det råder ingen tvekan om att han vill träffa en 13-åring för sex. Han vill ta hennes oskuld och skickar "busiga" porrklipp som anspelar på just det. Han pratar om sin "stora" kuk och hennes lilla snippa. Han tycker såldes om att hon är ung och liten. Äcklig jävel - han säger till barnet att det inte bara är han som gör fel. Det gör även hon.

Gulligt att fiskaren försöker få honom att lämna sin hund (valp, 7 mån) hemma när de ska ses. Så att hunden inte ska utsättas för obehag.

Förmodligen en diskare som klär sig i kostym på jobbet varje dag.
Citera
2024-10-23, 11:12
Medlem
Ezra75s avatar
Citat:
Troligtvis för att han inte är en pedofil. Av de 499 "gäddor" man nu publicerat så hör denna mannen till topp 3 i vad jag anser vara mest troligt oskyldig. Det finns ju folk som jobbar på just det här sättet, att kontakta för att sedan varna. Eller tror folk att det endast är Sara och Sjöberg som slåss för barns rättigheter? Varför skulle 499 vara så ihärdig och följa efter när han vet att publicering sker ändå? Ska man tro på nyheterna så har han också blivit erbjuden en lösensumma, men han står uppenbarligen på sig. Att bara skrika idiot vilt omkring sig istället för att lyssna ger inte särskilt mycket tyngd i argumenten. Bara min åsikt.
Hmm inte pedofil? Vill varna? Läs hans chatt med kukbilder, tror inte på vad du skriver…
Citera
2024-10-23, 12:06
Medlem
PROLIFICs avatar
Rebus #499

Förnamn: Moder men byt ut E mot A
Efternamn: Kvinnan som har namnsdag 21 juli, byt ut JO mot M

Född: 1980+4, årets femte månad, dag 20+6

Skriven i Sveriges andra största stad men verkar ha en bakgrund i Värmland.
Citera
2024-10-23, 12:35
Medlem
Citat:

Varna barn genom att skicka kukbilder.

Intressant strategi.

Pedofilen är för övrigt inte borttagen.
Senast redigerad av klaustrofobin 2024-10-23 kl. 12:39.
Citera
2024-10-23, 12:51
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Som tidigare har påpekats i tråden. Era rebusar är fan värre än gäddorna själva.

Du måste ju ha nåt fel i huvudet?

Citat:
Ursprungligen postat av MorgNThorg
Den var exemplariskt bra!

Enklast möjliga rebus på en person som har namn man i Sverige inte associerar med en kändis eller liknande.
Citera
2024-10-23, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Som tidigare har påpekats i tråden. Era rebusar är fan värre än gäddorna själva.

Är du påverkad av något eller hur kan du misslyckas med den enkla rebusen? 🤔
Citera
2024-10-23, 13:17
Medlem
Nog för att dom är vana att bo trångt men 5 personer skrivna i en 2 rummare??

Nä, den där ville inte varna en unge, den ville våldta en unge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in