2024-10-22, 22:27
Medlem
mammanmedbollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Så Dumpens ord ska vi godtyckligt tro på?
Var är dina bevis? Sara? Patrik?

Nu har vi för första gången även fått se en som varit volontär för Dumpen gå ut medialt och kritisera deras metoder samt att denne även nämner att den blev erbjuden provision av just Impulskollen. Illa.
Enligt Sara på Dumpen så har just hon ljugit och ställt till problem tidigare. Finns fortfarande inga bevis för att dumpen skulle mottagit några pengar?
Citera
2024-10-22, 22:28
Avslutad
https://youtu.be/1JMT3FXAGcc?si=_lFue00cwlhFgmul

19:00 in, helvete vad hon spårar ur där
Man hör att den gamla pundarhoran anar vad klockan är slagen.

Jag har inget annat än förakt till övers för vare sig peddos, Aschberg, Sara eller Patrik så jag kan inte förneka att jag har rätt roligt nu.
Citera
2024-10-22, 22:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tofast
Helsingborg B 5601-23 Grov olovlig körning och Ringa narkotikabrott för Sara förra året.
Med 2 sidor i belastnings registret.
https://gofile.io/d/hy0SZj
Fel Sara. Den där heter Sarah.

Kanske ska vara lite noggrannare när du hänger ut folk?
Citera
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaludret
Så podden öppet hjärta som sändes 2017-10-11 var ett samarbete med
MM Framtid AB VDn Michael, Agneta Sjödin och Magnus Birro
fascinerande
https://www.viaplayradio.se/podcasts/oppethjarta/12871/

Hoppla. Kanske därför TV4 gjorde ett tafatt försök och misslyckades i "Efter Fem".
Citera
Medlem
Hoppas dom åker dit så det sjunger om det.
Citera
2024-10-22, 22:30
Medlem
mammanmedbollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Kan garantera dig att 98% av alla som åker dit av dumpen, röstar på SD

Kom med i matchen va
Vad baserar du det på? Och vadå kom med i matchen?
Citera
2024-10-22, 22:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mammanmedbollar
Enligt Sara på Dumpen så har just hon ljugit och ställt till problem tidigare. Finns fortfarande inga bevis för att dumpen skulle mottagit några pengar?

Måhända kanske bevisen sparas till åklagaren så får denne se om det håller för ev. åtal? Nåt måste det ju finnas, tror inte varesig Aschberg eller Bodström skulle våga riskera sina karriärer om dom inte hade ordentligt på fötterna. Och nu fick dom ju till viss del vatten på kvarn iomed Saras agerande i filmen som Dumpen själva la upp?
Citera
2024-10-22, 22:31
Medlem
mammanmedbollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R5A
Ja i kapitalismens namn så kan du köpa dig fri från anklagelser tycker du, likt högermänniskor som epstein, gates m.m.
Tycker jag? Nej det tycker jag inte.
Citera
2024-10-22, 22:34
Medlem
mammanmedbollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
Folk som är emot Dumpen är inte primärt det för att de är vänster, utan för att de har gjort pedofiljakt till underhållning ledd av den svagbegåvade Patrik Sjöberg.

Jag tycker att brottsprovokation mot pedofiler är bra, men att den här typen av verksamhet borde bedrivas av polismyndigheten och absolut inte av Patrik Sjöberg.

Jag tycker inte heller att pedofilerna ska utpressas på pengar till någon slags ljusskygg verksamhet.
Bla bla bla. Jag är trött på dina resonemang om dumpen. Har hört det tusen gånger och håller inte med för 5 öre.

Vad gäller utpressning av pengar.. Kan du leverera en källa på att sara eller Patrik har mottagit pengar utöver reklamintäkterna?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaludret
Aha nej du har missförstått hur en rättsstat fungerar. Gäddorna får max 6 års fängelse. Det är den lagen vi enats om i riksdagen. Sara nöjer sig inte med det utan vill förnedra, hänga ut, förtala, leka polis och även utpressa m.m. har vi lärt oss nu. Hon säger sig ha 0 empati med dessa och skulle vilja ha dödsstraff.

Sara följer alltså inte lagen vi har i vår rättsstat. Därför låses nu Sara in.

Bra va ? Behöver du ytterligare förståelse i ämnet, varför inte läsa denna tråd

Håller helt med dig om att man inte behöver förnedra pervon. Det skulle räcka med om de kastrerades kemiskt och att vi låste in dem i förvar om de inte tar sina sprutor. Då kunde de röra sig fritt till priset att vara berövade sina patologiska drifter.
Många pervon är rädda att råka på Dumpen nu när de fiskar efter barn. Det välkomnar du väl ändå? Det är ju en preventiv åtgärd som borde glädja dig, att oskyldiga barn skyddas?
Citera
Medlem
Inhale82s avatar
MM Framtid som äger Impulskollen har visst blivit avregistrerade för moms.
Hoppsan, undra vad som hände där?

De omsätter ganska så mycket pengar, cirka 14 miljoner.
Och resultatet för 2023 var ju rätt så okej ändå (Vinst över miljonen)

Man blir inte avregistrerad för moms bara så utan anledning, något är i görningen.

Edit, länk: https://www.allabolag.se/foretag/mm-framtid-ab/-/omv%C3%A5rdnad-och-omsorg/2K1HUR6I63IJQ
Citera
2024-10-22, 22:36
Medlem
mammanmedbollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Måhända kanske bevisen sparas till åklagaren så får denne se om det håller för ev. åtal? Nåt måste det ju finnas, tror inte varesig Aschberg eller Bodström skulle våga riskera sina karriärer om dom inte hade ordentligt på fötterna. Och nu fick dom ju till viss del vatten på kvarn iomed Saras agerande i filmen som Dumpen själva la upp?
Va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in