2024-10-22, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Tror du att de är dumma nog att skriva avtal på något som sannolikt skulle utgöra brott? Skojar du eller?
Det finns i princip aldrig avtal när någon utpressas.

Det är flera gäddor inte bara en. 11st nämns i 200sekunder.
ETC gjorde ett reportage om det tidigare i år och de hade också flera källor.
Betalningarna kan styrkas både till Impulskollen och från Impulskollen till Dumpen.
Utöver det har du en tidigare volontär vars vittnesmål styrker det hela.
Det är ff hörsägen.
FiskRen bekräftar detta för hon vill skada Dumpen då de tydligen inte är kompisar längre enl intervjun

O nä det lär inte finnas något avtal. Så jag kommer leva i tron om att det inte går tills jag ser mer bevis än det jag sett hitils
Citera
2024-10-22, 19:09
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Ja. Att inte aschberg presenterat ett enda bevis genom något inspelat telefonsamtal eller videoklipp, där dumpen talar om för pedofilen att: det finns en utväg, du kan köpa dig fri genom att skicka pengar till impulskollen.

Hela artikeln bygger på efterhandskonstruktioner från desperata pedofiler.

Aschberg plockar fram sin kuk. Ringer den smutsigaste sosse som de hittar, Thomas Bodström, som har en gedigen utbildning i samhällskunskap. Han kan konstatera att utpressning är olagligt.

Bodström ska tillsammans med 10andra pedofiler, se till att pedofilbranschen kan rulla på som vanligt.

Att SVT.se ens rapporterar om detta och där Thomas Bodström frontar artikeln, fick mig att skratta högt. Fy fan vad svt gottar sig nu. De står upp för sin journalistkollega som åkte dit häromdan.

När aschberg och Bodström jobbar tillsammans, ska man dra örona till sig.

Om någon har blivit konfronterad av Dumpen och samtidigt betalat stora summor pengar till Impulskollen och inte blivit uthängd så är det inte speciellt avancerat att lägga det pusslet.
Citera
2024-10-22, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titsdontlie
Ja klart de kan köpa sig fria, allt handlar om pengar.

Oavsett om pedofiler är vidriga as så är hon sara ännu värre.

I artikeln står de att hon svarar ”men vad är de för frågor?” Bara för reportern frågar hur hon kan veta om nån är suicidal eller ej. Vem tror hon att hon är? Bra att hon hängs ut, hon är fel person för jobbet

Hoppas Bodström får dom fällda..Sara o knarkar Patrik är AS..det är polisjobb
Citera
2024-10-22, 19:10
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Detta med att Impulskollen tagit betalt för att hjälpa till att göra folk anonyma på mrkoll, hitta osv är ju redan känt. Nytt kanske då att man också alltså tar betalt för att sitta och skriva positiva saker om gäddorna på tex Flashback.

Inte skriva positiva saker, utan för att se till att "dåliga" kommentarer försvinner. Sedan kan man ju undra vilka som skriver de "dåliga" kommentarerna från början.
Citera
2024-10-22, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjingeling1814
Det är ff hörsägen.
FiskRen bekräftar detta för hon vill skada Dumpen då de tydligen inte är kompisar längre enl intervjun

O nä det lär inte finnas något avtal. Så jag kommer leva i tron om att det inte går tills jag ser mer bevis än det jag sett hitils

Så du menar att ETC och Aftonbladet hittat på dessa personer och deras berättelser?
Volontärens uttalande är inte hörsägen.
Pengarna dessa personer betalat till Impulskollen är heller inte hörsägen, det är styrkt.
Samma med pengarna från Impulskollen till Dumpen.

Vilket motiv skulle de ha att ljuga?
Inte vänner längre så då är hon villig att begå brott och förtala dem?
Och vilket motiv skulle ETC och AB ha att ljuga?

Men ett "vårdföretag" som dyker upp från ingenstans utan kompetens och erfarenhet och helt plötsligt börjar dra in miljoner för att vårda gäddor från Dumpen är inget märkligt?
Inget märkligt att dessa betalar till Dumpen heller, absolut trovärdigt att de skulle köpa (dyr)reklam hos Dumpen...verkligen där deras målgrupp skulle finnas...

Och två personer som hatar pedofiler och som sysslar med att hänga ut dem och tjänar stora pengar på detta, de har inget motiv att ljuga?

Snälla, hur naiv kan man vara?
Citera
2024-10-22, 19:13
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busklubbschef
Rena lögner, som vanligt från nästan all svensk media. Vilken idiot som helst kan räkna ut att vänsterjournalisterna är desperata nu när deras kompis #494 nyligen åkte dit, så de lägger in alla växlar de har för att få dumpen nedstängt.

Detta kom ut förstagången 4 april, så det var långt innan det.
Citera
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Självklart var du det. Och det är precis därför ingen bör lyssna på dig.

Snarare det som ger mig tolkningsföreträde som är så populärt nu för tiden.

Hur som helst vore det intressant om du bemötte det övriga.
Senast redigerad av different_trip 2024-10-22 kl. 19:21.
Citera
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaludret
Tror Sara tog rast nu. Inte skrivit nåt på snart 1 tim
så jag lägger denna här

lite mer GRÄV

https://dumpen.se/sponsorer/

Konstigt... de som betalar in och sponsrar dumpen är inte den vanliga dumpenpubliken PK-vänster, tjejer 15-50 år m.m.. utan dessa: (med VD och ledamoter med).
Bolagen är genomgående småbolag som inte har god ekonomi. Hur kan de sponsra när de kämpar för att överleva som bolag ? varför är de flesta med och sponsrar killar 70-talist eller 80-talist . Inga kvinnor alls som sponsrar ?!? OMG... big time.

-N-Saniering Linköping ledamot kille f1989 , 2 anställda omsättning 2,2 mkr

-Fernberg Hydraulik & industrikondult, 0 anställda, omsättning 638 000 kr VD kille f 1989 , vice VD, skyddad identitet ,

-Stockholm bilglas VD f1979 , 4 anställda omsättning 8 mkr

-Design hem companiet ,5 anställda , omsättning 3 mkr , VD kille f1998, ledamot kille f 1964

-balkanboden omsättning 126 mkr 23 anställda , ledamot kille f1963

-Magnfält transport skänninge, 5 anställda , omsättning 52 mkr, kille f 1980 VD

-the parts stop harley davidsson kvinna f 1962 , man f 1971 Handelsbolag, omsättning framgår inte.

-gran canaria podden med putte man f 1987 (Gran Canaria med orten Playa del Ingles är ju notoriskt också för pedofiler och killar som har sex med mycket yngre, tex D*n Eliasson . You cant make this shit up!)

Undrar vad de betalar i sponsring? och vad de mer sponsrar och hur de gör reklam. Hur kom de på tanken att sponsra dumpen? Vems initiavtiv var det ? Spännande. Är det ens förenligt med Aktiebolagslagen för bolagen att lägga så mycket pengar på sponsring ? Trolöshet mot huvudman ? och skattesvindel ? så många frågor.
*)a

Tack för att du orkade gräva, jag förstod ju när jag såg vilka som sponsrade Dumpen att det var gäddor som tvingats in i sponsoravtal.

Kanske dags för dessa oskyldigt dömda att gå till attack mot Patrik och Saras nätbedrägeri, så blir det snart slut på lyxlivet för knarkarna.

Hoppas dom kontaktar Thomas Bodström så kan dom i alla fall berätta sanningen för honom hur det ligger till.
Citera
2024-10-22, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Om någon har blivit konfronterad av Dumpen och samtidigt betalat stora summor pengar till Impulskollen och inte blivit uthängd så är det inte speciellt avancerat att lägga det pusslet.

Plocka fram ett inspelat telefonsamtal där det framgår att man köpa sig fri. Vad är problemet?
Citera
2024-10-22, 19:16
Medlem
Man kan inte köpa sig fri från Dumpen. Bullshit!
Vad Impulskollen gör har inget med Dumpen att göra.
Tråkigt om Impulskollen har idioter i sina led.

Det är vänstern som sprider skit igen.
Citera
2024-10-22, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Så du menar att ETC och Aftonbladet hittat på dessa personer och deras berättelser?
Volontärens uttalande är inte hörsägen.
Pengarna dessa personer betalat till Impulskollen är heller inte hörsägen, det är styrkt.
Samma med pengarna från Impulskollen till Dumpen.

Vilket motiv skulle de ha att ljuga?
Inte vänner längre så då är hon villig att begå brott och förtala dem?
Och vilket motiv skulle ETC och AB ha att ljuga?

Men ett "vårdföretag" som dyker upp från ingenstans utan kompetens och erfarenhet och helt plötsligt börjar dra in miljoner för att vårda gäddor från Dumpen är inget märkligt?
Inget märkligt att dessa betalar till Dumpen heller, absolut trovärdigt att de skulle köpa (dyr)reklam hos Dumpen...verkligen där deras målgrupp skulle finnas...

Och två personer som hatar pedofiler och som sysslar med att hänga ut dem och tjänar stora pengar på detta, de har inget motiv att ljuga?

Snälla, hur naiv kan man vara?

Klart de hittar på.
Precis som du skriver.
Hur naiv kan man vara.
Citera
2024-10-22, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Tack för att du orkade gräva, jag förstod ju när jag såg vilka som sponsrade Dumpen att det var gäddor som tvingats in i sponsoravtal.

Kanske dags för dessa oskyldigt dömda att gå till attack mot Patrik och Saras nätbedrägeri, så blir det snart slut på lyxlivet för knarkarna.

Hoppas dom kontaktar Thomas Bodström så kan dom i alla fall berätta sanningen för honom hur det ligger till.

Ja, hoppas killen som skulle bli ihop med en pedofilmamma. Flytta med henne ut i skogen, där skulle pedofilmamma föda ett barn i hemmet. Pedofilen skulle sedan knulla barnet tills det dog. Då hade du njutit. Du kanske tillochmed hade plockat fram snoppen och runkat lite?

Jag hoppas du står längst fram i demonstrationståget tillsammans med Bodström och palestina aktivisterna för att ge denna kille upprättelse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in