2024-10-22, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toyZ
Ja för det hade ju varit jävligt sjukt om du gjort det... tänk om tänk rätt

Du missar uppenbarligen poängen.
Barn beter sig inte som dumpens ungar.

Läs om läs rätt
Citera
2024-10-22, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luohan
Du missar uppenbarligen poängen.
Barn beter sig inte som dumpens ungar.

Läs om läs rätt

Hur vet du hur dagens barn beter sig?
Har du sett utvecklingen?
Har du sett hur dagens föräldrar låter sina barn klä sig i 13-15 års åldern?!
Citera
2024-10-22, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Ja vem talar sanning? Aftonbladet som funnits i nästan 200 år och har utbildade journalister som förhåller sig till publicitetsregler.

Nåja, kanske allting inte har varit så lyckat i AB:s historia men om detta talas det förvånansvärt lite om.

" Politiskt stödde tidningen Tyskland under Adolf Hitlers regim och framförde åsikten att det var en mer fredlig lösning att tillåta Hitlers annekteringar av delar av Europa."

https://sv.wikipedia.org/wiki/Aftonbladet
Citera
2024-10-22, 17:12
Medlem
Tjackmosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunkeMundt
Verkar som att den har blivit borttagen. Vill minnas att detta spektakel utspelade sig i Sjöbergs lägenhet.
Nej, den är fortfarande uppe: https://www.youtube.com/watch?v=yygnaAdnx6c
Citera
2024-10-22, 17:12
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
Skam och skuld brukar vara förövarens vapen. Skulden är just den du lägger på Patrik nu. Skammen är hos offret. Innan man pratar måste man inse att man inte bär skulden. Det gör förövaren

Det finns nerskrivet i domstolen vad jag gillar och det är raka motsatsen mot vad Patrik gillar.

Patrik är en knarkare, om det är sant att Sara är en fd hora vet jag inte.
Men utpressare eller pedofiler hatar jag men man ska inte kunna lura in människor för att man själv ska kunna partyknarka.

Såg du knarkarfilmen med Patrik och hororna?
Citera
2024-10-22, 17:14
Medlem
Citat:
Patrik arbetade för detta i flera år men fick inget gehör. Därav startades Dumpen och nu pratas det.

Inkomsten för att fara land och rike runt och möta dessa obehagliga män.. inget arbete många kan tänka sig. Tror knappast att de drivs av pengar, snarare en vilja av att förändra samhället och belysa problemet.
Vaddå obehagliga män. En vuxen tant som Sara är väl inte rädd. De är inte farliga för Sara. Hon kan ta en fika med dem. Nemas problemas. Det säger hon ju själv till Robert Aschberg i intervjun.
så dåligt motiverat = falskt. Nej...där har du väldigt fel ! så här är det.

Sara har haft ett mycket brokigt och spretigt liv och fick så sent som vid 39 års ålder ånyo efter mängder av tidigare små och stora brott fotboja igen 12 månader för knivbrott m m. Dessutom övervakning av olika slag 24 månader. Efter att ha hamnat i Lexbase hängdes hon ut och fick inga jobb. Såklart hon kan inte klara så många jobb heller men ändå... så det blev a-kassa och soc i olika omgångar tills hon fick tag på Patrik som hittade på namnet dumpen.

Patrik har ända sedan höjdhoppningen haft svårt (läs typ omöjligt) att försörja sig. En sport där man inte använder huvudet passade honom bra. Sen tog det stopp och mycket alkohol och droger. Det blev till slut soc för honom också. Sen skrev han en bok och tjänade lite som pedofiloffer. Sen började de med dumpen.

ingen vilja att förändra samhället utan pengar är motivet . De är både helt bankrutt utan dumpen. Det borde du känna till

sen har Sara mycket gammalt på sig men senaste åren enligt uppgifter från Helsingborgs Tingsrätt:
olovlig körning 2015 dagsböter 70 st B 3519-15
olovlig körning 2017 dagsböter 70 st B 2959-17
olovlig körning 2018 dagsböter 70 st B 3069-18
olovlig körning, rattfylleri 2018 dagsböter 70 st B 7044-18 Skyddstillsyn

Fascinerande nog har Sara barn också som redan som 16 åring dömdes för brottslighet
Citera
2024-10-22, 17:15
Medlem
BrunkeMundts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackmoster
Nej, den är fortfarande uppe: https://www.youtube.com/watch?v=yygnaAdnx6c

Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Då är det ju lätt att misstänka att den jag skriver med nu ligger bakom borttagandet av Patriks partyknarkande med hororna.

Mitt fel. Får skylla detta på min lathet
Citera
2024-10-22, 17:16
Medlem
Känns som att nätet dras åt runt Hor-Sara & Kola-Patrik. Bodström är ingen duvunge. Får han dem efter sig åker dom in. Han lär ha koll på vad som gäller.

Sedan är det ganska intressant hur alla Dumpenkramare här totalt ignorerar det fakta att Hor-Sara under många år knullade för pengar till sin dagliga sil. Hon är alltså själv iskallt utnyttjat män för att tjäna pengar. Vilket sänker hennes trovärdighet till noll.

I grunden gör Dumpen kanske nytta. Men det spricker på Patrik och Saras hat man visar genom att försöka förstöra gäddornas liv maximalt genom uthängningar, att pressa dem till självmord och att informera deras familjer.

Hade de varit normala hade de polisanmält och sedan lämnat över resten till rättsmaskineroet. Men det tjänar de varken några pengar på eller får stila på sin hemsida eller sociala medier.

Det ät inte svårt att inse att psykopater som Sara Nilsson kan vara långt farligare än en pedofil.

Pedofili är en sexuell avart som är grym och skapar stort lidande. Men det rättfärdigar ändå inte den lynchjustis Hor-Sara & Kola-Patrik skapat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toyZ
Hur vet du hur dagens barn beter sig?
Har du sett utvecklingen?
Har du sett hur dagens föräldrar låter sina barn klä sig i 13-15 års åldern?!

Dels har jag barn själv. De har en massa kompisar. Sen har barn fungerat likadant i alla tider.
Men jag håller med om att föräldrarna är alldeles för oansvariga. Många av dem.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunkeMundt
Om mitt minne inte sviker mig så var de två brunetter (?). Två urtypiska Vasa bar-damer med näsa för det vita pulvret
Sara o Patrik har väl aldrig knarkat dom är väl vita som snö
Citera
2024-10-22, 17:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Du vidhåller alltså att du tycker att brottslighet är okej om offren bara är tillräckligt ogillade?

Som jämförelse.. en vuxen man klagar på att ha åkt dit, när han själv försökte med att göra något olagligt. Ja, stackars!

Du vill förstås bjuda på saft och bulle och lyssna på hans eländiga historia?
Citera
2024-10-22, 17:19
Medlem
Citat:
Ett väldigt trasigt barn på 13 år. De flesta vettiga skulle ha backat.
Absolut men det är inte han som vill ses utan dumpen och dom tjatar han blir dit tjatad. Hade dumpen gett sig hade det varit en annan sak men det är antagligen för att dom måste ha in folk som dom ska pressa på pengar du vet tex inte hur många andra som inte publiceras som dom faktist träffar med tanke på hur snabbt både dumpen och det andra bolaget växer så handlar det om 100tals personer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in