2024-10-22, 14:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av toyZ
Bevisa gärna att dom sysslar med utpressning?

Påstådd utpressning enligt advokat 2:56 i videon

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/kwQJ2v/impulskollen-tjanar-pengar-pa-dumpen-uthangning

Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
Kanske borde det redovisas utan källan såklart! Det låter alltför flummigt!

Det är din åsikt.

Aftonbladet har väl bedömt att det inte går. Aftonbladet är en legitim tidning och förhåller sig därmed till journalistikens etik och regler.

https://sv.wikipedia.org/wiki/K%C3%A4llskydd
Senast redigerad av Snowy3991 2024-10-22 kl. 14:55.
Citera
2024-10-22, 14:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Det här är gammal skåpmat. Det är bara EN förvirrad/efterbliven pedofil som missförstått och tolkat det som att man kan köpa sig fri. Det finns inga belägg för någonting. Vänsterjournalister, främst ETC, har sedan dag ett ljugit om och försökt stoppa Dumpen, detta för att vänner/kollegor har blivit uthängda.

Här kan man läsa/höra mer
https://dumpen.se/2024/03/19/44181/
I klippet i Aftonbladet är det en kille som säger att han köpte sig fri. Det är även en tjej som jobbade på Dumpen som slutat för att hon inte accepterade deras metoder, och hon bekräftar det hela.
Citera
2024-10-22, 14:55
Medlem
SweKingCalles avatar
De borde dela cell med peddona.

Varför jagar inte media mr242 ?

Hur fan har den långe fete fan kunnat sjunka så här lågt ?
Citera
2024-10-22, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
Dumpen har sin verksamhet som går ut på att avslöja Pedofiler. Inte att vårda pedofilerna. Om de väntar med att publicera så gör de det av hänsyn. De behöver absolut inte vara psykologer åt pedofilerna. Eller göra suicid bedömningar.

De väntar alltså med uthängningen tills dom pressat gäddan på sin sista sekin?

Fan vilken perfekt affärsidé där dom har lyckats samla ihop en hel jäkla massa nyttiga idioter som dels swishar pengar och dels gör jobbet att fiska gäddor som Patrik och Sara sedan mjölkar på pengar för att sedan ta åt sig äran av att ha fångat gäddan.

Jag kunde ha klappat i händerna om det inte vore för att dom sen är så giriga att dom lurar in incels i gäddsaxen istället för äkta pedosar. Incels som inte sett mus på åratal och är så svältfödda att dom kunde sätta på en damcykel.
Citera
2024-10-22, 14:56
Medlem
Nån som är förvånad över detta avslöjande? Två personer som säger sig vara de svagas beskyddare, men som fångas med fingrarna i syltburken.
Citera
2024-10-22, 14:57
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Såklart är både Dumpen och Impulskollen ren skumrask. De har känt sig säkra då de vet att ingen vill ta i, och skydda, män som tänder på barn och ungdomar. På så vis har både Etc och Aftonbladet gjort något viktigt (<- tror knappt mina ögon att jag skriver detta).

Jag brukar ömma för folk som jobbar för barns bästa men Patrik och Sara är svåra att ömma för. Det blir spännande att följa utvecklingen...

Dumpen behöver inte ha gjort någonting fel. Det finns heller inget som tyder på det i nuläget.

Bevisen som media lägger fram håller inte på långa vägar när det gäller Dumpen.

Impulskollen däremot skulle mycket väl kunna vara skumrask. Det är dessa som inte verkar vara så seriösa.
Citera
2024-10-22, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Om du tror att det här var en nyhet så är du nog redan sönderknarkad.
Lär dig läsa, är inte det bevis nog så gå och ta lite kokain igen.

Sönderknarkad? Jag brukar inte droger, varken dricker eller röker cigg.
Du har noll bevis och ber mig läsa, alltså är du bara en chihuaha som skriker dig hes.
Jag personligen önskar alla dessa pedofiler avslutar sina liv, men tyvärr kommer det inte ske för detta är sociopater på en hög nivå, och du verkar dela deras intresse.
Citera
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Ja vem talar sanning? Aftonbladet som funnits i nästan 200 år och har utbildade journalister som förhåller sig till publicitetsregler. Eller två knarkare med flera domar emot sig?

Detta är ett eventuellt brottsmål. Vi vet inte vad aftonbladets jurister har sagt. Bevisningen kanske går vidare till en åklagare?

Med tanke på vad som sägs i chatten på Aftonbladet verkar det finnas väldigt mycket Och precis som du skriver handlar det om utbildade journalister. Vi kan vara säker på att Aftonbladet, ETC m.fl kommer ha fullständig täckning för vad de påstår. Kommer säkert avslöjas att Dumpen har koppling till dom här kriminella grupperingarna som filmar och misshandlar "pedofiler". Dom sitter så mycket i skiten nu...
Citera
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Vi gör så här istället.
Du är mött mig i tillräckligt många inlägg för att ha en uppfattning - vad tror du jag tycker?

Vet inte... Att du inte är ordförande i min fan-club har jag ju förstått. Den platsen är för övrigt vakant om du är intresserad?

Men du verkar inte vara en stark anhängare av utpressning och annan kriminalitet heller... Därför vet jag inte... Om Dumpen nu har pysslat med utpressning, är du då emot dem?

Det betyder ju inte att du är för pedofiler. Det måste ju vara möjligt att hålla två tankar i huvudet.
Citera
2024-10-22, 14:59
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4shoshin
De väntar alltså med uthängningen tills dom pressat gäddan på sin sista sekin?

Fan vilken perfekt affärsidé där dom har lyckats samla ihop en hel jäkla massa nyttiga idioter som dels swishar pengar och dels gör jobbet att fiska gäddor som Patrik och Sara sedan mjölkar på pengar för att sedan ta åt sig äran av att ha fångat gäddan.

Jag kunde ha klappat i händerna om det inte vore för att dom sen är så giriga att dom lurar in incels i gäddsaxen istället för äkta pedosar. Incels som inte sett mus på åratal och är så svältfödda att dom kunde sätta på en damcykel.

Mr242 och Mbappe kommer sitta grannar med peddosarna, kanske de får dela cell nu när vi är trångbodda i Sverige
Citera
2024-10-22, 15:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Snowy3991

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/kwQJ2v/impulskollen-tjanar-pengar-pa-dumpen-uthangning

Det är din åsikt.

Aftonbladet har väl bedömt att det inte går. Aftonbladet är en legitim tidning och förhåller sig därmed till journalistikens etik och regler.

Männen SÄGER att de blivit inte blir uthängda om de betalar och Aftonbladet har bevis på att de har betalat impulskontrollen.

Vi vet att företaget tar betalt för tjänsten. Men var är beviset att de tar till utpressning?
Citera
2024-10-22, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snowy3991

Det är din åsikt.

Han säger ju "Av det NI BESKRIVER"
Det är ingen form av bevis dem har lagt fram, utan bara påstått.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in