2024-10-22, 00:41
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammanmedbollar
När man kollar på intervjuer med Stefan Roos, Johan Pettersson, Marcoolio eller Freddie Granqvist så är det sällan de ens nämner Hem till Midgård. Serien ignoreras helt. Vad i helvete liksom? Det var och är fortfarande det roligaste som gjorts i Sverige.

Varför tror ni att det ignoreras? Tror ni att det finns någon chans att det görs en ny säsong av Hem till Midgård?

Mvh / Mamman med bollarna

De skäms väl över att ha varit med i den kalkonserien. Inget att skryta med på CV:t. Fredde Granberg är så okänd att inte ens du har koll på hans namn. Sveriges sämste ljudboksinläsare för övrigt.
Citera
2024-10-22, 00:42
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AGHORIBABA1008
Kapten Filling & Doktor Mugg då? Varför pratar de inte om den kanonserien?

Låt mig gissa, du gillar Stefan & Krister också?
Citera
2024-10-22, 05:51
Medlem
Citat:
När man kollar på intervjuer med Stefan Roos, Johan Pettersson, Marcoolio eller Freddie Granqvist så är det sällan de ens nämner Hem till Midgård. Serien ignoreras helt. Vad i helvete liksom? Det var och är fortfarande det roligaste som gjorts i Sverige.

Varför tror ni att det ignoreras? Tror ni att det finns någon chans att det görs en ny säsong av Hem till Midgård?

Mvh / Mamman med bollarna
Serien är renodlad hatpropaganda. Statsfinansierad.

Gör en motsvarande "Hem till Mekka" inklusive utvecklingsstörd Muhammed om du behöver en förklaring på varför.
Citera
2024-10-22, 07:09
Medlem
ReijoHervonens avatar
Vad är det tänkt att man ska höra av en tjugo år gammal parodiserie? Vill man ha vikingparodi så är förövrigt den norska serien Norsemen betydligt roligare.
Citera
2024-10-22, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Jag har en lite mer sofistikerad humor än kiss & bajs-humor för idioter.

It's Always Sunny in Philadelphia är humor. Hem till Midgård är lika kul som en riksdagsdebatt.

Aah, en överklassprätt som anser att Antikrundan är det absolut roligaste som producerats i svensk TV ? Fan vilket tråkigt liv du måste leva genom att vara så in i helvete politiskt korrekt. Du röstar Mp va ?
Citera
2024-10-22, 07:43
Medlem
Klandalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorrelino
Aah, en överklassprätt som anser att Antikrundan är det absolut roligaste som producerats i svensk TV ? Fan vilket tråkigt liv du måste leva genom att vara så in i helvete politiskt korrekt. Du röstar Mp va ?

Yrrol är det roligaste Sverige har producerat, men jag förstår att den typen av humor är lite för avancerad för dig din lågpannande gödselbrunn av inavel.
Citera
2024-10-22, 08:37
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Jag har en lite mer sofistikerad humor än kiss & bajs-humor för idioter.

It's Always Sunny in Philadelphia är humor. Hem till Midgård är lika kul som en riksdagsdebatt.
Jättesofistikerad är du som istället för kiss- och bajsskämt tycker om om mobbingshumor blandat med bög- och våldtäktsskämt, klassig kille du är!
Citera
2024-10-22, 09:10
Medlem
mammanmedbollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Serien är renodlad hatpropaganda. Statsfinansierad.

Gör en motsvarande "Hem till Mekka" inklusive utvecklingsstörd Muhammed om du behöver en förklaring på varför.
Hur är den statsfinansierad?
Citera
2024-10-22, 09:59
Medlem
Citat:
Varför inte bara skaffa iptv och titta där?

Måste erkänna att min tekniska förmåga inte sträcker sig så långt och har inte koll på det. Men ska kolla upp det, finns många serier jag vill se som inte finns att streama nu. Finns allt på IP-TV?
Citera
2024-10-22, 10:05
Medlem
Klandalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
Jättesofistikerad är du som istället för kiss- och bajsskämt tycker om om mobbingshumor blandat med bög- och våldtäktsskämt, klassig kille du är!

Jajamen, förstklassig humor är elak och sparkar nedåt.
Citera
2024-10-22, 12:12
Medlem
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Man hör inget om finkel och tratten heller,
😡🔱
Det borde vara kultförklarat och prisbelönt och finnas nyinspelning på alla språk.
Precis, de var ju inga förlorare utan vinare.
Citera
2024-10-22, 13:38
Medlem
Citat:
Yrrol är det roligaste Sverige har producerat, men jag förstår att den typen av humor är lite för avancerad för dig din lågpannande gödselbrunn av inavel.

Jag har ett betydligt roligare lov än dig i alla fall så kan vi väl stanna där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in