Citat:
Ursprungligen postat av
SthlmHolmes
Ja en del tror att prostitutionen enbart handlar om utbyte av regelrätta pengar mot sex men dessa festfixare hanterar ju detta på ett smidigare sätt.
Som du skriver får väl kvinnorna utöver gratis mat, dryck och droger även annat värdefullt (resor, väskor, kläder, smycken).
Vissa företag jag jobbat på har haft så strikta policyer att vi inte ens fick låta oss bli bjudna på middag av entreprenörer, leverantörer etc. för detta kunde ses om en form av muta.
Jag har också jobbat på ett sådant företag. En lunch eller en liten penna var big no no.
Mutor var totalt förbjudna vad det än var.
Sedan tycker jag det är lite intressant att Stureplansgruppen håller på med den här typen av fester där man raggar ihop ett gäng modeller som vill dricka gratis och sedan få spela pingis med kändisar.
Koppleriverksamhet är väl ett ord för detta.
Känns inte helt seriöst.
Han festfixaren är väl inte någon kul typ utan en typ av hallick som förser sugna killar på lite roligt röj. Där de hoppas på att modellerna är lite k@ta. Om man inte är det så är det lite naivt att följa med till rummet.
Det är viktigt att festfixaren väljer rätt människor om de ska fortsätta med pingiskvällarna och inte åka på samma nit där detta händer. Ingen bra reklam.
Är man seriös modell så kanske man tar tuben hem och inte följer med till hotellet.
Hon gick väl dit frivilligt (till hotellet) eller var det så mycket droger så hon inte kunde ta eget beslut.
Polisen kanske borde vara mer intresserad av de här kvällarna än de verkar vara.