2024-10-18, 18:57
Medlem
MaeWests avatar
Blir det Engelen för Pia i kväll? Fira lite med att hon snart tillhör trashankarnas armé.
Hon är vilse i Pannkakan, Pia...

(Såg videon där hon "varnar" för att "det sitter i väggarna"...jo, tjena...)
Citera
2024-10-18, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Samma här. Ja jag håller helt med dig. Är också inne på narcissism och eventuellt borderline. Precis som du skriver så blossar det ut fullständigt när hon tar alkohol.

Någon annan här i tråden som ju skrev att hon alltid hämtade sist på förskolan, bad aldrig om ursäkt.. låter precis som hon numera också.
En del verkar dock tro att hon är sjuk på ett sånt sätt som att om hon bara får lite samtalshjälp eller ett piller så blir det bra.
Hon är inte heller korkad, vill bara inte anpassa sig en millimeter..

Därför Hassan förmodligen även slänger ut henne med jämna mellanrum, stackarn vill nog mest ha lugn och ro men är lite väl desperat.
Citera
2024-10-18, 20:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Någon annan här i tråden som ju skrev att hon alltid hämtade sist på förskolan, bad aldrig om ursäkt.. låter precis som hon numera också.
En del verkar dock tro att hon är sjuk på ett sånt sätt som att om hon bara får lite samtalshjälp eller ett piller så blir det bra.

Därför Hassan förmodligen även slänger ut henne med jämna mellanrum, stackarn vill nog mest ha lugn och ro men är lite väl desperat.
Kan mycket väl tänka mig att hon hämtade barnen sist på förskolan och aldrig bad om ursäkt
Citera
2024-10-18, 21:02
Medlem
Citat:
Samma här. Ja jag håller helt med dig. Är också inne på narcissism och eventuellt borderline. Precis som du skriver så blossar det ut fullständigt när hon tar alkohol.
Vilka betyg ifrån psykolog linjen har du som backar upp din " diagnos"?
Citera
2024-10-18, 21:46
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Kan mycket väl tänka mig att hon hämtade barnen sist på förskolan och aldrig bad om ursäkt

Än värre beteende om man inte har ett jobb. Men det kanske var före förfallet..
Citera
2024-10-18, 21:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Än värre beteende om man inte har ett jobb. Men det kanske var före förfallet..
Precis då är det ännu värre. Jag vet inte heller om hon jobbade då.
Citera
2024-10-18, 22:25
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Precis då är det ännu värre. Jag vet inte heller om hon jobbade då.

Nej det är en sorglig historia hela det här. Önskar henne allt gott för det är ingen vacker saga att följa.
Citera
2024-10-18, 23:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nej det är en sorglig historia hela det här. Önskar henne allt gott för det är ingen vacker saga att följa.
Nej verkligen inte. Vi får hoppas att det vänder till det bättre
Citera
2024-10-19, 09:19
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Nej verkligen inte. Vi får hoppas att det vänder till det bättre

Det kommer aldrig hända tror jag - Pia kommer sluta som Lennart Bladh.
Hon är nog död inom 1-2 år.
Citera
2024-10-19, 10:13
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Det kommer aldrig hända tror jag - Pia kommer sluta som Lennart Bladh.
Hon är nog död inom 1-2 år.

Hemskt om det slutar så.
Men svårt att se hur hon ska kunna fixa upp sitt liv, så länge hon är så fientligt inställd till allt och alla, vägrar hjälp och dikterar sina egna regler.
Citera
2024-10-19, 13:46
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123

Varför ska hon be om ursäkt för att hämta barnen sist, du vet väl inte vad hennes arbetstider var?

Själv fick jag lämna min dotter 06.45 till 16.45 pga mina arbetstider och det var fan inte kul kan jag tala om för dig.

Det är inget man väljer om du tror det!
Citera
2024-10-19, 14:12
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Varför ska hon be om ursäkt för att hämta barnen sist, du vet väl inte vad hennes arbetstider var?

Själv fick jag lämna min dotter 06.45 till 16.45 pga mina arbetstider och det var fan inte kul kan jag tala om för dig.

Det är inget man väljer om du tror det!

Absolut!
Men om du följt Pia på hennes medier, så vet du att hon var arbetslös och inte jobbade då?
Medan du själv gjorde, och försökte få Livet att gå ihop.

Kanske därför också så många ( jag själv inkluderad) inte kan tycka synd om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in