Citat:
Det är som vanligt med Sverige, våra värsta fiender är med och bestämmer, dom som har förskingrat dessa fordon borde straffas som landsförrädare.
Hittade hans namn i en artikel med hemvärnsanknytning.
"Tidigare riksinstruktören Björn Hårdstedt får en pratstund med nye förbundsordföranden som berättar om sin bakgrund och sina tankar om flygning och uppdraget."
"Vi träffas en dag i maj på Hemvärnets Stridsskola söder om Stockholm. Platsen är väl bekant för Håkan som är utbildningsofficer inom Hemvärnet och denna gång rest ned från Östersund för att studera tekniska system."
https://flygsport.se/grenar/skarmflyg/paragliding/om-forbundet/var-organisation/mote-med-ordforande
Sitter en BH i styrelsen för Securia Riskanalys AB, född 59.
Hittade hans namn i en artikel med hemvärnsanknytning.
"Tidigare riksinstruktören Björn Hårdstedt får en pratstund med nye förbundsordföranden som berättar om sin bakgrund och sina tankar om flygning och uppdraget."
"Vi träffas en dag i maj på Hemvärnets Stridsskola söder om Stockholm. Platsen är väl bekant för Håkan som är utbildningsofficer inom Hemvärnet och denna gång rest ned från Östersund för att studera tekniska system."
https://flygsport.se/grenar/skarmflyg/paragliding/om-forbundet/var-organisation/mote-med-ordforande
Sitter en BH i styrelsen för Securia Riskanalys AB, född 59.
Om det är han så är det ju anmärkningsvärt att han tagit Beredskapscenter Fredriksberg (fd Försvarsutbildarna Ystad) under sina vingar. Då låter det som att problemet inte enbart handlar om Ystad.
Försvarsutbildarna köper jag att de finns för de har en anknytning till försvaret. Men får vem som helst börja utbilda i de här frågorna? Känns som att SÄPO borde försöka att ha koll på de här MÖPatna. Att inte vara så noga med lagar, regler och förskingra försvarsmateriel samt att ha försvarsutbildningar tycker jag låter olämpligt.
Då tycker jag att det är konstigt att Bj*rn Hård*tedt inte väljer att stödja den nya lokalföreningen inom Försvarsutbildarna utan istället satsar på fuskarna. Det borde finnas en anledning till att han är beredd att dra sitt namn i skiten. Och att sitta i styrelsen i en lokal förening i Ystad när man själv bor i Sthlm.