Citat:
Ursprungligen postat av
Nkroppa85
Hans "ex" har jag själv hört säga att det är hon som är den våldsamma inte han. Gillar inte våld men om någon slår sönder mitt hem gång på gång så skulle hen få riktigt med pisk. JG är alldeles för snäll och det utnyttjar hon till 100. Sen är väll inte intresset för mc aktuellt längre. Den som sprider vidare vad den bruden skrivit på fyllan för att prata ner JG kan ju prova och ta några öl med henne. Minne för livet lovar! Och det finns väl inte så mycket som är värre för en man än att få stämpeln kvinnoboxare.
Ditt jävla stolpskott! Du håller tråden i liv med mer info om JG och TK samtidigt som du har åsikter om ett inlägg som TK gjorde på FB för flera årsen.
Jag känner till båda två och du har fan inte ett jävla rätt! Varför går du in med ett försvarstal där du håller JG om ryggen? Vad jag vet så har det bara gått utför för TK sen hon träffade JG men att hon nu är nykter. Jag har bara roliga minnen med henne och jag förstår inte varför hon inte släpper JG och går vidare. Jag vet många som gärna skulle ta hans plats!