Citat:
Ursprungligen postat av
EnCarte
Jag förklarar bara, att genom att inte svara, är du egentligen för att man diskriminerar och cancellerar människor som har vissa åsikter, som man inte tycker man ska få ha.
Nej. Du har ett kroniskt överfokus på mig vilket är off topic.
Du lyssnar öht inte på svar och försöker stadigt förvränga.
Jag har otaliga ggr presenterat min syn på yttrandefriheten - vilket inte innebär inskränkningar.
Citat:
Du försöker att göra det till en fråga om vad Trump sagt. Lite whatabout Trump, hela tiden.
Sen har du öht inte gjort nån koppling till Trump, noll förankring med varken källa eller nåt IRL. Det är enbart dina subjektiva tankediarré som sprutar ut, subjektiva antaganden och oförankrade påståenden.
Självklart ska Trump vara i centrum om tråden handlar om:
Vad är skälet bakom allt detta hatet mot Donald J. Trump?
Citat:
Jag menar fortfarande att de handlar om att han säger saker, som ni anser man inte får tycka.
Ja precis.
Jag mfl är emot hans sexistiska snack, hans försök att tysta ner media relaterat till första tillägget.
Han säger saker som således inte är okej alls.
Han gör saker som likaväl inte är ok.
Därför är han en dömd brottsling.
Det är liksom inte ok att göra sexuella övergrepp på kvinnor eller ägna sig åt bokföringsbrott för att tysta ner en porrskådis han knullat.
Att han sen är en hagalen narcissist som har hybris borde få varningsklockorna att dåna som kyrkklockor.
Så ligger landet.
Citat:
Det spelar ingen roll hur många gånger du säger FCC, det rinner bara av.
Exakt. Precis som jag skrivit så rinner det av som på en gås för din del.
Du blundar helt för att FCC varnat honom att han är på tunn is relaterat till yttrandefriheten.
Ang hans vilja och hot att dra licensen för fri media.
Normala folk ser detta som allvarligt, men inte du.