Citat:
Ursprungligen postat av
Mashedpotatoe
Har också svårt att tro att en brud som följer med Mbappé till hotellrummet förväntar sig något annat än ett ligg. Däremot kan det såklart vara så att hon förväntar sig någon slags romantisk natt medan Mbappé inte har orken eller engagemanget att försöka låtsas att det här är något utomordentligt speciellt och kör pang på, tar det han vill ha utav det hela. Och ja, då kan vi ha en våldtäkt om bruden inte vill bli använt som ett verktyg och säger till och Mbappé kör på för han vill inte bli utan. Han har ju valt henne för kvällen. Han är van att få det han vill och nu råkar han träffa på en svensk brud som inte är med på noterna.
Så ja, bruden följde säkert med för ett ligg men ville inte bara bli behandlat som en knulldocka. När Mbappé körde på trots det så blev det våldtäkt. Det blir min gissning. När kommer FUP?
Min första känsla var att det måste röra sig om något missförstånd. Fransk media är iof ganska diskret jämfört med typ engelsk, men Mbappé har aldrig varit omskriven för några kärleksrelationer eller historier med olika kvinnor vad jag vet? Inte som en del andra fotbollsspelare som liksom har fester med prostituerade, ligger med 15 åringar osv. Otrohet. Saker som inte vittnar om världens bästa kvinnosyn kanske.
Det enda kända förhållandet han har haft eller ryktats var med en transkvinna alltså en man väl? Han kanske är homosexuell? Skulle i så fall gissat på att anmälan gäller någon i hans s.k entourage, han har väl diverse managers, chaufförer, vakter och kompisar med sig.