2024-10-15, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Korsika
Okej…. Källa på det?
Citera
2024-10-15, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nieiki
Damn , då har jag banne mig många våldtäkter att anmäla till farbror blå, så många ggr som ex tagit mig på kuken när jag sovit och således väckt mig på det sättet. Då håller de kanske sig sysselsatta ett tag framöver. Alltid något.

Ja precis, kanske inte blir våldtäkt men sexuellt ofredande.
Citera
2024-10-15, 20:24
Medlem
Vem är BO?😂 någon som vill ha uppmärksamhet?
Citera
2024-10-15, 20:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Petunia78
Ja precis, kanske inte blir våldtäkt men sexuellt ofredande.

Men nu tycker jag att du diskriminerar mig här. Varför är det inte våldtäkt? För att jag är man?
Citera
2024-10-15, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memme89
Vem är BO?😂 någon som vill ha uppmärksamhet?
Pengar ffa
Citera
2024-10-15, 20:34
Medlem
peterZiipens avatar
Senaste nytt
" Kylian Mbappé's lawyer says she has not received any complaint against Kylian Mbappé from the Swedish justice system."
https://x.com/km10zone/status/1846252662888530109?s=46

reddittråden:
https://old.reddit.com/r/soccer/comments/1g4eedv/tf1_kylian_mbappés_lawyer_says_she_has_not/
Citera
2024-10-15, 20:35
Medlem
Citat:
Men nu tycker jag att du diskriminerar mig här. Varför är det inte våldtäkt? För att jag är man?

Beroende på hur hennes ”rörande” ser, våldtäkt ska jämställas med samlag.
Citera
2024-10-15, 20:35
Medlem
rtyu12345s avatar
nu skiter nog svenska media på sig, när den globala och extremt rika kändisens advokat och han själv går ut i media och hugger tillbaka med sanning samt attackerar tillbaka med förtalsanklagelser, han är väl för fan miljardär - lär bli dyrt för de svenska mediahus som försökt peta på kungen mbappé.
Citera
2024-10-15, 20:36
Medlem
Citat:

ta och diskutera det i en tråd där det är relevant, här är det inte det. att du sitter och uppenbart 'trollar' i en sådan här tråd säger en del om dig som människa. (dvs att du är en rätt äcklig individ)
Citera
2024-10-15, 20:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dip
ta och diskutera det i en tråd där det är relevant, här är det inte det. att du sitter och uppenbart 'trollar' i en sådan här tråd säger en del om dig som människa. (dvs att du är en rätt äcklig individ)

Tycker inte riktigt det säger ett dyft om mig som människa, snarare tvärtom. Men point taken, onödigt att gå in på OT här, ledsen om jag kränkte dig, du får anmäla mig om du vill 🥺
Citera
2024-10-15, 20:39
Medlem
""Han var aldrig ensam under kvällen, han var aldrig i en situation där han skulle utsätta sig för någon risk. Därför utesluter det helt att han skulle ha agerat på ett klandervärt sätt. Det kan jag säga er, det är absolut säkert".

"Advokaten säger också att hon ska göra en polisanmälan för förtal inom kort."

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/4BRlP6/mbappes-advokat-han-ar-fortalad

Hoppas hon blir fälld för förtal
Citera
2024-10-15, 20:39
Medlem
BallaBellas avatar
Mbappe advokat säger att han aldrig var ensam med någon under Sverigebesöket och att han inte skulle utsätta sig för sån risk.
De kommer även att göra en motanmälan om förtal.

Ska bli spännande att följa.
Någon som vet vem som anmält honom?
Är det hon som nämnts tidigare i tråden ?

Jag tycker självklart det är fruktansvärt om han våldtagit någon men samtidigt har jag svårt att tänka mig att han skulle riskera sin karriär och sina sponsorer för detta.
Jag tror inte folk förstår hur känd han är.

Jag trodde han gillar killar.
Men man vet ju aldrig?!
Senast redigerad av BallaBella 2024-10-15 kl. 20:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in