2024-10-15, 07:37
Medlem
Ond.hickas avatar
Nu har #494 brutit sig över 90 kommentarer och är antagligen förtjust som en fjortonåring gosse som äntligen känner sig sedd. Jag tror vi kan utgå ifrån att han redan skrivit flera texter med jättehårda hamranden på tangentbordet, där han indignerat försvarar sig och försöker bjuda in sig till licensbetalad media.

Jag personligen hade haft blandade känslor om jag torskat och ingen brytt sig särskilt mycket, medan Gäddan bredvid mig orsakat ordentliga plums. Det måste ju å ena sidan vara skönt att se att andra är mer uppmärksammade, men också lite surt att min egen majbrasa där livet eldats upp har dragit mycket mindre publik än någon annan.
Citera
2024-10-15, 07:42
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Därför att han måste äga samtalet in i slutet med sina härskartekniker.
"Ring mig om ni vill!" Det blir aldrig att han ska bemöda sig att ringa dom.
Han kör fram varenda kort han kan tänkas hitta i stora boken hur man verbalt trycker ner någon, från början till slut.

494
Ja det var en stilstudie i härskarteknikens alla uttryck. Det enda som saknades var orangutangfattningen med fingrarna flätade bakom huvudet. Istället körde han med huvudet i sidled, sådär som fjortonåriga flickor gör för att förlöjliga sin motståndare. Patetiskt.
Citera
2024-10-15, 08:25
Medlem
Som har nån uppdatering om peddo #494 fått gå från på SVT ännu?

Just för att det är just SVT är det verkligen nått man vill följa upp.
Citera
2024-10-15, 08:40
Medlem
Kan någon skicka PM med gädda #494 Facebook.
Citera
2024-10-15, 08:41
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa

Han jobbar ju inte ens på SVT utan på blindförbundets fanzine (bara det måste ju vara knäckande som journalist, att jobba på en tidning för synskadade. Då är man jävligt perifer i sin yrkesgrupp. ). Däremot har han, åtminstone enligt sin självgoda CV, tidigare jobbat på SVT som någon slags arkivapa. Han har även varit en sväng på HIV-avdelningen på Noaks Ark och skrivit frågor för en frågesport. Många före detta arbetsplatser. Undrar varför? Samarbetssvårigheter?

Citera
2024-10-15, 08:42
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa

Han jobbar inte där. Han har en annan arbetsgivare och vad han gjorde för jobb åt SVT och SR verkar vara lite oklart. Gå tillbaka några sidor så finns ett inlägg där man får vissa ledtrådar till vad han gjorde.

Han är ett svin - ja. Men rätt ska vara rätt. Han jobbar inte på SVT. #494
Citera
2024-10-15, 08:46
Medlem
Har haft lite ”semester” från Dumpen då den strila strömmen Gäddor, får en att tappa hoppet om mänskligheten.

Men det glädjer mig att se en sådan självgod narcissistiskt som #494 ta till sitt desperata försvar. Med ordbajsande och telefonförsäljargrepp, försöker han slingra sig ur knipan. Det idioten inte fattar, är att han pladdrar sig rakt in i Hall of Shames guldmonter, tsm med höjdare som Hank, Coach Janne, DaddyCool och Naughty Santa.

Vilken sopa!
Citera
2024-10-15, 09:04
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Han har säkert redan tjatat hål i huvudet på chefen om hur allt är ett missförstånd och att han blir uthängd för att han är gay.
Skulle inte förvåna mig ett skit om mediachefen inte gör ett smack.

Skulle inte förvåna mig om RFSL får för sig det handlar om homofobi.
Citera
2024-10-15, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Han jobbar inte där. Han har en annan arbetsgivare och vad han gjorde för jobb åt SVT och SR verkar vara lite oklart. Gå tillbaka några sidor så finns ett inlägg där man får vissa ledtrådar till vad han gjorde.

Han är ett svin - ja. Men rätt ska vara rätt. Han jobbar inte på SVT. #494

Ah då förstår jag, trisst! Då var fallhöjden inte lika intressant här.
Citera
2024-10-15, 09:05
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olofzzon
Har haft lite ”semester” från Dumpen då den strila strömmen Gäddor, får en att tappa hoppet om mänskligheten.

Men det glädjer mig att se en sådan självgod narcissistiskt som #494 ta till sitt desperata försvar. Med ordbajsande och telefonförsäljargrepp, försöker han slingra sig ur knipan. Det idioten inte fattar, är att han pladdrar sig rakt in i Hall of Shames guldmonter, tsm med höjdare som Hank, Coach Janne, DaddyCool och Naughty Santa.

Vilken sopa!

Håller med till hundra procent. Ska bli kul att följa den här... Har han familj, barn?

Vem än han jobbar åt måste väl för helvete vara underrättad?
Citera
2024-10-15, 09:13
Medlem
Någon bildad person som har ett namn för den här typen av psykopati?
Citera
2024-10-15, 09:14
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheoArkas
Någon bildad person som har ett namn för den här typen av psykopati?
Wokejournalist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in