2024-10-14, 19:41
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Han har väl skrivit för Synskadades Riksförbunds medlemstidning, så det kanske är specialbrillor för halvblinda, åtminstone är glasen väldigt tjocka. Skriver man i den tidningen är man förmodligen synskadad själv, brukar funka så med medlemstidningar

Har inget gentemot tjockheten. Men vad är det för form på dem (och färg)? Ser ju inte klokt ut.

Ser iofs ut som en journalist, eller arkitekt. Inga illa menat mot synskadade...
Senast redigerad av Hussefar 2024-10-14 kl. 19:43.
Citera
2024-10-14, 19:43
Medlem
7hhhs avatar
Ganska öppenbart att Dumpen gjort bort sig angående 494, "gäddan" visste ju för fan att det var dom, och han är journalist. Nä denna gång förlorade Dumpen.
Citera
2024-10-14, 19:48
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nelia
"Jag sjunker här, långt."

”Nej, det gör jag inte… Jo, det gör jag, förlåt mig, aaah…”

😁 På ettårsdagen och allt. 😉

It's the talky Hank fella / Gimme, gimme, gimme the Hanky-panky blues…

#494 in association with #292
Senast redigerad av Lessler 2024-10-14 kl. 19:51.
Citera
2024-10-14, 20:02
Medlem
Rebus?
Citera
2024-10-14, 20:14
Medlem
Donatellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Ja, jag har mejlat alla som verkar ansvariga på blind-tidningen plus gäddan. Dock inget svar, det brukar seriösa företag göra typ "Vi känner tyvärr till händelsen, vederbörande är avstängd från sin tjänst". Det är bara medieföretag och universitet som inte svarar, rycker på axlarna, tycker det är ok.

Haha så jäkla episkt. Skön måndag han hade.
Citera
2024-10-14, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Ja, jag har mejlat alla som verkar ansvariga på blind-tidningen plus gäddan. Dock inget svar, det brukar seriösa företag göra typ "Vi känner tyvärr till händelsen, vederbörande är avstängd från sin tjänst". Det är bara medieföretag och universitet som inte svarar, rycker på axlarna, tycker det är ok.

Enligt någon som är insatt i gräv-gruppen så har gäddan blockerat ordet dumpen på alla sina kollegors mail. Så skriver man ett mail som innehåller ordet dumpen kommer det att raderas automatiskt.
För övrigt är det en bekant till han som skriver om hans eskapader i Berlin. Bögorgier med bajs verkar vara det som lockar mest. Sist fick han tydligen någons bajs i ögat och drog på sig en krånglig ögoninfektion.
Citera
2024-10-14, 20:32
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bender.Rodriguez
Här är kötthuvudet!

https://dumpen.se/2022/03/15/nu-gar-det-at-helvete-napp-igen/
Pekka 67 😃

"Mitt liv kommer gå åt helvete,"

Killen är helt förstört.
Citera
2024-10-14, 20:48
Medlem
harryguccis avatar

"Jag tror att det här kan vara värdefullt att ha på band."

HAHA

Kan inte annat än att hålla med!
Citera
2024-10-14, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Vore väldigt intressant att få en siffra på antal homosexuella gäddor per capita.
Jag säger inte att alla homosexuella är ute efter småpojkar men det måste ju vara en otrolig hög capitasiffra.
Känns som att kanske en tredjedel är ute efter pojkar på dumpen? Är homosexuella då nån procent av befolkningen är det ofattbart högt.

Med samma logik skulle det vara vanligt bland heterosexuella att vilja förgripa sig på barn.
Citera
2024-10-14, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo det är ju vad all hans skit har som syfte. Hans yrkande om fiske. Att ibland är det bäst att släppa en fångst, underförstått då han. För han känner folk. Ytterligare en hint om detta när han drog upp detta med självmord.

Vi får ju se nu vilka kontakter han verkligen har. Kommer SVT, ETC etc till hans räddning. Att det var han som var ute på "jobb".

Varför skulle SVT eller ETC skriva om en random gädda där exakt noll tveksamheter har ägt rum från Dumpens sida. Det finns ingen vinkel överhuvudtaget. Tidigare rapportering har det, vare sig man gillar det eller inte.

Några av oss gillar Dumpen men kan hålla två tankar i huvudet samtidigt och förstå den problematik för anhöriga som har lyfts fram tidigare.
Citera
2024-10-14, 20:54
Medlem
JohanLiljegrens avatar
Senaste nappet är ett ypperligt exempel på att man bara ska låta pedofilen komma till tals, så att denne gör bort sig själv fullständigt. Jag tycker att Patrik och Sara är väldigt snabba i andra konfrontationer, med att avbryta pedofilerna så att dom inte hinner försäga sig men den här gången malde nappet på så mycket, att det inte spelade någon roll.

Klart en av de mer underhållande konfrontationerna på länge.
Citera
2024-10-14, 20:59
Medlem
Torchs avatar
494. Vilken jävla idiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in