Enligt uppgifter ska polisen senare ha hittat ett fordon i ett annat område än där olyckan skedde. Fordonet hade skador och polisen tog in föraren på förhör.
Han greps senare under natten, enligt uppgifter.
– En person har gripits och brottsutredning har inletts. Ärendet är nu åklagarlett. I nuläget är omständigheterna kring olyckan oklara, det är fortfarande mycket frågetecken.
Tyvärr har reflexer blivit omodernt.
Jag föreslog att ha reflexer som give away med reklamtryck under devisen att en död kund genererar inte pengar till företaget om man inte är i begravningsbranschen förstås. Tyvärr föll det inte i god jord.
Skaffa reflexer och tänk på de är färskvara.
Vem vet. Den här snubben hade kanske kunnat vara i livet med hjälp av en reflex.
Jag föreslog att ha reflexer som give away med reklamtryck under devisen att en död kund genererar inte pengar till företaget om man inte är i begravningsbranschen förstås. Tyvärr föll det inte i god jord.
Vem vet. Den här snubben hade kanske kunnat vara i livet med hjälp av en reflex.
Känns som det mer skulle vara en olycka då, nu verkar det handla om ett brott!
Reflexer är förstås bra men tror inte den avlidne hade planerat att befinna sig mitt på E18 en mörk och regnig höstnatt.
Så en tonårspojke påkörd och avlider. Föraren smiter men polisen hittar senare fordonet och griper föraren?
Vart exakt var snubben ute och gick på vägen?
Så en tonårspojke påkörd och avlider. Föraren smiter men polisen hittar senare fordonet och griper föraren?
Vart exakt var snubben ute och gick på vägen?
Har det framkommit att offret var en tonårspojke ?
Edit: Såg nu att AB skrivit tonårspojke!