2024-10-13, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P-o-beln
Vilka länder då exempelvis? USA vill såklart att fler söker sig till NATO. Har du bott under en sten?

USA ja, men inte Trump. Gör skillnad på USA och Trump är du snäll. Trump gullar med Diktaturer och säger åt sina allierade att de är fucked.
Citera
2024-10-13, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rusellpeters
Vad menar du är det hemska med vad han sa?
Dvs anledning att hata honom.

Om du måste fråga så kommer du inte förstå svaret.
Citera
2024-10-13, 10:14
Medlem
Citat:
Trump är USA. Det är du som gör misstaget att göra skillnad på dem. Men du får vantolka och misstro vad du vill. Jag tänker inte slösa mer tid på dig just nu.

Adjöken!

Så Trump vill ha fler länder i NATO och NATO vill att Putin ska anfalla NATO länder och sedan ska de inte göra någåt pt det? (Jag saknar en clown emoji)

Eller är det tvärtom det jag skrev? Hur får man Trump till att vara USA när USA och Trump har helt olika synpunkter på vad NATO ska vara och hur man ska hantera sina allierade samt diktaturer?
Citera
2024-10-13, 10:20
Medlem
Big Bosss avatar
Är inte typiskt svenskt vänster politiskt alls, men Trump är en clown. Samt säger bokstavligen saker som nazisterna utryckte sig med att utlänningar förgiftar blodet och att dom är ohyra.
Citera
2024-10-13, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prdtr
Troligen för att han inte är köpt.
han sitter tryggt i Putins ficka...
Citera
2024-10-13, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Så Trump vill ha fler länder i NATO och NATO vill att Putin ska anfalla NATO länder och sedan ska de inte göra någåt pt det? (Jag saknar en clown emoji)

Eller är det tvärtom det jag skrev? Hur får man Trump till att vara USA när USA och Trump har helt olika synpunkter på vad NATO ska vara och hur man ska hantera sina allierade samt diktaturer?
Det är omöjligt att diskutera dessa frågor med någon som tolkar allting bokstavligen.
Citera
2024-10-13, 10:26
Medlem
Citat:
Det är omöjligt att diskutera dessa frågor med någon som tolkar allting bokstavligen.

Och det är omöjligt att diskutera det med någon som läser mellan raderna så det som sägs blir som just denne vill att det ska vara istället för att vara det som sägs.
"Alltså när jag står och viftar med en yxa och säger "döda alla negrer med yxor" så menar jag ju bara att man ska ge negrerna bidrag, det begriper du väl?"
Citera
2024-10-13, 10:33
Avslutad
Citat:
Trump är USA. Det är du som gör misstaget att göra skillnad på dem. Men du får vantolka och misstro vad du vill. Jag tänker inte slösa mer tid på dig just nu.

Adjöken!

Trump är inte USA. Han är bara en galen Kremlhora som MAGA-sektmedlemmar och white trash röstar på.
Citera
2024-10-13, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Haha, nej

Vilka familjer tänkte du på då?
Namnen på familjerna är ingenting jag vet med säkerhet.
Citera
2024-10-13, 10:47
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Är inte typiskt svenskt vänster politiskt alls, men Trump är en clown. Samt säger bokstavligen saker som nazisterna utryckte sig med att utlänningar förgiftar blodet och att dom är ohyra.

Berätta mer, om det här förgiftade blodet och ohyra.
Citera
2024-10-13, 10:54
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Berätta mer, om det här förgiftade blodet och ohyra.

Är tydligen svårt att söka på internet?

https://abcnews.go.com/amp/Politics/trump-compares-political-opponents-vermin-root-alarming-historians/story?id=104847748

https://apnews.com/article/trump-hitler-poison-blood-history-f8c3ff512edd120252596a4743324352
Citera
2024-10-13, 11:04
Medlem
Svammels avatar
Trumpen är Biff Tannens motsvarighet i Tillbaka till Framtiden 2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in