2024-10-12, 23:35
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Herregud. Du alltså.

"Det här han håller på med är inte hälsosamt"

Vad håller han på med som inte är hälsosamt?

Jag frågade poddar, Youtube och Dokumuntär då. Då tolkade Golden det som hobbys. Där kom felet!

Du kan inte bara komma in i en diskussion utan att vara med från början.

Det är en enkel jävla fråga. Vad håller han på med som inte är hälsosamt så han borde skaffa hobbys istället?

Gå på Golden och inte mig.

Det är sjukt hur mycket du sitter på avbytarbänken ständigt.
Eftersom du som vanligt gömmer vad du frågar så hjälper jag dig
Citat:
Kan du svara istället för fly? Vad menar du för hobbys? Du är jävligt ospecificerad som alltid.
Citat:
Vad menar du för hobbys?
Var har du frågat vad golden menade inte var hälsosamt? Jo ingenstans frågade du det.
Citera
2024-10-12, 23:47
Medlem
Dopys avatar
Citat:
När jag har dig på tråden.

1. Var är länkarna där det är uppenbart att Olivia jobbar som barnflicka?

2. Var har jag sagt att Olivia jobbar 8 timmar som du påstått att jag sagt?

3. Tror du fortfarande att de bor i huset och lägenheten bara är en skenmanöver?

Eller är du bara här för att skapa trådsanningar?
Jag skulle ge dig länkar och bevis. Men du ville ju inte ha det. Du ville ha svaret där och då samma sekund och ville inte ha länkar som bevis.

Jag svarade sen på dina frågor i text som du bad om eftersom du inte ville ha länkar.
Och nu flera dagar senare har du ändrat dig och ska ha länkar igen?

Jag tänkte ge dig länkar, du ville inte ha dem.
Jag svarade då i text som du bad om. Du är fortfarande inte nöjd.

Och när jag bett dig bevisa motsatsen så vägrar du svara eller byter ämne.
Citera
2024-10-12, 23:52
Medlem
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag skulle ge dig länkar och bevis. Men du ville ju inte ha det. Du ville ha svaret där och då samma sekund och ville inte ha länkar som bevis.