2024-10-12, 23:35
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Herregud. Du alltså.

"Det här han håller på med är inte hälsosamt"

Vad håller han på med som inte är hälsosamt?

Jag frågade poddar, Youtube och Dokumuntär då. Då tolkade Golden det som hobbys. Där kom felet!

Du kan inte bara komma in i en diskussion utan att vara med från början.

Det är en enkel jävla fråga. Vad håller han på med som inte är hälsosamt så han borde skaffa hobbys istället?

Gå på Golden och inte mig.

Det är sjukt hur mycket du sitter på avbytarbänken ständigt.
Eftersom du som vanligt gömmer vad du frågar så hjälper jag dig
Citat:
Kan du svara istället för fly? Vad menar du för hobbys? Du är jävligt ospecificerad som alltid.
Citat:
Vad menar du för hobbys?
Var har du frågat vad golden menade inte var hälsosamt? Jo ingenstans frågade du det.
Citera
2024-10-12, 23:47
Medlem
Dopys avatar
Citat:
När jag har dig på tråden.

1. Var är länkarna där det är uppenbart att Olivia jobbar som barnflicka?

2. Var har jag sagt att Olivia jobbar 8 timmar som du påstått att jag sagt?

3. Tror du fortfarande att de bor i huset och lägenheten bara är en skenmanöver?

Eller är du bara här för att skapa trådsanningar?
Jag skulle ge dig länkar och bevis. Men du ville ju inte ha det. Du ville ha svaret där och då samma sekund och ville inte ha länkar som bevis.

Jag svarade sen på dina frågor i text som du bad om eftersom du inte ville ha länkar.
Och nu flera dagar senare har du ändrat dig och ska ha länkar igen?

Jag tänkte ge dig länkar, du ville inte ha dem.
Jag svarade då i text som du bad om. Du är fortfarande inte nöjd.

Och när jag bett dig bevisa motsatsen så vägrar du svara eller byter ämne.
Citera
2024-10-12, 23:52
Medlem
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag skulle ge dig länkar och bevis. Men du ville ju inte ha det. Du ville ha svaret där och då samma sekund och ville inte ha länkar som bevis.

Jag svarade sen på dina frågor i text som du bad om eftersom du inte ville ha länkar.

Fram med länkarna!
Citera
2024-10-13, 00:23
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Eftersom du som vanligt gömmer vad du frågar så hjälper jag dig

Var har du frågat vad golden menade inte var hälsosamt? Jo ingenstans frågade du det.

(FB) Skvaller om Joakim "Jockiboi" Lundell (f.d. Berg)

Här kanske?
Citera
2024-10-13, 00:29
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:

Jag vill inte ha det? Fyfan vilken dålig bortförklaring 😄😄 Hänvisa till det tack!

Du har inte bevisat ett skit i text.

Bevisbördan ligger inte på mig när du påstår att Olivia är barnflicka. Den ligger på dig!

Du kritiserar andra för noll bevis men du har ju fan inga själv. Du kan ju inte ens tolka juridiska dokument rätt 😆😆😆😆
Citera
2024-10-13, 00:32
Medlem
Dopys avatar
....
Senast redigerad av Dopy 2024-10-13 kl. 00:35.
Citera
2024-10-13, 00:51
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
....

En annan intressant sak. Du har sagt att Jocke gjort sig ovän med alla och inte har några vänner kvar. Visst?

https://youtu.be/LLgvLQzzdpM?feature=shared

Är alla från denna videon köpta vänner eller Jonnas vänner bara? Var det grannar på villovägar bara? Kom de pga rädsla att tacka nej?

Du är jävligt duktig på konspirationsteorier så kom igen nu!
Citera
2024-10-13, 00:56
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Hänvisa där jag inte ville ha länkar o bevis eller sluta ljug!

Jag skrev hämta datorn!

Kolla själv 😄 Allt du har! Fakta kvarstår. Hur kan du se Olivia jobbar och inte är där som vän?

Du har nog knäckt Skatteverket. Om man har svart arbetskraft så kan man bara säga "det är mina vänner" så kan inte de göra ett skit, smart! Attans att folk lever i den logiska vuxenvärlden?

Samma kan Jockibois mamma säga att det som hände för 30 år sen så va hon "AnkiGirl" och hon hade den rollen för att hon mådde så otroligt dåligt och nu kan ingen ifrågasätta hennes verklighet?
Citera
2024-10-13, 01:00
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Du har nog knäckt Skatteverket. Om man har svart arbetskraft så kan man bara säga "det är mina vänner" så kan inte de göra ett skit, smart! Attans att folk lever i den logiska vuxenvärlden?

Samma kan Jockibois mamma säga att det som hände för 30 år sen så va hon "AnkiGirl" och hon hade den rollen för att hon mådde så otroligt dåligt och nu kan ingen ifrågasätta hennes verklighet?

Så Olivia har fått betalt för att vara där som "vän"?

Andra stycket är ju helt obegripligt förstå hur du når den slutsatsen.
Citera
2024-10-13, 01:04
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:

En säger att O arbetar där svart och du säger att hon INTE arbetar utan är där som vän. Eftersom att hon syns i vloggar(hur många vet jag inte) så kommer staten ta henne som svart arbetskraft om hon inte har en lön som kan betraktas som trolig. Hur skulle man annars kunna sätta dit någon för svart arbetskrafts om alla bara sa att "man är deras vän"?

Verkar som om du gått Jockibois företagskurs ingen logik kommer från dig
Citera
2024-10-13, 01:09
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
....

Jag får Alltså fråga för 10e gången. Trots att jag svarade på dina frågor, frågor du påstod jag vägrade svara på trots att du aldrig ställt de till mig innan, där du lovade att du skulle svara då oxå men du struntade i det.

1. Tror du de bor i huset fortfarande?
2. Kan du magiskt se Olivia jobba som Barnvakt vs vara där som vän?
3. När har jag påstått att Olivia jobbar 8 timmar som du påstår att jag sagt?

Du tycker inte det är llte konstigt att Goldenboy kritiserar Jocke för de han håller på med utan att förklara vad han håller på med? Du tycker det är mer rimligt att gå på nån som vill reda ut vad Golden boy menar specifikt?
Citera
2024-10-13, 01:14
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:

Andra stycket är ju helt obegripligt förstå hur du når den slutsatsen.

Jockiboi skyddar sig att sina pedofila gärningar begicks av Jockiboi och inte av "Joakim Lundell". Han mådde så dåligt att han var tvungen att ha ett alterego som INGEN får ifrågasätta. Han är ändrad!

Varför får inte Jockibois mamma påstå samma sak? Det hon gjorde begicks av "AnkiGirl" som hon använde för 30 år sedan för att hon mådde såååååå dåligt.

Bara att Jockibois mamma har kunnat utvecklats mer på 30år än Jockboi på 5(?)? Varför ska häxjakten pågå i över 10år offentligt på mamman och inte på Jockiboi?

#TV4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in