2024-10-12, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Självklart har #493 problem och saknar en och annan skruv också. Den här filippinska kvinnan han gifte sig med. Hon finns inte i Sverige mer och dessutom så ser det ut som hon inte fanns här tidigare när han gifte sig och flyttade upp till Farsta i Stockholm med henne. Så allt tyder på att det var en kvinna han plockade hit men som tydligen upptäckte att den här gäddan saknar en skruv och lämnade han då.

Intressant information och man fick inte direkt färre fördomar om vilken sorts män som skaffar "importfruar". Bra att hon lämnade honom.

Citera
2024-10-12, 19:09
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Dom äldre gäddorna har ofta en enormt skev självuppfattning och ett självförtroende bortom denna värld.
Fjortisen ska bara vara glad, kåt och tacksam.
Dom bemöder sig ofta inte ens att locka med sprit, pengar m.m...
Varför ska det behövas när dom är guds utsände sexbomb.
Måste vara en generationsgrej där något gick riktigt jävla snett, dom yngre gäddorna är inte i närheten ute i kosmos på samma sätt utan mer realister.
Typisk 60talistgädda...

Avarterna på Dumpen är jag helt enig om men inte tycker jag att det är typisk 60-talister . Eller så är 80-talisterna så om 20 år. Den gemensamma nämnaren är att något är riktig galet i deras huvud både på det ena och andra sättet.
Citera
2024-10-12, 19:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Gädda 493 har alltså blivit medlem i Dumpen Facebook den 11-12 Oktober!! Varför blir man medlem i Dumpen när man har fastnat i gäddfällan? Oerhört märkligt. Hans skriverier i loggarna vittnar om en enormt gränslös person.

Ingen aning, men DaddyCool gjorde likadant. Det är väl ett försök att framstå som att man är helylle och minsann värnar om barnen. Det är ju dock lite sent påtänkt efter att man själv torskat på Dumpen.
Senast redigerad av ScottFree 2024-10-12 kl. 20:27.
Citera
2024-10-12, 20:24
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Gädda 493 har alltså blivit medlem i Dumpen Facebook den 11-12 Oktober!! Varför blir man medlem i Dumpen när man har fastnat i gäddfällan? Oerhört märkligt. Hans skriverier i loggarna vittnar om en enormt gränslös person.

Lastbilsgäddan i Sollentuna betalade in medlemskapsavgift till Dumpen efter uthängning.
Blev dock utesluten i princip direkt.
Citera
2024-10-12, 21:23
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DamienHell

Figurerar även här:
(Kanske förgripit sig på andra med funktionsvariationer)

"Konferencierer finalen"
https://funkisgladje.se/media/

🤯

Har nämns tidigare. Kan inte varit så många fel förståndsmässigt på honom att vara konferencier på en gala. Märkligt att de låter detta fortsatt vara uppe. Kan inte vara så bra reklam för Funkisgalan.
Citera
2024-10-12, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Sara snackar om att #493 groomar "barnet" men nog fan är det tvärtom om man läser konversationen. Vad fan sysslar fiskarna med? Är dom seriöst tillsagda att vara så här aktiva och vara den drivande parten i konversationen?

Enligt mig INTE en okej uthängning då killen verkar halvt bakom flötet dessutom.

Oavsett hur aktivt "barnet" än är så borde Gäddan lämna direkt och snacka med vuxna kvinnor. Att vilja göra 14-åringar gravida och alla andra vidrigheter som #493 vräkte ur sig gör honom ytterst kvalificerad att hängas ut. Noll synd om honom!
Citera
2024-10-12, 21:40
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC

"känner jag behöver näcka av tsm med en tjej snart, men e killen som som gillar när tjejen berättar hon e rado ta sig o älska"

"Har du hår därnere? Tycker de e fint men får gärna vara lite friserat"

(Barnet frågar om han är rakad) "Hårig men kan tukta lite om du vill Jag tycker inte killar behöver raka allt men "skog" e inte fint E du brun eller svarthårig därnere?"

De pratar om barnets mamma som är ung, han säger att han kan vara extrapappa åt henne. De pratar om hur och när de kan ses. Han är inte snål som många andra gäddor, han tycker att Donken är för simpelt.

"Tänk om jag får stånd sen när vi kramas"

"Klarar du åldersskillnaden???"

"Vill du bli ung mamma? Tänder på tjejer som jag inte e livrädda för graviditet Tycker mkt om att gilla tanken att det vore mys o få en bebis med tjejen man har sex med"

"Tror du skulle klara en förlossning fint, känna som du har breda höfter"

Det var kul att flirta med alla bikinibrudarna på Skara Sommarland, men poolerna var lite snuskiga.

"Har alltid gillar betydligt yngre lite oskuldsfulla men självständiga tjejer" (Kanske det räcker med barnets mamma som är 30+ år yngre än gäddan - det är väl också betydligt yngre?)

"Tror inte byxmyndighetsåldern handlar om moral, mer att samhället är rädd att kåta tonårstjejer ska göra en massa barn de inte orkar ta hand om" ( )

"Kittla nipplesen så de styvnar, höra hur du suckar skönt"

"Skönt att du har en så mogen look, folk kunde ta dig för 20"

Och så sker konfrontationen. En chipspattad gammal gubbe som tror att han är sexig. Han tror till och med namnet Glugge är sexigt. Vilken dåre.
Tack. Har inte orkat läsa chatloggen men du gav mig anledningar att göra det.

Han är riktigt störd faktiskt. Säger man såhär till någon kvinna?

"Tror du skulle klara en förlossning fint, känns som du har breda höfter"

Autistisk boomer som inte känner av att han låter som en fossil.

"Näcka av." - "Kan tukta lite om du vill." - "Kittla nipplesen." - "Är du redo att bli penetrerad?"

Nä, den här får man noll sympatier för.

"Vill knulla dej innan skolan så sperman rinner ur dig när du sitter i skolbänken och ser söt och oskyldig ut."

Slående hur dessa ensamma män sitter och fantiserar högljutt med sig själva i chatten. Tjejen behöver i princip bara visa livstecken nån gång då och då för att spammandet av sexuella tankar ska fortsätta. Det här är män som skulle gå att lura i flera timmar med en AI-dopad chatbot som med jämna mellanrum skickar en och annan bild på vilken kroppsdel som helst. Och folk härinne hävdar att fiskaren är drivande? 90 % av texten står ju Glugge för.

På riksarkivet finns en intressant text om den fina ätten vår nytillkomne pedofil verkar tillhöra. Ett stycke låter såhär:

"En bror till Gustaf Wathier H blev farfar till överste*Hugo William H*(1854—1931). Williams ende son var den frispråkige o slagfärdige*Gustaf (Gösta) Patrik H*(1883—1932), bekant för sina lustiga men ibland oförsynta upptåg. Han relegerades 1906 från Uppsala universitet för att ha plågat en katt. Detta råkade äga rum samtidigt som Sveriges första vänsterministär avgick med anledning av FK:s motstånd mot K Staaffs rösträttsförslag. Den bagatellartade händelsen gjordes därför av vänsterpressen riksbekant som välkommet belägg för adelns degeneration, särskilt som H i kvicka repliker brukade gissla liberalism o demokrati."

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/10/20241004_194923.jpg

Ptja. Om inte adeln degenererade i början av 1900-talet har Glugge onekligen gett oss nya belägg för denna utveckling. Dårskap verkar gå i släkten.

Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-10-12 kl. 21:45.
Citera
2024-10-12, 22:02
Medlem
Brennwins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Dumpen kallar 493 för "Glugge" men med tanke på efternamnet så skulle han kunna kallas för "Adelsgäddan" då namnet finns på några adelsätter i Sverige.

Skulle det inte i sådant fall bli Adelsgäddan 2? Jag vill minnas att det finns en adelsgädda sedan tidigare. Han som försökte få ihop det med ett barn i typ femårsåldern, som dessutom sades ha Downs syndrom? Spontant så känns det inte särskilt nobelt, men jag vill i alla fall tro att han gick under namnet "adelsgäddan".
"Mycket skrik och tårar, men in ska kuken..." Men det kanske inte var han, och jag bara missminner mig?

Jaja, oavsett så är väl det mest slående med hela denna dumpensoppa, utöver vissa komiska guldkorn såsom Bajs-Hank och Carlos bland gäddfångsterna, alla kommentarer från Dumpens uppenbart lågbegåvade WT-armé.

Jag har inte varit aktiv överhuvudtaget i denna tråd på ett längre tag, men har vi inte längre någon typ av motvikt i debatten? Jag tänker på användare såsom "Gynekologstol", vilken jag förövrigt anser vara en riktig klippa i sammanhanget. En frisk fläkt som absolut är behövd som motvikt till Dumpenpöbelns gaphalsande.
Citera
2024-10-12, 22:19
Medlem
Joel.och.Chefens avatar
Citat:
Sara snackar om att #493 groomar "barnet" men nog fan är det tvärtom om man läser konversationen. Vad fan sysslar fiskarna med? Är dom seriöst tillsagda att vara så här aktiva och vara den drivande parten i konversationen?

Enligt mig INTE en okej uthängning då killen verkar halvt bakom flötet dessutom.

Du kanske ska lära dig att läsa först?
"Glugges Snapchatkonto kom in på tips" - vilket betyder att dumpen tar kontakt och driver det vidare.
Citera
2024-10-12, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Tack. Har inte orkat läsa chatloggen men du gav mig anledningar att göra det.

Han är riktigt störd faktiskt. Säger man såhär till någon kvinna?

"Tror du skulle klara en förlossning fint, känns som du har breda höfter"

Autistisk boomer som inte känner av att han låter som en fossil.

"Näcka av." - "Kan tukta lite om du vill." - "Kittla nipplesen." - "Är du redo att bli penetrerad?"

Nä, den här får man noll sympatier för.

"Vill knulla dej innan skolan så sperman rinner ur dig när du sitter i skolbänken och ser söt och oskyldig ut."

Slående hur dessa ensamma män sitter och fantiserar högljutt med sig själva i chatten. Tjejen behöver i princip bara visa livstecken nån gång då och då för att spammandet av sexuella tankar ska fortsätta. Det här är män som skulle gå att lura i flera timmar med en AI-dopad chatbot som med jämna mellanrum skickar en och annan bild på vilken kroppsdel som helst. Och folk härinne hävdar att fiskaren är drivande? 90 % av texten står ju Glugge för.

På riksarkivet finns en intressant text om den fina ätten vår nytillkomne pedofil verkar tillhöra. Ett stycke låter såhär:

"En bror till Gustaf Wathier H blev farfar till överste*Hugo William H*(1854—1931). Williams ende son var den frispråkige o slagfärdige*Gustaf (Gösta) Patrik H*(1883—1932), bekant för sina lustiga men ibland oförsynta upptåg. Han relegerades 1906 från Uppsala universitet för att ha plågat en katt. Detta råkade äga rum samtidigt som Sveriges första vänsterministär avgick med anledning av FK:s motstånd mot K Staaffs rösträttsförslag. Den bagatellartade händelsen gjordes därför av vänsterpressen riksbekant som välkommet belägg för adelns degeneration, särskilt som H i kvicka repliker brukade gissla liberalism o demokrati."

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/10/20241004_194923.jpg

Ptja. Om inte adeln degenererade i början av 1900-talet har Glugge onekligen gett oss nya belägg för denna utveckling. Dårskap verkar gå i släkten.

#493 Huvudet på spiken angående noteringen att gäddorna fantiserar med sig själva. Har själv reflekterat över samma sak, det är inget givande och tagande där en gemensam fantasi byggs upp, utan gäddorna bryr sig knappt om tjejen, meningen verkar vara att tjejen ska läsa hans fantasier och hålla käft.
Har själv sexchattat en hel del förr i tiden och inte fan gick det någonsin till så där, utan om bara den ena partern skrivit, så hade chatten dött ut pga uttråkning i andra änden. Inte konstigt att någon tipsade Dumpen om #493 för tjejer som råkat ut för honom måste blivit enormt trötta på hans tugg. I det här fallet skriver ju fiskaren t.om besviket "du svarar ju inte på det jag frågar" när han helt maniskt öser ur sig sexfantasier.
Senast redigerad av Florman 2024-10-12 kl. 22:31.
Citera
2024-10-12, 22:33
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#493 Huvudet på spiken angående noteringen att gäddorna fantiserar med sig själva. Har själv reflekterat över samma sak, det är inget givande och tagande där en gemensam fantasi byggs upp, utan gäddorna bryr sig knappt om tjejen, meningen verkar vara att tjejen ska läsa hans fantasier och hålla käft.
Har själv sexchattat en hel del förr i tiden och inte fan gick det någonsin till så där, utan om bara den ena partern skrivit, så hade chatten dött ut pga uttråkning i andra änden. Inte konstigt att någon tipsade Dumpen om #493 för tjejer som råkat ut för honom måste blivit enormt trötta på hans tugg. I det här fallet skriver ju fiskaren t.om besviket "du svarar ju inte på det jag frågar" när han helt maniskt öser ur sig sexfantasier.

Sexchattande verka4 tråkigt mot telefonsex tycker jag 😁
Citera
2024-10-12, 22:37
Medlem
Citat:

# 493 Gubben är ingen kille, han är snart 60 år gammal och chef på en kyrkogård, så han är säkert inget geni, men ligger knappast jättelångt under medel-IQ. I början av chatten så klagar ju t.om fiskaren på att hon inte får en syl i vädret, så han är inte pådriven av fiskaren, fantasierna sprutar ju tvärtom hejdlöst ur öronen på honom
Senast redigerad av Florman 2024-10-12 kl. 22:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in