2024-10-12, 17:41
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusellpeters
Nu är jag färdig med dig.

Läser man bara rubriker från vänstermedia har man dina synpunkter.

Vill man ha en stabil värld utan flera amerikanska krig då är det Trump trots sin personlighet som har bättre odds än Harris och Dick Cheney.

Jag kommer alltså inte svara dig mer då du bara har rubrikkunskaper.
😂

Du kom snarare ingen vägen med ditt nonsens om den kriminella narcissisten Trump.
Citera
2024-10-12, 17:46
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Svenskar säger vad media vill att de skall säga. Hela tråden är bara upprepningar av vad CNN har sagt, och sedan SVT med lite ytterligare vänsterskruv. Folk som tittar på TV hatar Trump, folk som är mer på nätet gillar honom.
Citera
2024-10-12, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Är jag som ateist en religiös tok?
Jag har nyss skrivit att så inte är fallet.
Ska du argumentera för din sak får du allt steppa upp.

Min poäng var just att du redan är övertygad, vilket i sak är orationellt. Det intressanta är inte att jag påvisar att Trump inte är allt det du påstår, utan det intressanta är varför du påstår dessa saker. Varför känner du hat mot ett håll, men inte mot ett annat?

Din ateistiska hållning gör dig helt klart mer mottaglig för politiska ideologier.
Citera
2024-10-12, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
Svenskar säger vad media vill att de skall säga. Hela tråden är bara upprepningar av vad CNN har sagt, och sedan SVT med lite ytterligare vänsterskruv. Folk som tittar på TV hatar Trump, folk som är mer på nätet gillar honom.
Folk lyssnar faktiskt på vad Trump själv säger, och läser direkt vad han skriver på sociala medier. Därför ser vi även vem han är, medan han enligt er är någon form av gud.

Boomers som sväljer allt Fox News säger verkar inte ha koll på vad Trump själv säger.
Citera
2024-10-12, 17:54
Avslutad
Det är väl väldigt lätt att förstå. Han bröstar ju sig. Han vill inte vara ödmjuk och han har två teveapparater under armhålorna. Vem tror gubbjäveln att han är?
Citera
2024-10-12, 17:57
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Folk lyssnar faktiskt på vad Trump själv säger, och läser direkt vad han skriver på sociala medier. Därför ser vi även vem han är, medan han enligt er är någon form av gud.

Boomers som sväljer allt Fox News säger verkar inte ha koll på vad Trump själv säger.

Vilka "er"? Trump har väl sina fel och brister, men han är underhållande och inte en del av makteliten så jag tror han är bättre för USA, själv har jag inget intresse mer än att blir Kamala vald lär jag ju bli proxy-soldat för dem då tredje världskriget kommer som ett brev på posten förr i världen.
Citera
2024-10-12, 18:01
Medlem
Citat:
Vilka "er"? Trump har väl sina fel och brister, men han är underhållande och inte en del av makteliten så jag tror han är bättre för USA, själv har jag inget intresse mer än att blir Kamala vald lär jag ju bli proxy-soldat för dem då tredje världskriget kommer som ett brev på posten förr i världen.
”Underhållande” personer ska hålla sig till underhållning, inte politik. Att vara kriminell och ha en hjärna som en temperamentsfull 6-åring är lite värre sedvanliga ”fel och brister”.

Trump är född rik och företräder ett helt parti som numera går ut på att blidka honom. Han är makteliten.
Citera
2024-10-12, 18:05
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
”Underhållande” personer ska hålla sig till underhållning, inte politik. Att vara kriminell och ha en hjärna som en temperamentsfull 6-åring är lite värre sedvanliga ”fel och brister”.

Trump företräder ett helt parti som numera går ut på att blidka honom. Han är makteliten.

Kan du på rak arm säga vad han dömdes för eller upprepar du bara vad TVn sagt igen?
Och det är naivt att tro att makten finns i politiken och inte i ekonomin och krigsindustrin.
Du behöver inte svara, jag vet redan vad de sagt åt dig att tycka.
Citera
2024-10-12, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Med tanke på allt som kommit fram om hans relationer med Ryssland de senaste åren och hans Putin dyrkande ser jag inte hur man kan ha svårt att begripa varför Trump inte är så älskad just nu.
Han är det största hotet emot en global fred vi kan komma. Skulle inte förvåna mig om fler nationer skaffar kärnvapen pga Trump om han blir president.

Jag brukade gilla Trump, men nu är jag bara irriterad över att de som försökt mörda honom misslyckats.

Och ja, jag tror fortfarande att han vann valet 2020.

Han är ju den enda presidenten som inte påbörjat nya krig samt avslutat ett 20-årigt menlöst krig i mellanöstern.

Han är den enda som inte vill göda vapenindustrin och avsluta kriget i Ukraina.

Fan vilka jävla får svenskar är.
Citera
2024-10-12, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZaraL
Han är ju den enda presidenten som inte påbörjat nya krig samt avslutat ett 20-årigt menlöst krig i mellanöstern.

Han är den enda som inte vill göda vapenindustrin och avsluta kriget i Ukraina.

Fan vilka jävla får svenskar är.

Det är i denna forumdel man hittar IQ fiskmås. Alltid kul.
Du tror du kan dra några exempel och så gottgör det allt det dåliga?
Citera
2024-10-12, 18:13
Medlem
Citat:
Kan du på rak arm säga vad han dömdes för eller upprepar du bara vad TVn sagt igen?
Och det är naivt att tro att makten finns i politiken och inte i ekonomin och krigsindustrin.
Du behöver inte svara, jag vet redan vad de sagt åt dig att tycka.
Vad han dömts för kan du googla fram, du som påstod att du gillar att vara på internet borde veta hur man googlar. Fakta är fakta oavsett vad någon tycker.
Citera
2024-10-12, 18:14
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bond123
Trump tillhör ju inte etablissemanget som styr allting i kulisserna. Det går helt enkelt inte att köpa honom så där han samhällets fiende nummer ett.

Han säljer sig ju till alla. Det enda han bryr sig om är egot, pengar och kvinnor.

Ni diktar ihop en Trump som inte finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in