2024-10-11, 23:23
Medlem
Korv-Bajss avatar
Är det bara jag som har problem med att det går väldigt trögt att få igång #493 konfrontationsvideon?

Är det bara önsketänkande att det skulle kunna bero på att det är för att många tittar?
Citera
2024-10-11, 23:46
Medlem
#493s pussvideo… Vilken otroligt motbjudande människa. Hur kan han tro att ett barn, en tonåring, går igång på det där och finner det smakfullt?

Och vilken dryg jävel.

Så som han resonerar vid konfrontationen får mig att tänka att han hänger här på Flashback, men det vore konstigt om han gick i fällan då.
Citera
2024-10-11, 23:52
Medlem
MisterCluelesss avatar
#493 En sådan dryg jävla gud-vad-det-är-synd-om-mej-typ! Någon som har rebus på fanskapet? Han verkar ju tyvärr vara oidentifierad än så länge.
Citera
2024-10-12, 00:05
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
#493s pussvideo… Vilken otroligt motbjudande människa. Hur kan han tro att ett barn, en tonåring, går igång på det där och finner det smakfullt?

Och vilken dryg jävel.

Så som han resonerar vid konfrontationen får mig att tänka att han hänger här på Flashback, men det vore konstigt om han gick i fällan då.

Haha, ja det var något av det sjukaste i Dumpens historia. "Puss", ser mer ut som att han försöker suga av det sista från en Dumleklubba eller revbensspjäll. Tror dessa små tjocka miffogubbar att de ser sexiga och mysiga ut? Han verkar dessutom halvt efterbliven även om han är bra på att slänga käft. Hoppas på ett ID snart...
Citera
2024-10-12, 00:11
Medlem
#493 Är ju lite kul. Gillar inte bröst som är som pannkakor, nej, han gillar mjölkisar och kan göra tjejen tok-gravid.
Han kallas för Glugge och det tycker hans tjejkompisar är sexigt och fint
Citera
2024-10-12, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin

Och vilken dryg jävel.

#493 Tror han hänger på Flashback och/eller Gräv/Telegram. För inte fan är det väl allmänt känt att PS skulle gilla väldigt unga tjejer, det har jag bara läst här att han gjorde i sin ungdom enligt någon Dumpenkritisk användare.

Han vet ju vad Dumpen är och måste varit inne på deras hemsida och bara det gör det ju märkligt, men fler dumpenföljare har ju gått i fällan.
Citera
2024-10-12, 01:00
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#493 Tror han hänger på Flashback och/eller Gräv/Telegram. För inte fan är det väl allmänt känt att PS skulle gilla väldigt unga tjejer, det har jag bara läst här att han gjorde i sin ungdom enligt någon Dumpenkritisk användare.

Han vet ju vad Dumpen är och måste varit inne på deras hemsida och bara det gör det ju märkligt, men fler dumpenföljare har ju gått i fällan.

Just fan, jag bara köpte det han sa som något allmänt känt. Men det var ju några veckor/månader sedan det var uppe här, att han i 20-årsåldern dejtade nån högstadienegress, alltså har #493 läst det här. (Det såg även ut som att gubben ljög när han inte fattade vem de var). De känner alltså till Dumpen, Flashback, Telegram, PHS mm men chansar ändå på att chatta med fjortisar.
Citera
2024-10-12, 01:23
Medlem
MorgNThorgs avatar
Det där avskummet är lätt en som hänger här. Han låter som en del flashbackare och är helt världsfrånvänd.
Tror det är en ensam bondejävel ute på "schlätta", så den sociala fallhöjden är kanske inte superhög, för han får nog aldrig besök ändå.

Kom igen nu... Rebus!!
Citera
2024-10-12, 01:24
Medlem
entilllirares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejbadring
Så sjukt provocerande att han inte visar någon ånger, ångest eller förtvivlan alls. Helt iskall och bryr sig bara om sitt. "Ni ofredar mig". Sjuklig frånvarande självinsikt.

Låter som en king. Ofredad blir han ju de facto av Tjackhoran och Kuksugaren.
Citera
2024-10-12, 01:54
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Gäddan till, vad jag förmodar är åskådare:
"-Vad skrattar du åt?"

Så jävla kul 😂
Hur hade man själv reagerat om man traskade förbi en pågående dumpen-konfrontation?
Skrattat också troligtvis!
Citera
2024-10-12, 02:04
Medlem
Låter inte som att han är från Skövde utan mer Östergötland. Kan ju bo och verka i Skövdetrakterna ändå. Dryg och fullständigt obrydd om vad han gör mot de barn han chattar med. Glugges kåthet tog över allt i chatten efter att i början ändå ha resonerat om att vänta till barnet fyllt 15år.
En osympatisk man som säkerligen kunde blivit riktigt farlig om det funnits ett riktigt barn.

Obegripligt hur han kan tror att en fjortontonåring skulle kunna tända på honom.
Gammal (ser betydligt äldre ut än de 47år han säger sig vara), fet, trött och allt annat än attraktiv ens för kvinnor i hans egen ålder.
Citera
2024-10-12, 02:10
Avstängd
HajPaDigs avatar
Glugge med pussmun och håriga taxöron ser ju fruktansvärt vidrig ut. Hur kan dessa gäddor tro att nån ska tycka att de är sexiga. Och dessutom tror de som kör hans stuk att de förför barn 😂 Lyteskomik De Luxe är vad det är 🤣 Taxöron tyder på överskott av östrogen. Man slapp i alla fall se honom hifta med en slak prinskorv. Han är säkert snart outad.
Senast redigerad av HajPaDig 2024-10-12 kl. 02:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in