Citat:
Ursprungligen postat av
torppet
Helt korrekt. Tänk att få läsa det i det här forumet. Tack.
Jag tror inte att du är rätt person att bedöma korrektheten i Rysslands förehavanden.
Du har ju visat för oss alla att du bara papegojar det du läser på Telegram.
Du har diskvalificerat dig genom att i många inlägg visat din okunnighet vad beträffar Rysslands politik och situationen i Ryssland, att du håller med Moretex bekräftar det.
Men jag är inte den som är den, du kan ju få ytterligare ett försök att visa att ryssar är rikare än tyskar och att ryssar ”får mer för pengarna” än tyskarna. Jag säger inte att du är obegåvad men…