2024-09-26, 14:28
Medlem
TheMongoKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
För att citera Anjo "jag är en mobbare som mobbar andra."
Men det där "citatet" stämmer inte! Han har sagt att ha mobbar mobbarna, vilket är helt rätt gjort av honom!
Citera
2024-09-26, 20:28
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMongoKid
Men det där "citatet" stämmer inte! Han har sagt att ha mobbar mobbarna, vilket är helt rätt gjort av honom!

Men sen fick han frågan som alla vuxna skulle ställa(Victor i detta fall) att det bara på en dagisnivås sätt att rättfärdiga mobbning. Om du är ett barn så kommer du inte förstå innebörden av mobbning.
Citera
2024-09-26, 21:24
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Lisen tycker alltså att Anjo gått för långt i sina förtalsserier en gång

En gång?! Det är ju tammefan så man baxnar. När ska någon sätta den där självgoda chipstutten på plats? Jag hatar honom, han är en vidrig människa och att yt låter honom hålla på är bara sjukt

Men karman drabbar alltid svinpälsarna tillslut det är en sak som är säker
Eller så vågade hon bara säga en gång, du såg ju hur anjo reagerade när hon svarade ja på frågan.
Citera
2024-09-27, 01:16
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Eller så vågade hon bara säga en gång, du såg ju hur anjo reagerade när hon svarade ja på frågan.
Möjligt, hon är väl hunsad som alla andra brudar som fastnar i klorna hos en partner som Anjo. Det krävs en speciell typ av tjej för att gå i den fällan
Citera
2024-10-03, 23:20
Medlem
Någon mer som stör sig på att lisen säger ”jagbaraskojjj” (jag bara skojar)
Hon tar efter sin man i det där och nu är det två stollar som sitter och säger samma sak till varandra.
Jagbaraskojj
Senast redigerad av Rebelson 2024-10-03 kl. 23:25.
Citera
2024-10-04, 11:00
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Hon tar efter sin man i det där och nu är det två stollar som sitter och säger samma sak till varandra.
Jagbaraskojj
Ja mycket och varför pratar anjo som en invandrare?

jagbaraskojj och förståruvajamenar/FÖRSTÅRRUH

Hade ens barn apat efter det där så hade man blivit orolig.
Citera
2024-10-04, 12:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Jagbaraskojj

Att hon ens får en syl i vädret är ju otroligt
Citera
2024-10-08, 13:56
Medlem
Anjo släpper sin sista video om Chrippa nu för jag tror fjärde gången. Men nu gör han det gånger två
Citera
2024-10-09, 15:04
Medlem
Superkissekattens avatar
Någon som sparat Anjos nya video om Chrippa på sin medlemskap sida, och vill ladda upp den någonstans?
Citera
2024-10-11, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superkissekatten
Någon som sparat Anjos nya video om Chrippa på sin medlemskap sida, och vill ladda upp den någonstans?

Den har han redan lagt ut så att alla kan se. Det tog bara två dagar så han fick nog inte in så många nya medlemmar .
Han behöver väl pengar så det var säkert därför han la ut den så att han skulle få fler visningar.
Citera
2024-10-11, 12:06
Medlem
Hur går det för Anjo egentligen, har han några nämnvärda inkomster om han inte pratar om Chrippa?

Får känslan av att han nu måste gå ut och prata om Chrippa igen för att pengarna inte rullar in och att det börjar bli "panik i stugan".

Undrar när flytten från huset kommer ske och vart familjen ska ta vägen...
Citera
2024-10-11, 13:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Hur går det för Anjo egentligen, har han några nämnvärda inkomster om han inte pratar om Chrippa?

Får känslan av att han nu måste gå ut och prata om Chrippa igen för att pengarna inte rullar in och att det börjar bli "panik i stugan".

Undrar när flytten från huset kommer ske och vart familjen ska ta vägen...

Utan Chrippa dör hans kanal. Anjo har alldeles för länge livnärt sig på att förnedra människor utan konsekvenser
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in