2024-10-10, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Jag har inte så bra koll, men denna snubbe som han umgås med. Var det inte som så att han i sådan fall var f.d. tung kriminell, men inte är det längre och dessutom numera är bara med i en MC-klubb, som inte sysslar med kriminellt?

Eller är det som så att han fortfarande sysslar med kriminellahandlingar?
Är du lika efterbliven som bruden i bachelor som litar på stenar? Comanches-presidenten Robert Hedarv Är inte anonym. Har aldrig varit och har nog inga syften om så bli. Omöjligt att denna information som jag besitter, undgått idiotjimmy och Säpo. Punkt! Även du som borde vara mer här och nu.
Citera
2024-10-10, 22:06
Medlem
Vintergrisens avatar
Exakt vad Åkesson visste eller inte visste lär vi kanske aldrig få reda på och att man inte har full koll på alla besökare på fester med över 100 deltagare kan man väl ha en viss förståelse för, men frågan är om man som riksdagspolitiker och partiledare verkligen kan/bör hålla diverse privata tillställningar där man inte har koll på vilka som dyker upp? Kanske bättre att köra på lite mer privata privata tillställningar i fortsättningen.
Citera
2024-10-10, 22:19
Medlem
VARFÖR säger ingen rakt ut vad som är vad..? Låtsashitler aka J Å med sitt spridda skit till polare. Hur i helvete kan 1/5 del av Sverige supportera detta whitetrashsunk? Idiot kommer inte lösa något problem:100% sant. Fakta är SD har inte löst ett Jack shit något. Bara klagat! Man intresserar sig om kusingifte, som om just DET är Sveriges befolknings problem i dag!!!!! Om jag har fel. Sänd ren fakta. Åsikter får du runka av dig om! Så förbannad!!!!
Citera
2024-10-10, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lumbago
Det finns moderater inne i toppen på SD. När dessa skall sitta och förhandla med sin gamla moderat-kompisar, är det kanske lätt att ryggraden mjuknar.

Jag är inte så insatt. Men själv har jag svårt för figurer som Gustav Gellerbrant.

Yep och dessutom är åkesson borgare i grunden. Han gick ju med MUF innan han gick med SD. Det säger en hel del. Han representerar ju inte direkt majoriteten av SD:s väljare som är arbetarklass och vill ha en stark välfärd
Citera
2024-10-10, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Exakt vad Åkesson visste eller inte visste lär vi kanske aldrig få reda på och att man inte har full koll på alla besökare på fester med över 100 deltagare kan man väl ha en viss förståelse för, men frågan är om man som riksdagspolitiker och partiledare verkligen kan/bör hålla diverse privata tillställningar där man inte har koll på vilka som dyker upp? Kanske bättre att köra på lite mer privata privata tillställningar i fortsättningen.
Eller varför inte bara stå för sina åsikter och handlingar? Det var inga slumpmässiga inbjudningar.
Citera
2024-10-10, 22:39
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Fel av mig. De hade varit på Jimmies mer privata fester https://www.svt.se/nyheter/inrikes/ny-rapport-personer-med-kopplingar-till-mc-miljon-har-deltagit-pa-akessons-fester

Hoppas det känns bättre.

Citat:
Ursprungligen postat av blunted
Mupparna ska ha allt serverat på silverfat

Citat:
Ursprungligen postat av Bevisatsmartast
Expressen både idag och söndags.
Du vet om det går utmärkt även använda Google va?

OM det var så att JÅ umgicks med denne på privata tillställningar och var medveten om att han var kriminell vore det ett problem, men nu är det en person som kommit in på stora tillställningar från kanten via en annan person. Givetvis försöker extremvänstern göra en hönsgård av en fjäder eftersom det tar fokus från sossarnas kriminella verksamhet med lotterna.

Citat:
Ursprungligen postat av Ballabulle
VARFÖR säger ingen rakt ut vad som är vad..? Låtsashitler aka J Å med sitt spridda skit till polare. Hur i helvete kan 1/5 del av Sverige supportera detta whitetrashsunk? Idiot kommer inte lösa något problem:100% sant. Fakta är SD har inte löst ett Jack shit något. Bara klagat! Man intresserar sig om kusingifte, som om just DET är Sveriges befolknings problem i dag!!!!! Om jag har fel. Sänd ren fakta. Åsikter får du runka av dig om! Så förbannad!!!!
Givetvis är kusingifte ett stort problem eftersom inavel förstör DNA och är en primitiv klankultur som tvingar flickor att bli incestoffer.

. . . och jisses vad en liten groda fick luft. Läs din egen text igen.
Citera
2024-10-10, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Yep och dessutom är åkesson borgare i grunden. Han gick ju med MUF innan han gick med SD. Det säger en hel del. Han representerar ju inte direkt majoriteten av SD:s väljare som är arbetarklass och vill ha en stark välfärd
”Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkesson började sin politiska bana i Moderaterna. Via scientologimöten, anti-abortrörelsen och en karriär inom Sverigedemokraterna har han tagit sig till toppen av partiet. Historien började i Blekingeorten Sölvesborg. ”
Just saying…
Citera
2024-10-10, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing

Jag röstade S hela mitt liv innan jag såg hur feminismen och wokeismen totalt höll på att äta upp samhället med absoluta tokigheter samt att jag upplevde ett gullande med kriminella. Då röstade jag Sd för att de verkade vara det enda partiet som hade sunt förnuft och ville ha ordning. Nu känns det dock som att någon form av polett trillat ner och att de vänder blicken bara mot utländsk kriminalitet. Tappade en del förtroende för dem. Borgarsvin och stekare har jag aldrig gillat. Moderater kan suga dase.
Citera
2024-10-10, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 526
OM det var så att JÅ umgicks med denne på privata tillställningar och var medveten om att han var kriminell vore det ett problem, men nu är det en person som kommit in på stora tillställningar från kanten via en annan person. Givetvis försöker extremvänstern göra en hönsgård av en fjäder eftersom det tar fokus från sossarnas kriminella verksamhet med lotterna.

Givetvis är kusingifte ett stort problem eftersom inavel förstör DNA och är en primitiv klankultur som tvingar flickor att bli incestoffer.

. . . och jisses vad en liten groda fick luft. Läs din egen text igen.
Oj, missade du budskapet? ”Idiot kommer inte lösa något problem:100% sant. Fakta är SD har inte löst ett Jack shit något. Bara klagat!”.
Är du möjligtvis för inavel? Du var så intresserad av kusingiftemål så du förbisåg min åsikt och poäng i mitt inlägg.
Citera
2024-10-10, 22:46
Medlem
Vilken klubb är denne gäst medlem i?
Citera
2024-10-10, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyckertca150st
Jag röstade S hela mitt liv innan jag såg hur feminismen och wokeismen totalt höll på att äta upp samhället med absoluta tokigheter samt att jag upplevde ett gullande med kriminella. Då röstade jag Sd för att de verkade vara det enda partiet som hade sunt förnuft och ville ha ordning. Nu känns det dock som att någon form av polett trillat ner och att de vänder blicken bara mot utländsk kriminalitet. Tappade en del förtroende för dem. Borgarsvin och stekare har jag aldrig gillat. Moderater kan suga dase.
100% samma åsikt!👍
Citera
2024-10-10, 22:50
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballabulle
Eller varför inte bara stå för sina åsikter och handlingar? Det var inga slumpmässiga inbjudningar.

Nej, det är klart att det inte var några helt slumpmässiga inbjudningar. Hedarv är ju tydligen gift med Karlssons exfru, men det behöver ju inte betyda att Åkesson haft full koll på vad Karlssons exfrus nya man sysslar med. Jag har då inte koll på vad alla mina nära eller avlägsna bekantas respektive sysslar med, men med det sagt är jag varken riksdagspolitiker eller partiledare så jag kanske inte förväntas ha riktigt lika stor koll på vilka jag umgås med.

Kanske är det så att Åkesson var helt på det klara över vad Hedarv var för figur och vad han hade för sig, men det kan även vara så att han inte hade koll på det. Borde han haft koll på det? Ja, och det tycks han ju själv hålla med om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in