2024-10-10, 07:17
Medlem
Vet inte alltså. Vissa gäddor känns som sjukt lågt hängande frukt. Tänker så klart på #492. Han måste ju vara typ svagbegåvad. Sådana uthängningar känns inte lika självklara på något sätt.
Citera
2024-10-10, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dekadens
Jag har snöat in på en teori efter att faktiskt ha tagit mig tid att läsa igenom ett stort antal gäddors chatloggar (och sett alla bilder och videos de skickat).

Det rör kategorin av gäddor som verkar vara rimligt normalbegåvade och leva välordnade liv men raggar 13/14-åringar. Vi är väl alla någorlunda överens om att dessa är dåliga människor, men långt från lika dåliga som de riktiga obehagliga jävlar som typ tänder på att klä ut och våldta 3-åringar.

Jag tycker mig se ett mönster av små och fula penisar. Och landar alltså i slutsatsen att här handlar inte nödvändigtvis om ett sjukligt tändningsmönster på flickor i undre tonåren.
Det kan helt enkelt röra sig om en så djup osäkerhet i sig själv, och i synnerhet då som sexuell varelse, till följd av sitt könsorgan att de måste söka sig till de här åldrarna för att få känna sig manliga i en sexuell situation.

Det skulle vara väldigt intressant om man hade kunnat analysera andra delar av deras liv än det lila vi ser via dumpen. Jag skulle inte alls bli överraskad om många uppvisar andra avvikande mönster (överdrivet maskulina beteenden) i andra sociala sammanhang som i grunden bottnar i samma osäkerhet.

Retur på den?

Någon slags kukkomplex driver dem alltså? Ja, kanske. Gäddmedelåldern är ju 47 och många manliga attribut börjar säcka ihop då, håret lossnar och kroppen börjar se gubbig ut, till och med kuken skrynklar ihop sig och krymper som en gädda uttryckte det. Å andra sidan skäms inte gäddorna för sina micropenisar odyl, utan allt ska visas upp 🤔 Mår man dåligt över kroppsliga attribut verkar det konstigt att bete sig så, men de kanske är så desperata efter att få höra att de är sexiga/manliga att de tar risken att bli utskrattade. Gäddpsykologerna har mycket att utforska.
Citera
2024-10-10, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ass-turd
Vet inte alltså. Vissa gäddor känns som sjukt lågt hängande frukt. Tänker så klart på #492. Han måste ju vara typ svagbegåvad. Sådana uthängningar känns inte lika självklara på något sätt.

Och skillnaden för barnet som utsätts för sexuella övergrepp är?
Citera
2024-10-10, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Och skillnaden för barnet som utsätts för sexuella övergrepp är?

Ingen skillnad.
Citera
2024-10-10, 08:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ass-turd

Håller med. För oss som betraktar Dumpen som ett alternativ till "Darwin-test" så är det inte sport att jaga den här lågt hängande frukten utan det blir först sport när Dumpen fäller ett byte som fungerar på åtminstone normal nivå. En fet vaktmästare som bör veta bättre eller ännu hellre en akademiker som den runkande fjanten i Lund, då är det sport och man kan njuta för fullt när typerna får vad de förtjänar men den lågt hängande frukten, nja.

Jag hänger alltså i tråden för att skratta åt gäddor, allt annat är sekundärt.
Citera
2024-10-10, 08:42
Medlem
#492 Hör inte riktigt hemma på Dumpen tycker jag. Han lär ju inte drabbas av att bli uthängd eller att Dumpen ringer Daglig verksamhet, man såg ju på honom att han var helt obrydd inför det. Tror knappast polarna på DV har koll på Dumpen eller att han får sparken och inte länge tillåts pyssla om dagarna. Men givetvis kan man chansa på att han tycket konfrontationen var så hemsk att han aldrig mer vågar sexchatta med barn.
Citera
2024-10-10, 08:52
Medlem
StigEngstroms avatar
Man kan ju inte göra annat än att skratta åt dom spontanta, dryga utbrotten han får
Citera
2024-10-10, 08:58
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Haha! Det är en riktigt rolig line han får till där, mister #492. Första gången en gädda hotar med att han ska ringa sin morsa.

Och ja, visst är det klappat och klart att han är eljest. Annars fattar man förstås att nån driver när man skickar denna bild och får som svar att man är jävligt het:

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/09/20240925_195947.jpg

Nä, han skulle nog nöjt sig med att sagt hej och hej då till den här chatkompisen.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/09/IMG_1890.jpg

Hej hej!

Varför tar gäddorna så ofta sina dickpics inne på muggen? Där det dessutom syns en toalettstol i bakgrunden? Är det den mest erotiska miljön de kan tänka sig? En sunkig toasits och en hård liten råttpitt som kikar fram i förgrunden.
Citera
2024-10-10, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#492 Hör inte riktigt hemma på Dumpen tycker jag. Han lär ju inte drabbas av att bli uthängd eller att Dumpen ringer Daglig verksamhet, man såg ju på honom att han var helt obrydd inför det. Tror knappast polarna på DV har koll på Dumpen eller att han får sparken och inte länge tillåts pyssla om dagarna. Men givetvis kan man chansa på att han tycket konfrontationen var så hemsk att han aldrig mer vågar sexchatta med barn.

Bjud hem honom med lite kaffe och macka med din dotter
Citera
2024-10-10, 09:32
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Du har aldrig träffat folk i chock, eller?
Karln är i uppenbart chocktillstånd. Då blir det såhär oavsett 200 i iq.
Citera
2024-10-10, 09:47
Medlem
StigEngstroms avatar
Kan folk sluta få det till att alla som får hjärnfrys ala Hank är totalt hjärndöda.
Jag är en tänkande, fungerande individ i samhället med jobb, hus, fru och barn och jag tror nog att jag också hade kunnat hamna i total svammelchock om jag blev konfronterad av dumpen.
Citera
2024-10-10, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Kan folk sluta få det till att alla som får hjärnfrys ala Hank är totalt hjärndöda.
Jag är en tänkande, fungerande individ i samhället med jobb, fru och barn och jag tror nog att jag också hade kunnat hamna i total svammelchock om jag blev konfronterad av dumpen.

Finns grader av hjärndödhet, men gäddans fru har gått i särskola, så han lär ju också ha IQ rejält under medel (har han ens körkort är frågan, det brukar vara ett krav för att publiceras), dock bidrar stress självklart inte till något positivt på den punkten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in