2024-10-10, 01:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Du ser inte Cluees offerkofta då? Den tar så mycket plats på Youtube så Jockes inte ens får luft.
Nej, det gör jag inte -- vem har han drivit drev mot i åtta-nio år menar du?
Berätta gärna för jag absolut idel öra.
Citera
2024-10-10, 02:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
8-9 år?
Boken släpptes 2015 eller 2016 .

När hans mamma försökte bemöta så blev han galen.
Citera
2024-10-10, 02:22
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Boken släpptes 2015 eller 2016 .

När hans mamma försökte bemöta så blev han galen.

Så offerkofta mäts i år? Intressant...

Boken släpptes 2018 men fakta är inte din starka sida.
Citera
2024-10-10, 02:24
Medlem
Dopys avatar
Citat:
1. Ska du oro dig för nåt barn så är det Kräftans unge. Jocke är bättre pappa än Chrippa, Jonna bättre morsa än Julia, Olivia bättre barnflicka än Linnea och Oliver bättre med barn än Luggen.

2. Skiter i vilken barndom du haft men det förklarar ju lite varför du är som du är. Ger mig motivation att mina ungar ska få det bra.

3. Rätt till ett liv? Är hon död? Vågar hon inte gå ut? Eller vad fan menar du? Folk kollar inte snett på A pga Jockes uthängning utan för hon ser ut som en missbrukare. As ansiktet var princip okänt innan hon började visas på Chrippas kanal. Uthängningen kan ju inte vart så jobbig när hon syns på Youtube.
Kalla inte Olivia barnflicka, då blir jockes fans jätte arg. Olivia är tydligen någon form av projektansvarig, frågar man varför hon tar hand om barnen blir folk jätte arga.
Citera
2024-10-10, 02:28
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Kalla inte Olivia barnflicka, då blir jockes fans jätte arg. Olivia är tydligen någon form av projektansvarig, frågar man varför hon tar hand om barnen blir folk jätte arga.

Intressant att just du svarade då barnflicka vara en peak till dig 😆

Olivia är nära vän till familjen - är man bra med barnen är man barnflicka tydligen. Så gåller att akta sig. Bättre vara som Linnea!

Hört rykten att Jocke ska till Borås och jobba i helgen. Driven man.
Senast redigerad av Pinto87 2024-10-10 kl. 02:35.
Citera
2024-10-10, 02:35
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Intressant att just du svarade då barnflicka vara en peak till dig 😆

Olivia är nära vän till familjen - är man bra med barnen är man barnflicka tydligen. Så gåller att akta sig. Bättre vara som Linnea!

Hört rykten att Jocke ska till Borås och jobba i helgen.
på vilket sätt är att du kallar olivia barnflicka en peak till mig? om man kollar på deras videos är det ju ganska uppenbart var olivia jobbar med.

Vad ska jocke göra Borås?
Citera
2024-10-10, 02:42
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
på vilket sätt är att du kallar olivia barnflicka en peak till mig? om man kollar på deras videos är det ju ganska uppenbart var olivia jobbar med.

Vad ska jocke göra Borås?

Det var en peak till dig då du tror hon är barnflicka 😆 Måste vara jobbigt att ens vänner är bra med ens barn. Fattar att det är jobbigt att du verkade tro att du hittat ytterligare en på jorden som trodde Olivia var barnflicka men den hånade dig och du är ensam med dina hallucinationer.

Tror du Jocke fortfarande bor i huset? Eller är din tro inte så pricksäker kanske?

Vet inte exakt vad han ska göra i Borås men hörde att Anjo och Rask skulle med. Nån ny dokumuntär tror jag. Fattade inte riktigt. Men de skulle besöka människor. Kanske som Filip och Fredrik.
Citera
2024-10-10, 03:00
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Det var en peak till dig då du tror hon är barnflicka 😆 Måste vara jobbigt att ens vänner är bra med ens barn. Fattar att det är jobbigt att du verkade tro att du hittat ytterligare en på jorden som trodde Olivia var barnflicka men den hånade dig och du är ensam med dina hallucinationer.

Tror du Jocke fortfarande bor i huset? Eller är din tro inte så pricksäker kanske?

Vet inte exakt vad han ska göra i Borås men hörde att Anjo och Rask skulle med. Nån ny dokumuntär tror jag. Fattade inte riktigt. Men de skulle besöka människor. Kanske som Filip och Fredrik.
Ska dem besöka folk eller trakassera folk?
Ska dem besöka eller hänga ut?
Ska dem besöka eller förtala?
Citera
2024-10-10, 06:34
Medlem
Citat:
.
väldigt god vän till familjen? Hon är en anställd och i beroendeställning till Jocke och Jonna. Hon får väl betalning för umgänget hon har med barnen, då ingår det i arbetet. Eller blir arbetsdagen förlängd för att få full lön på grund av avbrott för frivillig fri lek med barnen?

När börja hon jobba åt dom? Det har verkat som att projektledaren jobbar sporadiskt några timmar per vecka som rekvisita och ta hand om projektet barn när dom filmar.
Citera
2024-10-10, 06:54
Medlem
Citat:
Ska dem besöka folk eller trakassera folk?
Ska dem besöka eller hänga ut?
Ska dem besöka eller förtala?
Joakim agerar mer och mer som en manisk stalker. Mår han bra?
Citera
2024-10-10, 07:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Joakim agerar mer och mer som en manisk stalker. Mår han bra?

Har Jocke någonsin mått bra? Han borde söka professionell hjälp istället för att skicka sina personliga problem på andra
Citera
2024-10-10, 08:13
Medlem
Citat:

Jag vet att hon tar hand om barnen för att hon älskar och bryr sig om dom väldigt mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in