Citat:
Ursprungligen postat av
manfredkaltz
Jag ser inte yttrandefriheten som någon helig ko men bortsett från det så förstår jag inte vad porr har med yttrandefrihet att göra. Det förbjudet att köpa sex sp varför ska inte köpa sex och filma det vara förbjudet?
Jag frågar igen, på vilket sätt är porr bra för ett samhälle?
OT: Anne Franks Dagbok skrevs inte av Anne Frank utan det var hennes kåta farsa som skrev den. Tydligen då ska den inte vara lämplig för barn.
Så... du skriver på Flashback forum, vars devis är "yttrandefrihet på riktigt" och sen tycker du inte att yttrandefrihet är något att ha??? Jag fattar precis, du är nazist och tycker att bara de som tycker precis som du gör ska få ha rätt att uttrycka sig!
Men du fattar väl; i ditt nazistiska idealsamhälle så hade inte flashback forum funnits, så vad tusan gör du här, Adolf???
Jag gillar inte sexköpslagen heller; om vuxna människor i samtycke vill sälja sex så tycker jag det är helt OK! Du verkar vara ett sånt där lättlett får som bräker ut att allt som just nu är olagligt också är fel!
Porr är en helt naturlig del av den mänskliga kulturen, och folk har i alla tider producerat porr! Kolla bara på väggmålningarna i Pompeji, din obildade sälle!
Återigen; kolla vilka stater som förbjuder porr respektive vilka som tillåter porr. Om du nu tycker porr är så förskräckligt så kan du flytta till Iran eller Nordkorea, jag kan sponsra din flygbiljett med en femkrona!
Porr är bra, porr bör man ha, merameramera porr! Porr för dig, porr för mig, porr för alla glada barn! Porr idag, porr var dag, porr i alla veckans dar! Porr hurra! Porr är bra! Merameramera porr!