2024-10-09, 14:29
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ja, det blir som flugor till en sockerbit. Även till dina inlägg.

Vad har Kamala med det att göra?

Om porrskådisar, dvs såna som Trump gillar, knullar, betalar och sen försöker mörka - protesterar mot reps, Trump och deras högst troliga agenda?

Ditt inlägg är så rörigt att det inte går att få rätsida i, och därmed inte heller att besvara.
Citera
2024-10-09, 14:33
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ditt inlägg är så rörigt att det inte går att få rätsida i, och därmed inte heller att besvara.
Förtydligande.

Om porrskådisar gör kampanj mot reps och samlar in donationer - så undrar jag vad din kommentar om Kamala har med saken att göra.

Du diskuterar trådens rubrik och skriver:
"Denna Kamala, alltså!"
Citera
2024-10-09, 14:59
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Förtydligande.

Om porrskådisar gör kampanj mot reps och samlar in donationer - så undrar jag vad din kommentar om Kamala har med saken att göra.

Du diskuterar trådens rubrik och skriver:
"Denna Kamala, alltså!"

Du kan inte ha läst hela sammanhanget. Vi skojade om rubriken, som innehåller ett stavfel. Ett stavfel, som gör Kamala mer aktiv i sammanhanget!
Citera
2024-10-09, 15:08
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Du kan inte ha läst hela sammanhanget. Vi skojade om rubriken, som innehåller ett stavfel. Ett stavfel, som gör Kamala mer aktiv i sammanhanget!
Ja, men det var ju lika roligt som att Trump knullar porrskådisar eller att du ger din gubbe frikort att köpa horor om han vore sugen.

Missade humorn, så tack för klargörandet.

Om nu rubriken skulle råka ge fler clickbaits så är ju ämnet oavsett mer negativt för Trump än Harris.
Citera
2024-10-09, 15:20
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ja, men det var ju lika roligt som att Trump knullar porrskådisar eller att du ger din gubbe frikort att köpa horor om han vore sugen.

Missade humorn, så tack för klargörandet.

Om nu rubriken skulle råka ge fler clickbaits så är ju ämnet oavsett mer negativt för Trump än Harris.
Kampanjen är riktad mot Trump och ämnad att vara negativ för honom. En rubrik på flashback, eller våra skriverier har dock ingen påverkan alls på valresultatet. Tror du det har du hamnat rejält vilse.
Har du sett någon av deras filmer?
Citera
2024-10-09, 16:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av insertrandomname
Vadå källa? Det är TS som länkar till ett påstående om Trump som inte är sant.
Han har ingenting att göra med Project 25, folk som fortfarande tror det är inte speciellt insatta i amerikansk politik.

Källa: Debatten Trump vs Harris

Källa på det du skrev, kommer du inte ihåg? Du skrev att porrindustrin ägs av judar lr nåt i den stilen
Citera
2024-10-09, 21:29
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
Bra om Trump stoppar porren. Kanske därför judarna inte gillar Trump.

Ytterligare en anledning till att stödja porren är att porrmotståndarna i många fall är nazister eller religiösa fanatiker.

Om man hamnar på samma planhalva som nazister, talibaner och skogstokiga feminister så borde man fundera över sina ställningstaganden...
Citera
2024-10-09, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felicia.C.Rose
Ytterligare en anledning till att stödja porren är att porrmotståndarna i många fall är nazister eller religiösa fanatiker.

Om man hamnar på samma planhalva som nazister, talibaner och skogstokiga feminister så borde man fundera över sina ställningstaganden...

På vilket sätt är porren bra för samhället? Kanske dags att gå över på nazisternas planhalva.
Citera
2024-10-09, 22:46
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Citat:
På vilket sätt är porren bra för samhället? Kanske dags att gå över på nazisternas planhalva.

Porr är en naturlig del av yttrandefriheten. Staten har ingen rätt att tala om för vuxna människor som agerar i samtycke vilka sorters filmer och bilder de får producera och lägga ut till försäljning.

Som jag sa tidigare är det också omöjligt att skilja porr från annan kultur. Högerreligiösa tokstollar i amerikanska slav-stater har ju tillexempel bannlyst "Anne Franks dagbok" från skolbibliotek eftersom de tycker den är för porrig...

Eller så kan vi se internationellt vilka fria och välmående stater som förbjudit porr; Nordkorea, Iran, Saudiarabien... toppenländer allihop!

Antingen är man för yttrandefrihet, eller så är man det inte. Så enkelt är det faktiskt ibland!
Citera
2024-10-09, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felicia.C.Rose
Porr är en naturlig del av yttrandefriheten. Staten har ingen rätt att tala om för vuxna människor som agerar i samtycke vilka sorters filmer och bilder de får producera och lägga ut till försäljning.

Som jag sa tidigare är det också omöjligt att skilja porr från annan kultur. Högerreligiösa tokstollar i amerikanska slav-stater har ju tillexempel bannlyst "Anne Franks dagbok" från skolbibliotek eftersom de tycker den är för porrig...

Eller så kan vi se internationellt vilka fria och välmående stater som förbjudit porr; Nordkorea, Iran, Saudiarabien... toppenländer allihop!

Antingen är man för yttrandefrihet, eller så är man det inte. Så enkelt är det faktiskt ibland!

Jag ser inte yttrandefriheten som någon helig ko men bortsett från det så förstår jag inte vad porr har med yttrandefrihet att göra. Det förbjudet att köpa sex sp varför ska inte köpa sex och filma det vara förbjudet?

Jag frågar igen, på vilket sätt är porr bra för ett samhälle?

OT: Anne Franks Dagbok skrevs inte av Anne Frank utan det var hennes kåta farsa som skrev den. Tydligen då ska den inte vara lämplig för barn.
Citera
2024-10-09, 23:24
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Citat:
Jag ser inte yttrandefriheten som någon helig ko men bortsett från det så förstår jag inte vad porr har med yttrandefrihet att göra. Det förbjudet att köpa sex sp varför ska inte köpa sex och filma det vara förbjudet?

Jag frågar igen, på vilket sätt är porr bra för ett samhälle?

OT: Anne Franks Dagbok skrevs inte av Anne Frank utan det var hennes kåta farsa som skrev den. Tydligen då ska den inte vara lämplig för barn.

Så... du skriver på Flashback forum, vars devis är "yttrandefrihet på riktigt" och sen tycker du inte att yttrandefrihet är något att ha??? Jag fattar precis, du är nazist och tycker att bara de som tycker precis som du gör ska få ha rätt att uttrycka sig!

Men du fattar väl; i ditt nazistiska idealsamhälle så hade inte flashback forum funnits, så vad tusan gör du här, Adolf???

Jag gillar inte sexköpslagen heller; om vuxna människor i samtycke vill sälja sex så tycker jag det är helt OK! Du verkar vara ett sånt där lättlett får som bräker ut att allt som just nu är olagligt också är fel!

Porr är en helt naturlig del av den mänskliga kulturen, och folk har i alla tider producerat porr! Kolla bara på väggmålningarna i Pompeji, din obildade sälle!

Återigen; kolla vilka stater som förbjuder porr respektive vilka som tillåter porr. Om du nu tycker porr är så förskräckligt så kan du flytta till Iran eller Nordkorea, jag kan sponsra din flygbiljett med en femkrona!

Porr är bra, porr bör man ha, merameramera porr! Porr för dig, porr för mig, porr för alla glada barn! Porr idag, porr var dag, porr i alla veckans dar! Porr hurra! Porr är bra! Merameramera porr!
Citera
2024-10-10, 00:23
Medlem
insertrandomnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Källa på det du skrev, kommer du inte ihåg? Du skrev att porrindustrin ägs av judar lr nåt i den stilen

Nope. Det var det någon annan som skrev.

Men att Trump skulle förbjuda porr är tokigt. Han var faktiskt president i 4 år utan att göra det, varför skulle han det nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in