Amanda snackar om att Moa är torr… 😂
Man ser och hör att Amanda är den torraste tjejen i PH historia.
Sen har vi Diana… hon är nog den fulaste tjejen jag har skådat på TV.. t.o.m. hon Von Uggla tjejen är en skönhet jämfört med Diana 😂
Hahaha helt sjukt att PH betalade Diana för att vara med som en "PH veteran" när det är hon som sabbar hela säsongen. Hon fick bara ännu mer hybris och pengar till fler operationer.
Hahaha helt sjukt att PH betalade Diana för att vara med som en "PH veteran" när det är hon som sabbar hela säsongen. Hon fick bara ännu mer hybris och pengar till fler operationer.
Inte bara det. Dom betalde henne mest pengar av allstars deltagarna och inte bara det, dom gav henne också en podd lol. Fyfan vilken dålig investering.
Jag gillade Diana i hennes första säsong, men vad hände sen? Hon har nämnt att hon är rädd för hur hon kommer framställas i tv denna gång. Det kan man ju förstå efter det man har sett hittills och det är ju inte bra.
Är också redan less på att hon försöker framstå som den som bryr sig om alla och frågar hur alla mår och att hon använder det argumentet varje gång i en konflikt 😴
Och Amanda… torr människa. Samma ansiktsuttryck hela tiden pga all botox.
Så jävla tråkigt att ingen vågade stå upp för Moa under pandoras, har inte gillat Shyrin innan men hon fick några pluspoäng för att hon åtminstone tyckte synd om Moa 😂
Det måste bli ett slut på att ta in gamla deltagare år efter år. För det slutar alltid på samma sätt. De får hybris och tror de är Guds gåva till tv-världen. Om man jämför med danska och norska versionen så tog de endast in gamla deltagare i undantagsfall.
Det måste bli ett slut på att ta in gamla deltagare år efter år. För det slutar alltid på samma sätt. De får hybris och tror de är Guds gåva till tv-världen. Om man jämför med danska och norska versionen så tog de endast in gamla deltagare i undantagsfall.
De som sköter casting till PH i Sverige tar in gamla deltagare för att de vill bli kompis med dem och få hänga med ut på krogkvällar etc.
Är bekant med en som vann för ett par år då den snubben är nära kompis med en väldigt nära vän till mig. Han hade lite roligt skvaller på den fronten. Till exempel så hade hon som skötte castingen då nästan legat med alla manliga deltagare (som var gamla deltagare) och fangirlat alla tjejer i hopp om att själv få sin instagram/kändisskap större osv. Men det här är ett par år sedan så lär inte vara samma person men skulle inte bli förvånad om det fortfarande är likadant.
Haha fan vad korkad Emil är, hur kan han ens bli så blåst att han tror på alla att det är Fimpen hur många gånger har han grinat hitills i årets säsong?
Bråket i dagens avsnitt måste vara bland det roligaste jag skådat på tv
Senast redigerad av lunarludde 2024-10-09 kl. 19:53.