2024-10-09, 16:50
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banned.
Är du här bara för att säga emot för sakens skull eller? Du läser inte ens vad som skrivs utan börjar bara vråla direkt.
Det är Patrik själv som skrivit detta och det har hur många som helst läst, utan du vad det verkar.

Ja det finns skärmdumpar på det jag har mängder av dom. Helt meningslöst att ladda upp för att du ska läsa det.

Ligger även i den andra Essie gruppen.

Manipulerade skärmdumpar bevisar ingenting!

Om du ser någon som råkar bli på-gungad så gör du alltså omedelbart och obönhörligen en anmälan till Länsstyrelsen om misshandel, och om länsstyrelsen inte gör något så kidnappar du den som blivit på-gungad, för att bespara den på-gungade att bli på-gungad någon mer gång? Är det alltså så vi ska förstå dig??
Senast redigerad av flashmaner 2024-10-09 kl. 16:52.
Citera
2024-10-09, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Vilka skärmdumpar gällande Essies försvinnande är manipulerade?
Citera
2024-10-09, 17:11
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Vilka skärmdumpar gällande Essies försvinnande är manipulerade?

Förmodligen alla som sprids av de som sprider hat mot familjen. De ljuger ju om allt annat så varför skulle de inte ljuga om det!?

Det vore ett märkligt förhållande om de (du?) menar att alla filmer och bilder som står till familjens fördel är manipulerade och alla bilder som är till familjens nackdel är äkta.
Citera
2024-10-09, 17:18
Medlem
Citat:
Förmodligen alla som sprids av de som sprider hat mot familjen. De ljuger ju om allt annat så varför skulle de inte ljuga om det!?
Nu frågade jag dig om vilka skärmdumpar som var manipulerade.

Eftersom du inte kan svara på det, så antar jag att du bara drog till med något.
Citat:
Det vore ett märkligt förhållande om de (du?) menar att alla filmer och bilder som står till familjens fördel är manipulerade och alla bilder som är till familjens nackdel är äkta.
Har jag sagt det?

Jag ber dig att berätta om vilka skärmdumpar som är manipulerade.

Känns som du går till angrepp direkt, så fort någon ifrågasätter det minsta. Knappast en bra strategi.
Citera
2024-10-09, 17:53
Medlem
ImStillCutes avatar
Tycker det är konstigt att bilden på bilspåren är tagna när det är kolsvart ute så han måste ta med belysning. (därav maskningen på bilden)
Så tydliga brukar spåren vara när det är dagg i gräset, en varm sommardag är det dagg sent på morgonen om det blir någon.
Och den där ID hundföraren måste ha bitit sig i läppen i samma sekund han startade sökning på en plats
PÖ anvisat. Det är A & O att inte söka där någon pekar och definitivt inte på en annan plats än den kända händelsen.
Om det nu var en adress till en assistent finner jag det mer märkligt om det INTE funnits lukt på platsen då alla hundar fäller hår och det borde rimligtvis finnas även där.
Citera
2024-10-09, 19:33
Medlem
Månsans avatar
Jycken har smitit. Nån bil har kört över den. Föraren inser att det kan bli trubbel. Kanske han saknar körkort, är drogad eller berusad. Han slänger in den döda hunden i bagageutrymmet, kör iväg och begraver hundliket nånstans.

Detta är ett logiskt händelseförlopp som faktiskt KAN inträffa — till skillnad från alla otroliga konstigheter som folk älskar att fantisera ihop. Min version är mycket tråkigare men hundra gånger troligare.
Senast redigerad av Månsan 2024-10-09 kl. 19:48.
Citera
2024-10-09, 20:03
Medlem
Med tanke på AMV anmälningar om hot att klippa hår av anställd och alla andra saker som hänt enligt offentliga rapporter så har nog liknande hänt Essie.
Öronen kanske blev klippta eller någon annan skada som är synlig och inte kan döljas har uppstått genom våld.
Efter som det skulle bli inspektion av LS och även uppföljning (15 månaders) så tog P och L hand om saken själva.
Och lämpligt nog drog både L, C och A iväg efteråt.
Vad än en del säger så finns det hittills inget bevis på datum och tid för ”försvinnandet”.
Det är min teori.
Viss person påstår vissa saker är bekräftade, men det är bara i dennes egen värld.
Citera
2024-10-09, 20:19
Medlem
Nonitottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Jycken har smitit. Nån bil har kört över den. Föraren inser att det kan bli trubbel. Kanske han saknar körkort, är drogad eller berusad. Han slänger in den döda hunden i bagageutrymmet, kör iväg och begraver hundliket nånstans.

Detta är ett logiskt händelseförlopp som faktiskt KAN inträffa — till skillnad från alla otroliga konstigheter som folk älskar att fantisera ihop. Min version är mycket tråkigare men hundra gånger troligare.

Tror en sån person bara skulle köra vidare. Varför baxa in ett blodigt hundlik i bagageluckan?
Citera
2024-10-09, 21:09
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nonitotta
Tror en sån person bara skulle köra vidare. Varför baxa in ett blodigt hundlik i bagageluckan?
Många människor är hundvänner, även knarkare, alkoholister och folk med indraget körkort. Jag tror tvärtom att de flesta skulle kolla upp hur det gick med den stackars jycken efter en olycka.

Skitsamma, i min teori har i alla fall bilföraren stannat, gått ur och konsteterat att jycken är stendöd.
Citera
2024-10-09, 21:15
Medlem
Banned.s avatar
Citat:

Om du ser någon som råkar bli på-gungad så gör du alltså omedelbart och obönhörligen en anmälan till Länsstyrelsen om misshandel, och om länsstyrelsen inte gör något så kidnappar du den som blivit på-gungad, för att bespara den på-gungade att bli på-gungad någon mer gång? Är det alltså så vi ska förstå dig??

Nej du ska förstå att det finns skärmdumpar på allt P har vräkt ut sig under denna tiden även om du inte sett det. Finns inga manipulerade skärmdumpar i min telefon iallafall. Nej jag skulle inte anmäla någon som gungade på sin hund.
Citera
2024-10-09, 21:20
Medlem
Banned.s avatar
Citat:

Hahaha Det är ju P och familjen som lagt ut båda delarna. Om dom lägger ut saker som är till deras nackdel har dom sig själv att skylla. Det roliga är att alla har isåfall manipulerat sina skärmdumpar exakt på samma sätt oberoende av varandra.
Citera
2024-10-09, 21:21
Medlem
Banned.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan

Enligt P är detta omöjligt eftersom Essie aldrig skulle ge sig iväg. Det trodde inte GW heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in