2024-10-08, 21:55
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Detta är löparen det talas om: https://dumpen.se/2022/06/07/hellre-fastingar-an-dumpen-napp-109-ullared/

Han skulle jag sätta mina pengar på om han startade på Solvalla någon gång. Tjohej vad det går mellan pattar och lår!
Lägg av
Otroligt roligt!
Han måste börja hänga med snubben med tomtemask
Citera
2024-10-08, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palle-Kuling-
Det har nu gått drygt tre månader sedan en av mina favoritgäddor "Färdtjänstgäddans" konfrontation publicerades. Båda han och hans kärring står fortfarande skrivna på samma adress som vid konfrontationen. Hur vanligt är det att sambo/fru väljer att stanna kvar i förhållandet efter publicering?

Låt anhöriga till publicerade vara ifred.
Citera
2024-10-08, 22:18
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorgNThorg
Hur klent ego har man om man skickar en bild på någon annans snutt? Det måste fan vara ett rejält lågvattenmärke. Eller vill han bara inte bli identifierad?

När frugan får se detta så kommer hon säga "Du har ju lagt på 18 cm".

Ja det är för ynkligt. Till en 13 åring dessutom.
Citera
2024-10-08, 22:19
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Haha juste, han är en jävla karaktär!

Fantastisk. Vilken fart 🤣
Citera
2024-10-08, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorgNThorg
Hur klent ego har man om man skickar en bild på någon annans snutt? Det måste fan vara ett rejält lågvattenmärke. Eller vill han bara inte bli identifierad?

När frugan får se detta så kommer hon säga "Du har ju lagt på 18 cm".

Sara och Patrik har mindre att gå på i det läget, då det ej är "gäddans" bilder. Medan denne tillfredsställt lystmätet hos den fiktive 14 åringen. Sara kan tex inte skrika ut: jag har din k*k i min telefon; utan den tillhör nån helt annan.
Citera
2024-10-08, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Sank U. För sent att redigera nu. Men ja, Stinkis är ju #490. Och #116. Häpp, häpp, häpp!

Något rebus på han? Försökte bläddra på #116 men lyckades ej hitta. Sjukt han flytt till ny stad och åker dit igen! Jobbar för sig själv sa han så säkert något eget bolag typ målare
Citera
2024-10-08, 23:44
Bannlyst
Finns det någon gädda som Dumpen fångat på senaste från Kungsbacka ?
Citera
2024-10-08, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villkorlos
Det är bara att söka på deras hemsida.
Citera
2024-10-09, 00:16
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villkorlos

Skulle kunna vara #471? https://dumpen.se/2024/08/28/smygaren/ Åkte fast inne i Göteborg men bor nära Kungsbacka, fast utåt kusten.
Citera
2024-10-09, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Just det ja. Google bildsök hade jag glömt. Det är nog många med komplex som lånat den. Den tillhör kanske en porr"stjärna". Problemet är ju att det enkelt avslöjas vid en eventuell träff också. Först visa upp den och sen ha en slak prinskorv.

Har funderat på detta. Liknar det gäddorna som redigerar dit muskler eller skickar 30 år gamla bilder, pysslar med. Bedrägeri. Och det är väl ofta så klassisk grooming går till, men i USA går dessa peddosar ofta så långt att de skickar bild på en 30 år yngre helt annan kille. Allt för att fresta och fånga barnet. Antar att de struntar i att barnet får en chock IRL eller att ungen tänker "kuken var ju inte så här liten". Gäddan räknar nog med att barnet inte börjar bråka om det, eller springer iväg.
Citera
2024-10-09, 02:34
Medlem
Hörde av Stella att dem tagit 7 gäddor på en och samma dag i Halmstad!
Citera
2024-10-09, 07:07
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Något rebus på han? Försökte bläddra på #116 men lyckades ej hitta. Sjukt han flytt till ny stad och åker dit igen! Jobbar för sig själv sa han så säkert något eget bolag typ målare

Tilltalsnamn: Samma som tennisspelande Willander och hockeyspelande Sundin
Namn 2: Kunganamn på K - Finns bland annat en XII
Namn 3: Samma som en orange katt som älskar lasagne, V på slutet
Efternamn: Son till Erik

Född: 1950+9, årets elfte månad, dag 1+1

Är nu skriven i staden där bl.a Kärnan och Knutpunkten finns. När han åkte fast som #116 bodde han utanför Stockholm, i King + the bed översatt till svenska.

Jag är inte helt hundra men jag är tror han är nån slags byggkonsult eller liknande. #490
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-10-09 kl. 07:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in