Citat:
Ursprungligen postat av
Shine_
Jag försvar inte på något sätt sjuklöverns politik, det är du som verkar ha kognitiva svårigheter och inte kan ha två tankar samtidigt, dvs att establissemanget är kasst och korrupt samtidigt som JÅ gjort ett brutalt felsteg i att umgås med yrkeskriminella. Men du kanske tycker att det är så man löser problem, genom att umgås med yrkeskriminella.
Nåväl lämnar diskussionen här eftersom du uppenbart är av åsikten att JÅ har ansvarsfrihet för att resten av systemet är ruttet. Den logiken är så fruktansvärt kass att det inte är lönt att argumentera med någon som på allvar menar den skiten
OK, när du börjar förlora argumentationen så kommer anklagelsen om att jag har "kognitiva problem". Det är löjeväckande om något.
Jag har inte sagt att det är rätt, men det är heller inte så stort som du verkar vilja göra det till. Att Åkesson träffat en person ytligt några gånger innebär inte allt det hemska som målas upp här. Grejen överdriven och Åkesson har dessutom sagt att det var ett misstag.
Och sett i den övriga kontexten, med alla problem etablissemanget och övriga partier skapat, tycker jag verkligen det här är en uppförstorad skitgrej. Och vi vet vilka som har intresse av att blåsa upp saken till meganivå...