2024-10-08, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Äre så? Har som nära samarbete? Har du något som styrker påståendet?
Kan du inte söka i ämnet?
Flashback har flera trådar, lär dig söka då slipper du ställa dumma frågor.
Varifrån tror du alla sprängämnen kommer.
Vilka har tillgångar till stora mängder. Inte är det pizzabagare.
(FB) Tre män begärs häktade för brandfarliga och explosiva varor, Eksjö/Gnosjö, 2020-10-09
Citera
2024-10-08, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nidbild
Ännu ett patetiskt försök av media att svartmåla SD, comanche MC vänstern däremot hyllar massmördare. Tex Josef Stalin
Fast varför kan man inte ta avstånd både från kriminella och diktatorer.
Citera
2024-10-08, 09:49
Medlem
vonfnass avatar
Oavsett var man står på det politsika spektrumet så tror jag vi alla kan vara överens om att Jimmie precis tog steget upp till att äntligen bli en tvättäkta politiker.
Citera
2024-10-08, 09:51
Medlem
Självklart är ju det inte bra om han nu omgås med gängkriminella, men jag tycker det är minst lika märkligt med Expo och deras avslöjande, stalkar de honom med kikare odyl, samt glor in i hans bostad eller?
Citera
2024-10-08, 09:51
Medlem
GreenBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Fast varför kan man inte ta avstånd både från kriminella och diktatorer.

Det är väl lite deras sätt, när SD politiker fuskar med skatter och traktamente, tafsar på tjejer etc så försvarar sig alltid de som röstar SD med att vänstern är värre. Vilket de i många fall kan vara. Men de tar alltid de i partiet i försvar och hänvisar till vad vänstern har gjort. Det är lite som fans som aldrig kan säga att sin favoritartist faktiskt har gjort en dålig spelning.
Citera
2024-10-08, 09:53
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Den där gängkillen, har han badat utan badmössa på mellanstadiet eller lämnat tillbaka en lånebok för sent? Så farligt är det väl inte? Löjligt drev.
Citera
2024-10-08, 10:02
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Den där gängkillen, har han badat utan badmössa på mellanstadiet eller lämnat tillbaka en lånebok för sent? Så farligt är det väl inte? Löjligt drev.

Skojar du? Det rör sig altså om en högt uppsatt medlem i ett väletablerat kriminellt mc-gäng med stort våldskapital. Helt oacceptabelt för en partiledare oavsett politisk färg att frottera sig med en sådan.

Lite skojigt att se skenheligheten hos de rättrogna SD:arnas försök att relativisera denna fullständiga skandal. JÅ bör avgå genast för att partiet skall ha någon slags trovärdighet kvar.
Citera
2024-10-08, 10:02
Medlem
ariberts avatar
Hedarv som var närvarande vid Åkessons bröllop är en oförvitlig medborgare och inte alls någon gängtopp. Allt är bara ett påhitt av media för att misskreditera Åkesson och flytta fokus från Sossarnas lotteriskandal.
Citera
2024-10-08, 10:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Självklart är ju det inte bra om han nu omgås med gängkriminella, men jag tycker det är minst lika märkligt med Expo och deras avslöjande, stalkar de honom med kikare odyl, samt glor in i hans bostad eller?

Alltså nu har ju Åkesson tydligen umgåtts med denna i flera år. Det var nog rätt många inbjudna på bröllopet som var och en kunde börja sprida ryktet.

Så himla märkligt är det inte. Snarare att detta inte uppdagats tidigare
Citera
2024-10-08, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQ60
Jag försvarar inte JÅ utan min rätt att umgås med vem jag vill så länge den personen inte gör några fel när jag är närvarande. Du får gärna välja bort människor i ditt liv för fel som inte påverkar dig men gnäll inte när du saknar vänner.

Så du skulle inte ha några problem med att umgås med pedofiler och liknande så länge det inte sker när du är närvarande?
Eller sagt nåt om Åkesson eller annan politiker bjöd dömda pedofiler till sina stora fester för skattebetalarnas pengar?

Åkesson umgås med TUNGT kriminella.
Inga löften om gängkriminalitet eller annat har i friats.

Nu vet vi varför, korruptionen är total.
I värsta fall får han väl göra som batra och få sitta på en stol och få gratis 120 papp i månaden i 6 år till.
Citera
2024-10-08, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aribert
Hedarv som var närvarande vid Åkessons bröllop är en oförvitlig medborgare och inte alls någon gängtopp. Allt är bara ett påhitt av media för att misskreditera Åkesson och flytta fokus från Sossarnas lotteriskandal.

"Enligt dansk polis växer mc-klubben i Danmark, och Comanches börjar enligt Acta Publica bli en maktfaktor i landet. De har enligt Acta Publicas bedömning runt 170 medlemmar i Danmark och mellan 15 och 20 medlemmar i Sverige. Flera medlemmar uppges ha bakgrund i gängmiljön"
Citera
2024-10-08, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Är han dömd för nåt grövre kriminellt mer än konkursen? Olämpligt att umgås med han om nu så är fallet helt klart. Men frågan är om inte S har lite med? Ygeman bravader som minister, Sahlinskans otaliga kortköp, Magdalena svarta städerska El Haj vara för att nämna några. Mitt parti , Moderaterna har även vi en del: En somalier som köpte röster för att komma in i riksdagen, Waberi hette han nog! Märkligt att Sozzarna kan sitta med Centerns Demirokk som är återfallsförbrytare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in