2024-10-07, 23:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av blunted
President för ett av dom grövsta kriminella nätverken är väl att sopa det under mattan med benämningen MC-Kille? 🤓

Svensk MC-kille, naturligtvis ska det slås på stora trumman. Sverige är skövlat och förnedrat, knappast MC-gäng som orsakat det. Snarare de som blåser upp till storms mot SD i detta läge, som är ansvariga för problematiken samt deras handlers.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RebuildSweden
Det är ju en partiledardebatt i Agenda nu på söndag. Jag undrar hur det kommer att gå för Åkesson, blir nog svårt för SD att diskutera gängkriminalitet ett tag framöver.

Han kommer nog sjukskriva sig...
Citera
Medlem
gratrunkarns avatar
Citat:
President för ett av dom grövsta kriminella nätverken är väl att sopa det under mattan med benämningen MC-Kille? 🤓

comanches mc vill bara i åka motor cykel vad är problem i det? jimmy kan väl i vara kompis med person som gillar motor?
Citera
2024-10-07, 23:59
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Men har det återspeglat sig i partiprogrammet, eller i debatterna - eller på något sätt egentligen? Eller är du bara en korkad lakej som säger att Trump är farlig och som inte tänker fullt ut utan bara följer med den politiskt korrekta strömmen?
Citera
2024-10-08, 00:00
Medlem
Old-Crows avatar
Tror dessvärre att det här är början till slutet för Jimmie. Ju längre tiden går desto mer rämnar ”masken”. Det finns garanterat fler och värre avslöjanden som står på tur för att förr eller senare komma ut i ljuset.
Citera
2024-10-08, 00:02
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Old-Crow
Tror dessvärre att det här är början till slutet för Jimmie. Ju längre tiden går desto mer rämnar ”masken”. Det finns garanterat fler och värre avslöjanden som står på tur för att förr eller senare komma ut i ljuset.
Jag tror tvärtom. Man har försökt dra ner honom i skiten pga allt möjligt, typ spelberoende. Men det lyckas inte :-D
Citera
2024-10-08, 00:05
Medlem
blunteds avatar
Inte så konstigt att gäng kriminaliteten exploderade efter Sds inträde i finrummet
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/mc-gangknutna-ar-aterkommande--gaster-hos-jimmie-akesson/
Citera
2024-10-08, 00:05
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Jag tror tvärtom. Man har försökt dra ner honom i skiten pga allt möjligt, typ spelberoende. Men det lyckas inte :-D

Jag tror också tvärtom. De jobbar för högtryck, men det blir bara mer och mer pinsamt. Sedan lär det ju vara så att han lämnar över till någon annan efter nästa val, oavsett hur det går.
Citera
2024-10-08, 00:07
Medlem
Håller med om att kaozblattarna är ett mycket värre och större problem.

David Baas som anges som källa har jagat Hedarvarna sedan år 2010, och han har tydligen inte hittat något värre på dem ?

Om man söker bakåt i tiden får man tex dessa träffar:
https://www.flashback.org/sok/?query=hedarv&sp=1&search_post=1&date_from=2000-01-01&date_to=2024-10-07&so=pd&page=7

Och ett riktigt gammalt från år 2010 där också Baas nämns:
(FB) Sverigedemokraterna i media 2 (samlingstråd /mod)

Såklart att Baas och EXPO försöker dra fokus från Hamas/Palestinas grymheter, och Såssarnas fusk med lotterierna ?

Hur f-n kan Expressen ta in en riktig Quisling och gökunge, ger mig sjutton på att Baas spionerar på alla kolleger på Expressen ?

Och kommer att hålle petimeterkontroll på vilka han som en slags överdomare kan peka ut som
islamofober på Expressen.

Kan verkligen Expressen tillåta att Baas samtidigt jobbar åt EXPO ?

Hur var det nu med dubbla lojaliteter och dubbla stolar ?
Expressen lär komma att ångra det här framöver
Senast redigerad av DrSvenne 2024-10-08 kl. 00:54.
Citera
2024-10-08, 00:08
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Alternativet är att om expo bedömde dig så skulle de kunna knulla dig ordentligt.
Om Expo bedömde mig skulle de inte hitta några kopplingar till gängkriminella så vitt jag vet. Hade Expo mailat mig om att min kompis Kristoffer är gängkriminell (och hade källor på det) så hadej ag givetvis tagit det på allvar oavsett vad jag tycker om Expo i övrigt.

Det enda Expo har på mig är mina extrema åsikter, och jag kan leva med att de avslöjar mig även om jag förstås helst avstår.
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Så det är bättre att vara ansvarig för det grundläggande förfall vi ser i dagens Sverige (som Sjuklövern är)?
Det är det nog ingen som påstår.
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Men jag förstår att de vänsterliberala svinen i media och i Expo etc. är ute efter att sänka SD och Åkesson. Det har de alltid varit. Men de kommer inte lyckas den här gången heller!
Att SD-medlemmar blir ertappade med att heila och sjunga elaka visor om mordet på Olof Palme är absolut ingenting jämfört med att deras ledare hänger med tungt gängkriminella.

SD går inte till val på att vara några blatteälskare eller palmeälskare. Avslöjanden om sådana saker upprör kanske vita medelklasskvinnor som jobbar på kommunen, men deras egna väljare antingen rycker på axlarna eller till och med garvar åt det. Däremot finns det många av deras väljare som har satt sitt hopp till att SD ska rensa ut bland de kriminella som står för skjutningar, bombningar och infiltration av rättssystemet. Många av dessa väljare har röstat på SD i åratal, kanske sen den dagen deras barn blev rånat första gången. Detta är ett enormt svek mot de väljarna och det borde du förstå.

Många är arga på poliskvinnor som ligger med brottslingar, men det här är på många sätt ännu värre. Att som gängkriminell ha kontakt med höga politiker är naturligtvis mycket mer värt jämfört med någon kanslist på Polismyndigheten.
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Så någon som kört för fort och fått bötestraff för "ett företag där vi gick i konkurs och man inte hittade vissa kvitton som kunde styrka inköp" (Aftonbladet) är enl. dig "livsstilskriminell".
Du tror alltså seriöst att presidenten för ett MC-gäng inte gör värre saker än så? Kom igen!
Citat:
Ursprungligen postat av IQ60
Så, det är bara gängkriminella du hakar upp dig på? Själv kan jag nog hitta fel på alla jag känner men jag bryr mig inte så länge de tillför något för mig.
Ok, om en nära vän till mig avslöjades som en pedofil som har våldtagit sin dotter i flera år så hade jag klippt banden oavsett om det rent objektivt inte berör mig personligen. Men jag är ju en PK-fitta såklart...
Citat:
Ursprungligen postat av kesey
1. Om partiledare privat umgås med gängkriminella är det väldigt problematiskt ur många aspekter

2. Om det även är ett parti som profilerat sig på att bekämpa gängkriminalitet är det katastrofalt.
Precis, så är det. Om det hade varit en libertariansk organisation där en politiker umgicks med langare (som inte var våldsamma), så hade de kunnat komma undan med det eftersom det låg i deras ideologiska linje på ett annat sätt. Dessa MC-gäng har bedrivit grova avrättningar och det är förstås inte SD:s linje på något sätt.
Senast redigerad av HugoStieglitz 2024-10-08 kl. 00:50.
Citera
2024-10-08, 00:10
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Blir fan mörkrädd av att läsa en del kommentarer här, som försöker förringa denna jävla katastrof!
Ett parti som lovade att ta tag i kriminaliteten, det gäller även oss som kallas VITA kriminella. Det är riktigt illa detta. Jag vill ha ett slut på skiten som sker på våra gator!
Nej, kanske syns inte MC-gängen på gatorna, det är dom för fega för, dom är rädda för invandrargängen som inte har några gränser, så man utnyttjar det till ens egna fördelar. Beställningsmord tackas det inte nej till, etc etc. Jag är inte intresserad av att ha kriminella som förstör livet för andra, och definitivt inte med bekantskapsband till ett parti som har inflytande över Sveriges politik!
Varför är Moderaterna så jävla tysta?! Varför är Hallelujapartiet så jävla tysta?! Har dom skrivit på nån jävla klausul och får inte kritisera SD eller vad är det frågan om?
Med andra ord skulle det vara heeeelt ok att bjuda in ex-pedofiler till sina fester, bara dom tagit sitt straff etc etc?! Lägg ner nu förfan, vi ska väl inte bli en bananrepublik, för nu går det i en jävla fart neråt.
Citera
2024-10-08, 00:11
Medlem
blunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gratrunkarn
comanches mc vill bara i åka motor cykel vad är problem i det? jimmy kan väl i vara kompis med person som gillar motor?
https://youtu.be/PS85wUY_PxY?si=A6rxov0xXVs9jXZR
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in