2024-10-07, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast det är ju en twist i det hela som gör att man kanske skall hålla hästarna lite.

Flickan anklagar mannen - direkt - om jag förstår det rätt.
Mannen kontaktar sedan rektorn och berättar om anklagelsen - och denne kontaktar föräldrarna som uppmanas att anmäla.

Det är en ganska unik gång i det här fallet.

Så man kanske skall avvakta lite mer information innan man slaktar en människa.
Ja det väcker ju en hel del frågor, nu är han iaf häktad i väntan på utredning. Men han är redan uthängd här.
Till skillnad från dumpens redogöresler så är det ju locket på fullständigt när det gäller denna utredning, man ska naturligtvids inte blanda ihop polisens och dumpens jobb det förstår jag också.
Citera
2024-10-07, 15:58
Medlem
Japhys avatar
Män ska inte jobba på förskolor. De män som aktivt söker sig dit är det fel på. Ingen normal man vill arbeta med barn inom förskolan. Föräldrar måste ta sitt ansvar och säga ifrån.
Citera
2024-10-07, 16:06
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandan88
Asså undrar hur fan detta upptäcktes? Måste ju vara små barn.. och som orolig mamma så förstår jag inte hur han lyckades komma undan så länge ensam med en liten flicka..

Troligtvis på grund av skador på barnet.

Citat:
Ursprungligen postat av MildaMakaroner
Folk är så jävla snabba att döma. Om personen är oskyldig så måste det vara fruktansvärt att bli dömd och uthängd så här med namn och adress. Ingen vet vad som hänt.

Såklart är det han, han är ju häktad. Tror du man häktar folk för nöjes skull? Finns väl knappast flyktfara om han själv kontaktat rektorn. Undanröja bevis, nja knappast.

Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Mycket bra. Det betyder att sexualundervisning och etikundervisning som "Stopp! Min Kropp!" mm till barn i den åldern har fungerat som det var tänkt.
Hahaha, tror du på det själv? Kolla gärna vad som hände i Ljusdal och vad som händer på nätet dagligen.
Citera
2024-10-07, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PIGAFCE
Hur säker är du på detta? Inte så att jag påstår något annat utan bara hur säkra är dina uppgifter?

Jag är helt säker, eftersom jag läst Tingsrättens protokoll från häktningsförhandlingen. Vet inte hur man gör när man bifogar dock.
Citera
2024-10-07, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efraimfralla
Jag är helt säker, eftersom jag läst Tingsrättens protokoll från häktningsförhandlingen. Vet inte hur man gör när man bifogar dock.

Du kan ladda upp här:

https://gofile.io/uploadFiles
Citera
2024-10-07, 16:23
Avslutad
Jaha, nu igen? Kanske dags att man börjar anställa fler så det inte ska vara möjligt att kunna vara ensam med ett barn. Två ska vara ett måste för att byta blöja och liknande.

Det är det enda realistiska jag kan se. Att två pedofiler skulle hamna på samma avdelning och gemensamt begå övergrepp borde vara låg risk.
Citera
2024-10-07, 16:26
Medlem
Häktningsframställan

https://gofile.io/d/90oIIo

.
Citera
2024-10-07, 16:40
Medlem
Låter som kuk i munnen?
Citera
2024-10-07, 16:43
Medlem
När kan man förvänta sig stämningsansökan? Eller vad är näst på tur? FUP?
Citera
2024-10-07, 17:01
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Män ska inte jobba på förskolor. De män som aktivt söker sig dit är det fel på. Ingen normal man vill arbeta med barn inom förskolan. Föräldrar måste ta sitt ansvar och säga ifrån.
Håller med, och om man som inte är peddo ändå arbetar på dagis så är han galen med tanke på det damoklessvärd som hela tiden hänger över honom. Jag hade aldrig jobbat på dagis, inte ens om lönen var 200000 i månaden.
Citera
2024-10-07, 17:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Troligtvis på grund av skador på barnet.

Såklart är det han, han är ju häktad. Tror du man häktar folk för nöjes skull? Finns väl knappast flyktfara om han själv kontaktat rektorn. Undanröja bevis, nja knappast.

Hahaha, tror du på det själv? Kolla gärna vad som hände i Ljusdal och vad som händer på nätet dagligen.
Men dom i Ljusdal var väl koltbarn och kunde knappt prata? Den här sista var tydligen äldre. Visserligen finns det sjuka människor i alla åldrar och en 6-åring skulle kunna hitta på om omgivningen diskuterat ämnet. Det visar sig förhoppningsvis vem som i så fall talar sanning.
Jag är dock övertygad om att pedofiler söker sig dit där det finns barn.
Citera
2024-10-07, 17:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Man häktad för grov våldtäkt mot barn i Flen

En man är häktad för grov våldtäkt mot barn på en förskola i Flen, enligt P4 Sörmland.

Brottet ska skett i den 1 oktober och mannen häktades på söndagen, enligt Eskilstuna-Kuriren.

Häktningsförhandlingen ägde rum bakom stängda dörrar och mannen förnekar brott, enligt tidningen.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/man-haktad-for-grov-valdtakt-mot-barn-i-flen/

Kanske dax att Sverige slutar anställa män på förskolan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in