Citat:
Ursprungligen postat av
Ganonito
Man är ingen flykting om man köper en semesterbostad i landet man flytt ifrån. Då kan man stanna i det landet permanent. Det ska inte vara möjligt att både ha kakan och äta den.
Jag tycker det är rimligt att det har flutit tid mellan man flytt och när man återkommer som turist.
Det framgår inte av artikeln hur lång den tiden varit.