Citat:
Ursprungligen postat av
Pinto87
Men vad är det med er och problem att läsa? Chrippas BANK ID är spärrat och JULIAS konto. Vet du skillnad på bank id och bank/konto?
Pengatvätt förklarade jag ju. Bank Id spärrat och Julias konto spärrat. Kolla Anjos vidio. Eko verkar ha ett pågående ärende. Många vart på förhör. Julia är rädd och stressad.
Förneka det hur mycket du viil. Det ändrar inte verkligheten.
Varför verkar du så jävla stressad?
Här finns inga problem, jag är road och fascinated av all desinformation du har går på.
Joakim är stressad, skadar det Joakim att vi vet vad han håller på med? Listan var fin och listan var skriven av Joakim och tillägnad sekten.
Han lägger all vaken tid på stalking och spaning sägs det. Mig, Goldentie, Dopy, Mumsbulle, Chrippa, Linnea, Joz, Julia.
Jonna blir bestulen på familjetid av en man som drivs av vrede och maktgalenhet.
Jag har rätt och han visar det, han är precis full av vrede och hat kommer göra allt i sin makt för att tysta mig, likt han försökte med Linnea, hans överman.
Julia är stressad, tråkigt, men jag är inte Julia. Många har varit på förhör. Märklig detalj att alla trollen säger likadant, men ingen vet vem som varit på förhör och vad förhöret gällde för brottsrubricering. Vaffödådå? Du är blåst.
Anjo säger aldrig sanningen, leverera en riktig källa. Du reffar till Anjos video, en hel lögnare och sätter standarden för din vetgirighet och den är precis superlåg.
Använd Google och sök på penningtvätt. Chrippa har inget företag, var god återkom med annat än grundlösa beskyllningar.